Men efter og have blæst dem igennem med en pipette kom der desværre disse små djævle ud af dem. Øv øv øv. Alle koraller som er i mit akvarie har ellers været igennem både coral cure, nøje inspektion og de fleste har jeg klippet selve stenen fra i håb om ikke og få alle de plager som findes i akvariet.
Men desværre er de her nu.

Så spørgsmålet er nu, hva skal der ske og hva kan jeg gøre for at få disse møg dyr ud.
At begynde og tage acro ud er desværre ikke helt en mulighed da mange af dem er rigtig store kolonier. De 2 acro som jeg fandt dem i, bliver blæst rene og sneglene bliver suget op. Den først acro var lidt med taget og da jeg så dem komme ud af dem, skyndte jeg mig og hive hele korallen op og kassere den i håb om de kun var i den. Men fandt en mere som de også var i så desværre var de ikke kun i den første.
Så hva kan jeg gøre.
Har købt lidt forskellige gylter men disse er jo ikke nogen garanti. Hører gerne evt hva fisk i har haft held med over for disse sataner. Eller andre dyr som kunne hjælpe.
Planer er og holde meget øje med mine acro, og blæse dem rene og få suget disse snegle op, via en pipette.
Senere vil jeg så bruge en pumpe for at få dem rigtig blæst rene og håbe på at mine fisk måske vil spise dem hvis de er i vandsøjlen ?????
Er der andre gode råd eller andet jeg kan gøre ?? Eller er min plan en dum ide ??
God råd modtages meget gerne.
Lige et billede af de små sataner

Mvh Thue