"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

min lille balje

Forum for Akvarier 801+ Liter
davidmaler
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 24
Tilmeldt: man 19. jan 2009 19:03
15
Postnummer: 2665 Vallensbæk Strand
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: vallensbæk strand
Kontakt:

Re: min lille balje

Indlæg af davidmaler »

Marco R skrev:
davidmaler skrev:
Marco R skrev:Hej David,

Det gør mig ondt at hører, om din første balje :G Har du slet ingen billeder af den?

Det ser lækkert ud indtil videre? :GO

Er de 2 trækasser jeres sumpe? Holder de tæt hele tiden, eller skal de skiftes? Ja undskyld hvis jeg spørg lidt dumt der :rolleyes: :oops:
Ja jeg er også vildt ked af måtte starte forfra, jeg har kun lidt billeder af koraler, fisk - men de er ikke så gode :(
De 2 trækasser er blevet malet med glasfibre, det kaldes at man coater dem, der kommer ikke noget vand ud af dem de er helt tætte, det er noget billigere at bygge på den måde + man kan lave dem på præcis de mål man vil have dem på :))
Okay nice nok :GO Holder de så altid som et glasakvarie? Tænker på, at træ jo plejer at skulle plejes? Håber, at du ved, hvad jeg mener? :hehe:
Ja det er vildt stærkt, det er det samme som en båd er bygget af, tror bare den har flere lag af det. og så er en båd jo altid malet, men det kan man også gøre, mit er bare klart. overfladen er helet glat. Thomas fra klovnfisken har lavet et par kar i hans kælder der er på 10.000 L og det holder da endnu :)


Bajle: 220x145x70 + sump1: 100x60x55 + sump2: 160x75x45 indbygget i væg
Bobbelking 300 + 3 stk. Pacific Sun, 8 kanal led 2x150 w
Giv evt. En SMS hvis jeg ikke får svaret tilbage :) Tlf 61658480, da jeg har lidt svært ved at finde helt ud af forummet
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: min lille balje

Indlæg af Marco R »

davidmaler skrev:
Marco R skrev:
davidmaler skrev:
Marco R skrev:Hej David,

Det gør mig ondt at hører, om din første balje :G Har du slet ingen billeder af den?

Det ser lækkert ud indtil videre? :GO

Er de 2 trækasser jeres sumpe? Holder de tæt hele tiden, eller skal de skiftes? Ja undskyld hvis jeg spørg lidt dumt der :rolleyes: :oops:
Ja jeg er også vildt ked af måtte starte forfra, jeg har kun lidt billeder af koraler, fisk - men de er ikke så gode :(
De 2 trækasser er blevet malet med glasfibre, det kaldes at man coater dem, der kommer ikke noget vand ud af dem de er helt tætte, det er noget billigere at bygge på den måde + man kan lave dem på præcis de mål man vil have dem på :))
Okay nice nok :GO Holder de så altid som et glasakvarie? Tænker på, at træ jo plejer at skulle plejes? Håber, at du ved, hvad jeg mener? :hehe:
Ja det er vildt stærkt, det er det samme som en båd er bygget af, tror bare den har flere lag af det. og så er en båd jo altid malet, men det kan man også gøre, mit er bare klart. overfladen er helet glat. Thomas fra klovnfisken har lavet et par kar i hans kælder der er på 10.000 L og det holder da endnu :)
Okay vildt nok det vidste jeg ikke :W Troede sådan noget træ skulle plejes og sådan, ja ligesom man plejer en båd :)


Brugeravatar
Peters1
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3806
Tilmeldt: ons 27. okt 2004 20:26
19
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fyn

Re: min lille balje

Indlæg af Peters1 »

Lækre mål og hold op for en balje vand.. Det får jo min kommende 300l. balje til at ligne en kaffekop :G :GO
davidmaler skrev:
Peters1 skrev:Takker det havde jeg ikke lige set :K

Hvad er målene?
Det er på ca 2500 L og en sump på ca 1200, som er delt op i et kar hvor skummer, rowaphoss filter, og filtervat er, hvor det først løber igennem og videre til et refugium, og det sidste kar med ex vand hvor returpumpen står, og så har jeg os et lille fragment akv på 40 L

Målene på selve akvariet er: længde 250- dybde 150- højde 0,70


RSM130 kan følges her viewtopic.php?f=92&t=37678
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
Besvar

Tilbage til "Akvarier 801+ Liter"