"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

TRÅD KAN LUKKES: 877 liters akvarie.

Forum for Akvarier 801+ Liter
Låst
Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Helena »

Hvis der skal klages, så er det over at der ikke er et fullshot :GO


Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Michel sørensen
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 372
Tilmeldt: ons 18. feb 2009 12:49
15
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2009

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Michel sørensen »

kan vi ikke få et af hele det store akvarie ?


819l saltvand!
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Helena skrev:Hvis der skal klages, så er det over at der ikke er et fullshot :GO
Michel sørensen skrev:kan vi ikke få et af hele det store akvarie ?
Det er skam ikke fordi i ikke må se et billed af hele akvariet, her er det seneste som er taget af hele akvariet, dog er der ikke meget nyt fra den front, da jeg stadig mangler bundlag...


Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Helena »

Vi vil heller ikke se noget nyt :T Vi vil se akvariet, vi bliver så glade, og det trænger vi til på en mandag :K


Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Hvis der ikke skal mere til for at gøre dig glad Helena, så er du godt nok nem at gøre tilfreds :T


AndersNT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1150
Tilmeldt: søn 6. apr 2008 19:13
15
Postnummer: 8000 Århus C

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af AndersNT »

Lord Mike skrev:Hvis der ikke skal mere til for at gøre dig glad Helena, så er du godt nok nem at gøre tilfreds :T
Måske man skulle finde sig en kone som interesserer sig for akvarier, hvis det er så let? :D

Flot som altid, jalousi er en grim ting, men det er godt nok lige før at jeg bliver lidt små misundelig.. :)


Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Helena »

Jeg, har set og prøvet rigeligt i verden til at jeg såmænd er glad for at der kommer varmt vand ud af hanen :wink: Så gode billeder kan man kun blive glad for :y


Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
leifkrarup
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1797
Tilmeldt: ons 14. mar 2007 11:55
17
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af leifkrarup »

AndersNT skrev:
Lord Mike skrev:Hvis der ikke skal mere til for at gøre dig glad Helena, så er du godt nok nem at gøre tilfreds :T
Måske man skulle finde sig en kone som interesserer sig for akvarier, hvis det er så let? :D

Flot som altid, jalousi er en grim ting, men det er godt nok lige før at jeg bliver lidt små misundelig.. :)
Ja! og alting ville være nemmere hvis man var gift med en som Helena :sneaky2: ...desværre findes der vist ikke mange kvinder som deler vores og Helenas interesse :G :G :G .


Innovative Marine 30 gallon, skummer Skim Mate Midsize , MP 10 , Kessil 350A Led.
Tidligere 250 liters: http://m.youtube.com/watch?v=6SVmvAfMTc4æ
micogmaj
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 16. mar 2008 17:30
16
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Valby

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af micogmaj »

Lord Mike skrev:
micogmaj skrev:hej michael , det ser lækkert ud ...... :y
Mange tak Michael :y

Jeg er kommet lidt videre med min ombygning af sump mm. Jeg har rykket yderligere rundt på selve teknikken så den nu er blivet bygget på en plade som sidder på væggen ved siden af selve display-akvariet. Dette gør at den er væsentlig nemmere at komme til samt der ikke er fare for at der komme sprøjt af vand eller ligende i kontakt med strømmen yderligere er der nu kommey mere styr på alle ledningerne som ellers altid har lignet en fuglerede.

Al denne ombygning har kostet dyrt i fiskedød mm. men jeg har utrolig nok ikke mistet nogle koraller, derimod kan det dog ses på farverne som er blivet mere blege og knap så florecerende som inden jeg gik igang med dette projekt. På dette punkt er jeg dog ikke specielt i vildrede da jeg ved at farverne nok skal komme igen når de stabile værdier igen har indfundet sig.

