overvejer lidt at tilføje 4-5 Dascyllus aruanus, men har hørt at de er lidt territoriale... tror i det ville kunne gå ?? eller skal jeg vælge en anden stimfisk ??

mvh Daniel
ja min.royal dottyback, men den holder mine kirurger nede + den er i en meget lige størrelse og omkring 5 damselr pga. de er stimfisk. jeg havde lidt i baghovedet at 5 stimfisk var et minimumMoG skrev:Hhmmm .. Du har allerede en der kan være en skiderik... OG så 4-5 damsler i 250liter... Lyder tvivlsomt! Men kender ikke lige umiddelbart den damsel... Men gætter på at det ikke bliver en succes!
Ja der tænkte jeg mig ikke lige om, med plante æder delen.amddurin skrev:Som hovedsalig plantespiser tror jeg ikke en Gul Kirurg vil se dem som mad...
Så skal de da være så små som mysis eller lign.
Men hvis den har fået ejerfornemmelser og er den eneste gule kirurg, så kan den være efter ALLE nye fisk...
Jeg kender ikke noget til Chromis...
ja det er lige godt den størrelse den haramddurin skrev:Jeg havde en gul som var efter alt der kom i og jeg fik at vide hos en forhandler at det kunne ske når de kun var én og den havde fået noget størrelse - den var 10-12cm...
Men du kan se på den om den allerede er en tyran over for de andre fisk...
Det er ok hvis den kun markerer sig lidt, bare den ikke slår dem direkte for så er det ikke så godt længerer...