dyr200 skrev:hold nu op nogle lækker zoas og mega lækkert setup i har
Tusinde tak skal du have Her en af de kommende dage skal jeg havde skudt nogle nye billeder og lave en lille video.. der er sket meget i baljen det sidste stykke tid... tingene gror og trives
De er ca en 1cm... Nogle lidt større og nogle lidt mindre. De et begyndt at få sorte finner plus man kan se på nogle af dem er der begyndt at komme både 2 og 3 striber.
toni skrev:Det er så dejligt at se at i har så mange søde små tilbage
Stort tillykke med det
Jo tak - det er skønt at de alle stadig lever... man siger vist at man skal være glad hvis 30% overlever.. men vi har en overlevelses procent på 50% ( da vi startede ud med ca 60 styk..) så det er fedt!
Micogmaj1 skrev:Fandme imponeret over det, godt gået.....
Takker
amddurin skrev:Man bliver helt misundelig...
- Både fordi yngel overlever og fordi de er så små...
hahha.. jamen så er det da bare igang med avls projekt.. hahaha.
Så er der skudt lidt billeder af de små efter vi er kommet hjem fra ferie.... så dem får I lige her.. det er dog svært at tage ordenligt billede af dem.. de er sku som små racer biler!
Bingocaller skrev:De er bare super søde! Det er sgu meget godt gået drenge i første hug at få så meget succes ud af det!
I skulle prøve med fridmani også! Det burde også lade sig gøre
Takker Mark
Jo.. ku være man skulle prøve Fridmani en gang i fremtiden.. men tror vi holder en lille pause.. den vi har nu er jo nok først klar til salg i Juli/August.... og der er sku lidt arbejde med det.. bedre at fokusere på den store balje
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet en lille video af det store akvarie.... der har jo været fuld fokus på børnehaven det sidste stykke tid.... men fik skudt lidt her i aften...
Barner skrev:Det er da noget af det mest imponerende jeg har set længe
En yders kompetent akvarist, fotograf og redigerings fidus.
Er meget meget imponeret
Takker og bøjer for de rosende ord.... Det er jeg glad for!
Mic4700 skrev:Super smukt , Flot film
Tak skal du have
Dyhr skrev:Altid et dejligt syn Kenneth og tillykke med de små.
Jo tak..
minedykker skrev:Ser sku godt ud ?
Takker Søren... hvornår kommer I til KBH igen? Kaffe på kanden og en kold øl i forårs vejret hvis I er forbi
kenneth olsen skrev:En lille video af vores dragon pipe fish der danser en lille parrings dans... de er vist i forårshumør!
[video][/video]
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg har altid troet,at disse smukke dyr skulle
have en god dyb sandbund at bo i...
Dette er så ikke tilfældet????
Hvis ikke er de øverst på min ønskeliste
Vores er en pipe fisk der er i familien med en søhest... lige som de danske tang ål vi har herhjemme...
Dem på billedet er sand eels.... som bor i huller i sandet... Har lige set dem på Filippinerne.. de står på en sandbund med halvdelen af kroppen oppe og står og fanger mad...når man kommer tæt på bakker de alle sammen tilbage i deres huller. De skal have en meget dyb sandbund for at trives.
Vedhæftede filer
stock-footage-sand-eels.jpg (18.2 KiB) Vist 454 gange
kenneth olsen skrev:jeg tror du tænker på dem her.....
Vores er en pipe fisk der er i familien med en søhest... lige som de danske tang ål vi har herhjemme...
Dem på billedet er sand eels.... som bor i huller i sandet... Har lige set dem på Filippinerne.. de står på en sandbund med halvdelen af kroppen oppe og står og fanger mad...når man kommer tæt på bakker de alle sammen tilbage i deres huller. De skal have en meget dyb sandbund for at trives.
Helt enig,
Henning for hel..... Kan du så lade være med at holde Påskefrokost og være online samtidig
Skål
kenneth olsen skrev:jeg tror du tænker på dem her.....
Helt enig,
Henning for hel..... Kan du så lade være med at holde Påskefrokost og være online samtidig
Skål
Skål Peder
Jeg må godt for svigermor
Jo det er de andre jeg tænkte på!!!
Men kan nu godt leve med den slags du har Kenneth