Det næste som skal gøres er at der skal 5cm bundlag i akvariet samt at jeg skal have opbygget en DSB i det akvarie som før bliv brugt til fragmenter og skummer. I dette 210 liters akvarie er det min idé at få opbygget en DSB på 20cm, dog skal jeg lige have læst mere omkring selve opbygningen da det er første gang dette prøves. Ideen er så at dette skal indkøres i et 1/2 år med caulerpa-alger og muligvis derefter skal der gå lidt søheste deri. Så indtil videre er opdræt sat på standby da jeg simpelhen ikke orker al den hjemme brygget foder i form af artemia og plakton dyrkning mm. Det er meningen at DSB skal fodres med ca 1-2000 l/t som et bypas til selve display-akvariet. Yderligere er der indkøbt en ATI sunpower lampe med 4x39w T5 som skal erstatte min 250w HQI som bliv brugt til fragment-akvariet. Denne ombygning har bla. den fordel at min retur-pumpe idag fungere som føder til alt på systemet og derved spares ca 200-250w i strøm på pumper og lys som bliv brugt før ombygningen.


Lidt billeder:
hej michael

først og fremmes må man sige du har styr på det :) og jeg håber at jeg en dag kan smutte en tur forbi og kigge ..
hils konen og selvfølige hunden ....


En gang saltvand, altid saltvand ......
Thue
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1560
Tilmeldt: man 22. okt 2007 19:06
16
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: middelfart

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Thue »

Hej michael ellers en spændende ombygning du har gang i, det bliver spændede og følge i fremtiden :biggrin: Det gør mig da ondt og høre at du har mistet lidt fisk under byggeriet, nu er det vel ikke archilles der er er røget :pray: Tror du det er pga for meget nyt vand eller bare stress omkring akvariet. Spørger fordi jeg selv skal hen og koble en lidt større akv på mit eget setup, så hvis du havde nogen gode råd til at undgå nogle ting ville det jo være fint.

Mvh THue


Brugeravatar
Helena
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2011
Tilmeldt: fre 5. okt 2007 22:02
16
Postnummer: 5240 Odense NØ
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Odense NØ

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Helena »

leifkrarup skrev:
AndersNT skrev:
Lord Mike skrev:Hvis der ikke skal mere til for at gøre dig glad Helena, så er du godt nok nem at gøre tilfreds :T
Måske man skulle finde sig en kone som interesserer sig for akvarier, hvis det er så let? :D

Flot som altid, jalousi er en grim ting, men det er godt nok lige før at jeg bliver lidt små misundelig.. :)
Ja! og alting ville være nemmere hvis man var gift med en som Helena :sneaky2: ...desværre findes der vist ikke mange kvinder som deler vores og Helenas interesse :G :G :G .
Jeg ville så gerne ønske at min mand ville dele min interesse for akvariet lidt :wink: Men den går ikke længere end til at beundre fiskene, og han hjælper gerne hvis der skal flyttes lamper eller andre tunge ting :biggrin: Han ville til gengæld synes det var herligt hvis jeg ville tage med ham på jagt :shifty: Det har jeg slet ikke tålmodighed til :biggrin: Så mon ikke det er sådan de fleste steder :hehe:


Ingen vand i stuen, men overvejer næste træk.
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Thue skrev:Hej michael ellers en spændende ombygning du har gang i, det bliver spændede og følge i fremtiden :biggrin: Det gør mig da ondt og høre at du har mistet lidt fisk under byggeriet, nu er det vel ikke archilles der er er røget :pray: Tror du det er pga for meget nyt vand eller bare stress omkring akvariet. Spørger fordi jeg selv skal hen og koble en lidt større akv på mit eget setup, så hvis du havde nogen gode råd til at undgå nogle ting ville det jo være fint.

Mvh THue
Syntes det er ret så svært at bedømme hvad der skulle være årsag til min fiskedød under denne ombygning, men om det er stress har jeg lidt svært ved at tro da jeg overhovedet ikke har været i selve akvariet samt at akvariet har været dækket til på den side som vender ind mod akvarie-rummet hvor ændringerne er sket. Alt arbejde som er udført under denne ombygning er sket uden for akvariet, og så meget af vandet som kunne genbruges bliv genbrugt (tilførte ca 150 liter nyt vand). Derimod har jeg meget stor tiltro til at nedbrydning af det gamle refugie samt fragment akvarie har fået flyttet på værdier så disse er steget pludseligt i en grad så dette har haft negativ indvirkning på fisk som ellers gik super godt inden. Men værdierne er ikke blivet skubbet så meget at det er gået ud over koraller, da det kun er fisk som har været udsatte. Af samme årsag er jeg meget i tvivl om hvad den rigtige årsag kan være til fiskedød, og mon ikke der er flere faktore som spille ind....

Jeg har mistet 3 fisk, disse fisk røg alle på 1-2 dage, dertil skal det siges at alle fisk i akvariet så ret syge ud med voldsomme gældebevægelser samt hvide-pletter i en grad så fiskenes farver var forsvundet. Men de 3 som ikke klarede ombygningen var Achilles (gået i akvariet i ca. 1/2 år), denne fisk havde ellers gået uden "stress pletter" i de sidste 2 måneder og var blivet godt og grundig tyk og ellers bare så sund og veltrimmet ud inden ombygningen. Den anden fisk som jeg mistede var min Naso som også gik super godt i akvariet. Den tredje og sidste fisk som døde var min mandarin fisk som jeg ellers havde haft i de sidste 4-5 år og som ellers har været udsat for rigtig meget bla. en flytning hvor jeg var tvunget til at tilføre fisk alt for tidligt i et ikke indkørt akvarie.

Det lidt underlige i denne forbindelse er at efter disse 3 fisk døde så gik der ikke mere end ganske få dage (3-4 dage) så så alle de resterende andre fisk i akvariet flotte ud igen uden hvide-pletter eller anden sygdomsligende tegn. Så alle de fisk som overlevede er altså kommet sig utrolig hurtig efter endt ombygning. Nu er det også sådan at jeg altid under normale omstændigheder køre med UV 24/7, men da jeg skulle flytte UV-anlægget gik selve UV-røret i stykket og har ikke kørt med dette siden, dette kunne naturligvis også være en årsag (specielt på Achilles).

Som jeg har skrevet tidligere i tråden så mistede mine koraller også meget farve, men efter jeg nu har skiftet brændere er disse kommet sig utrolig godt så koraller igen står i fuld flor. Denne store ændring i farverne er sket henover de sidste 2-3 uger, men det skal også siges at de gamle brændere havde kørt i lidt over 1 år så det var på tide de bliv skiftet.


Thue
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1560
Tilmeldt: man 22. okt 2007 19:06
16
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: middelfart

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Thue »

Det var da utrolig sørgeligt at høre at archilles var en af de der ikke klarede den ja dem alle sammen. Da den ellers syntes at virke som en der gerne ville overleve, nogen gange er det sku en træls hobby med nogle nederlag, som man forhåbelig kommer videre fra på et tidspunkt. Jeg syntes heller ikke rigtig at efter din historie at bedømme at man direkte kan sige hva årsagen kunne være, men rigtigt som du selv er inde på en masse forskellige faktore, typisk for denne hobby.Det lyder jo ellers som om du virkelig har forsøgt at stresse så lidt som muligt omkring akvariet som muligt
Da du nedlagde hen holdsvis enten refugium eller frag tank var disse stadig koplet til hovedet tanken eller var de koplet fra inden du begyndte og rode i dem, tænker her på døde bakterier som kunne vær direkte dødelige for fisk og iltmængden . Og ja som du selv lidt er inde på så tror jeg også at uv har haft en stor betydning at det lige pludselig er koplet fra tror det er en af livs nerverne på archilles, men igen en sammen sætning af mange faktore. men virkelig en trist historie og sidde og læse håber at resten af akvariet klare det fint

Mvh Thue


Brugeravatar
Stine
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 184
Tilmeldt: fre 19. sep 2008 12:04
15
Postnummer: 2880 Bagsværd
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Bagsværd

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Stine »

Hej Lorden

Surt med dine fisk :G men godt at dine fantastiske koraller er tilbage til din normale flotte standart.

Amatøre som mig bliver jo helt nervøs, når pro'erne har uforudsete problemer i deres balje :?

Jeg er efter tre måneders tålmodig ventetid snart klar til flytte indholdet af mit RSM over i den nye balje...... :W


Startede med RSM 130 i sep08, er primo 2010 erstattet med 720 liter

http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=31777&start=30
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Thue skrev:Det var da utrolig sørgeligt at høre at archilles var en af de der ikke klarede den ja dem alle sammen. Da den ellers syntes at virke som en der gerne ville overleve, nogen gange er det sku en træls hobby med nogle nederlag, som man forhåbelig kommer videre fra på et tidspunkt. Jeg syntes heller ikke rigtig at efter din historie at bedømme at man direkte kan sige hva årsagen kunne være, men rigtigt som du selv er inde på en masse forskellige faktore, typisk for denne hobby.Det lyder jo ellers som om du virkelig har forsøgt at stresse så lidt som muligt omkring akvariet som muligt
Da du nedlagde hen holdsvis enten refugium eller frag tank var disse stadig koplet til hovedet tanken eller var de koplet fra inden du begyndte og rode i dem, tænker her på døde bakterier som kunne vær direkte dødelige for fisk og iltmængden . Og ja som du selv lidt er inde på så tror jeg også at uv har haft en stor betydning at det lige pludselig er koplet fra tror det er en af livs nerverne på archilles, men igen en sammen sætning af mange faktore. men virkelig en trist historie og sidde og læse håber at resten af akvariet klare det fint

Mvh Thue
Tak for din sympati Thue :GO

Både frag-tank og refugie var koblet fra inden selve nedbrudet skete, samtidig havde jeg tappet en stor del af vandet fra til genbrug inden jeg begyndte at ryde rundt med de LS mm i disse 2 akvarier. Udover dette så blev de LS skullet i rent nyblandet saltvand for at få snavs mm. af, men uanset hvad så for man trods alt rykket rundt på værdierne ved sådan en omvæltning/ombygning.
Stine skrev:Hej Lorden

Surt med dine fisk :G men godt at dine fantastiske koraller er tilbage til din normale flotte standart.

Amatøre som mig bliver jo helt nervøs, når pro'erne har uforudsete problemer i deres balje :?

Jeg er efter tre måneders tålmodig ventetid snart klar til flytte indholdet af mit RSM over i den nye balje...... :W
Stine du skal da også lige have en tak for din medlidenhed for mine fisk :GO Og du skal skam ikke være nervøs over noget her i denne hobby. Der er efter min mening bare nogle få ting som man skal holde sig til. For det første skal det siges at der ikke er nogle facitliste på præcis hvaddan man skal gebærde sig her i denne hobby, og derfor er der mange metoder/måder at få sig et velkørende saltvandsakvarie. Derudover så er det som så meget andet her i tilværelsen at bruge sin sunde fornuft inden man kaster sig ud i noget inden for denne hobby. Yderligere skal der en god portion tålmodhed og naturligvis ta ved lære af erfaringer fra andre akvarister (naturligvis med en passende skepsis). I dit tilfælde ser det bestemt ud til at du er blivet rigtig godt vejledt, og dertil skal det også herfra lyde et held og lykke med overflytningen af dine ting til det nye store akvarie :y


Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Her i fredags var det igen blivet akvariedag med en længe ventet omrokering af LS samt en yderligere tilsætning af keramik-søjle (tanken var at det skulle være nu inden der skal tilsættes nyt bundlag). Af erfaring ved jeg at dette kan tage tid da tingene aldrig går som planlagt. Men efter 9 timers arbejde blev jeg endelig færdig og fisk mm kunne få ro resten af dagen. Den endelige ændring bliv så at hele den venstre side af akvariet bliv taget op og som skrevet tilsat en ekstra søjle så der nu står 2 stk af denne op af side-glasset.
Min stenopsætning er så nu blivet mere massiv med masser af plads til nye koraller. Grunden til den mere massive stenopsætningen er at jeg fremover ikke vil have større fisk end Zebrasoma familien men derimod køre med flere små-fisk.

Så nu skal tiden bare gå da den nye søjle ser meget dum ud i sin hvide farve iforhold til da andre LS samt anden keramik som er i akvariet. men mon ikke den nye søjle falder bedre ind i stenopsætningen om et par måneder.

Billeder kommer senere på et tidspunkt :wink:
Senest rettet af Lord Mike man 5. apr 2010 19:53, rettet i alt 1 gang.


Brugeravatar
Peters1
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3806
Tilmeldt: ons 27. okt 2004 20:26
19
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fyn

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Peters1 »

Lyder da rigtig spændende. Glæder mig til at se billeder af denne omrokering :GO


RSM130 kan følges her viewtopic.php?f=92&t=37678
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Lidt billeder fra i aftes:


Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4551
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Nicki Henriksen »

fede acan og polypper :beer:


Brugeravatar
William Jr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2645
Tilmeldt: lør 10. jun 2006 12:42
17
Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af William Jr »

Hej Michael.

Jeg holder dette for at være et af de smukkest indrettede akvarier jeg har set, så enkelt og dog så udtryks fuldt!

- Endnu engang tak for jeres gæstfrihed og alt :beer:

Lidt billeder af i Torsdags:

Billede

Billede

Billede

Billede


De bedste hilsner, Flemming.


/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk

- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!) ;)
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2598
Tilmeldt: ons 12. dec 2007 01:08
16
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Silkeborg

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Birkefeldt »

Nicki Henriksen skrev:fede acan og polypper :beer:
Jep! Supet flotte koraller. Og en smuk xanthurus! Glæder mig til at se et FTS!


Mit Red Sea Max NANO: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pdy6

Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Flotte billeder Flemming :GO Kan du opfylde ikba's ønske :wink:


spdiving
Reactions:

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af spdiving »

Det er dug flotte billeder i har fået taget.

Steen


Brugeravatar
William Jr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2645
Tilmeldt: lør 10. jun 2006 12:42
17
Postnummer: 8983 Gjerlev Jylland
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af William Jr »

Lord Mike skrev:Flotte billeder Flemming :GO Kan du opfylde ikba's ønske :wink:
Takker.

- Nej, desværre... Jeg undlod dette, for at lade dig gøre det selv med din update af helhed og ombygning! :wink:

(Jeg har kun de billeder som jeg har delt med dig i web album, på mail)

:Peace:


/Flemming,
http://www.kirurgfisken.dk

- Har holdt akvarie siden jeg blev gammel nok til at kunne huske... Nu er det på retur. (!) ;)
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4551
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Nicki Henriksen »

Øv vi vil se FTS :K
mega lækker zebrasoma der så en vil jeg også have :P


Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Marco R »

Hej Michael,

Stor respekt fra mig :) Du har et virkelig smukt akvarie :y

Det er noget, som mange af hos herinde drømmer om :)


Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Takker for de pæne ord, der skal nok komme billed af hele akvariet når tid er til det, samt en mere fyldest gørende update på hvad jeg har gået og fordrevet de sidste 3-4 måneder på akvariet med.


Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Nye billeder taget de sidste 2 dage :wink:


Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Marco R »

Hej Michael,

Det ser jo super lækkert ud :GO Dit akvarie harmonere rigtig godt, synes jeg :y


Brugeravatar
Fiskeminister
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 298
Tilmeldt: søn 24. jan 2010 17:16
14
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Kolding

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Fiskeminister »

Det er bare iorden det der... enten er der en der kan noget med Photo shop eller er der bare en der har styr på sit akvarie...;) dejligt med en masse farver på korallerne, et af de flotteste akvarier jeg længe har set..

ser sku godt ud...:)


Igang med større balje projekt.. 760l... Ting tager tid... !

Jeg vil nu hellere ha mig et " hand job " end jeg vil gå arbejdsløs... !
Låst

Tilbage til "Akvarier 801+ Liter"