"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

TRÅD KAN LUKKES: 877 liters akvarie.

Forum for Akvarier 801+ Liter
Låst
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2265
Tilmeldt: søn 13. aug 2006 19:49
17
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af peder »

Hehe ja jeg var sku' også ved at græde da jeg så billederne, jeg melder også pas kunne ikke drømme om at halvere en Scoly!!
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Brian C »

peder skrev:Hehe ja jeg var sku' også ved at græde da jeg så billederne, jeg melder også pas kunne ikke drømme om at halvere en Scoly!!
Tøsedreng, du skal da vist have redigeret din signatur lidt :T :T
Senest rettet af Brian C lør 23. jan 2010 00:12, rettet i alt 1 gang.
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2265
Tilmeldt: søn 13. aug 2006 19:49
17
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af peder »

Brian: det er et spørgmål om etik og sans ;-)
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2265
Tilmeldt: søn 13. aug 2006 19:49
17
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af peder »

signatur ændret!!
Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

En rigtig mand lader sin scolymia være hel :wink: Derfor bliver Brian aldrig en rigtig mand :T
Brugeravatar
Brian C
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2960
Tilmeldt: lør 27. okt 2007 11:55
16
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fredericia

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Brian C »

Lord Mike skrev:En rigtig mand lader sin scolymia være hel :wink: Derfor bliver Brian aldrig en rigtig mand :T
Nej absolut ikke, jeg ville nyde at skære en scoly over, men det er nok den mere feminine side af mig der træder frem ti hi *fnizz* :K :K

ej der skulle ikke ske alverden ved det, og de skulle også lukke til og få deres runde facon igen
Mvh. Brian
Nu uden saltvand, holder pause efter flere år med saltvand
og sikke stille der blev i det lille hjem *GG*
Nu nøjes jeg med at tage billeder af, og nyde andres flotte akvarier
Lohse
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 390
Tilmeldt: tirs 1. sep 2009 17:58
14
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 2009

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lohse »

En scoly skal ikk dels i to, men i fire. Og der skal helt sikkert flækkes en scoly på et tidspunkt. Om ikke andet skal en splitning nok ske ret snart da en af mine allerede er igang med at dele sig (2 munde og formet som et ottetal)...
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4651
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Anders månsson »

Jeg syntes du nævnte noget ang. en algae scrubber på et tidspunkt... Det projket er der måske ikke megen tid til lige nu?
Dit akvarie er godt nok blevet nært fuldendt, ærgeligt vi flyttede fra Valby... hehe
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Anders månsson skrev:Jeg syntes du nævnte noget ang. en algae scrubber på et tidspunkt... Det projket er der måske ikke megen tid til lige nu?
Dit akvarie er godt nok blevet nært fuldendt, ærgeligt vi flyttede fra Valby... hehe
Hej Anders

Ja, jeg kunne nu heller ikke forstå hvorfor i skulle flytte (og dog :wink: )

Som jeg har skrevet tidligere i tråden så skal jeg jo lave om på sump og derved lave en udbygning af systemmet med 2 sumpe hvor jeg har planer om at få lavet en algae scrubber i den ene sump og et refugie med caulerpa alger i det andet. Men der skal nok komme billder når projektet er afsluttet, jeg er dog gået igang med opdeling af sump men skal også have købt mig en god gang pvc samt der skal bores huller mm i sumpene samt i gas-betonen hvor jeg skal have ført pvc igennem.

På nuværende tidspunkt står akvariet uden bundlag og vil inden jeg tilsætter nyt have flytte lidt rundt på de LS da jeg har lidt ideer jeg vil have afprøvet. Dette er trods alt noget nemmere når der ikke er bundlag i akvariet :y
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Marco R »

Lord Mike skrev:
Anders månsson skrev:Jeg syntes du nævnte noget ang. en algae scrubber på et tidspunkt... Det projket er der måske ikke megen tid til lige nu?
Dit akvarie er godt nok blevet nært fuldendt, ærgeligt vi flyttede fra Valby... hehe
Hej Anders

Ja, jeg kunne nu heller ikke forstå hvorfor i skulle flytte (og dog :wink: )

Som jeg har skrevet tidligere i tråden så skal jeg jo lave om på sump og derved lave en udbygning af systemmet med 2 sumpe hvor jeg har planer om at få lavet en algae scrubber i den ene sump og et refugie med caulerpa alger i det andet. Men der skal nok komme billder når projektet er afsluttet, jeg er dog gået igang med opdeling af sump men skal også have købt mig en god gang pvc samt der skal bores huller mm i sumpene samt i gas-betonen hvor jeg skal have ført pvc igennem.

På nuværende tidspunkt står akvariet uden bundlag og vil inden jeg tilsætter nyt have flytte lidt rundt på de LS da jeg har lidt ideer jeg vil have afprøvet. Dette er trods alt noget nemmere når der ikke er bundlag i akvariet :y
Okay det lyder meget spændende :y Glæder mig meget til at se resultat. Det kommer der vel billeder af, eller skal vi vente med dem til det hele er færdig :dizzy:
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Jeg tager billeder som det skrider frem, men ligger dem først op når projektet er færdig :wink:
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Marco R »

Lord Mike skrev:Jeg tager billeder som det skrider frem, men ligger dem først op når projektet er færdig :wink:
Uha så bliver tålmodigheden da endnu lige testet :wink: Hvor lang tid tager projektet, tror du? :)
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Marco R skrev:
Lord Mike skrev:Jeg tager billeder som det skrider frem, men ligger dem først op når projektet er færdig :wink:
Uha så bliver tålmodigheden da endnu lige testet :wink: Hvor lang tid tager projektet, tror du? :)
Det er udelukket et spørgsmål om hvor lang tid leverandør er at levere de ting og sager jeg skal bruge :wink: Så det kan jeg ikke svare på desværre.
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Marco R »

Lord Mike skrev:
Marco R skrev:
Lord Mike skrev:Jeg tager billeder som det skrider frem, men ligger dem først op når projektet er færdig :wink:
Uha så bliver tålmodigheden da endnu lige testet :wink: Hvor lang tid tager projektet, tror du? :)
Det er udelukket et spørgsmål om hvor lang tid leverandør er at levere de ting og sager jeg skal bruge :wink: Så det kan jeg ikke svare på desværre.
Ja okay det kan jeg godt jeg godt se, så jeg krydser fingre for, at de er hurtige :h :wink:
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Tid til en lille update.

Jeg har igennem det sidste stykke tid gået med tanker om ændring af mit setup. Ændringen består bla. i at jeg gerne ville lave min sump helt om for at få mere styr på el-delen, en større bufferkapacitet, nedlæggelse af fragment-akvarie mm. Jeg går dog stadig og tænker på hvad dette fragment-akvarie skal bruges til, tankerne har ligget på opdræt men har faktisk også tænkt tanken på søheste, men bestemt også muligt at det bliver noget helt andet (nu må vi se :wink: )

Men ændringen består af at jeg har nedlagt både mit akvarie hvor skummer og fragment-dellen var placeret samt det akvarie hvor jeg havde refugie og retur-pumpe stående. Disse er så skiftet ud med 2 akvarier som er forbundet med hinanden under selve display-tanken. I det første rum har jeg min skummer stående samt et frit rum som evt. kan bruges som en skamme krog for dem som ikke kan opføre sig ordenlig :naughty: Vandet bevæger sig videre gennem rørføring for at komme til refugiet som er blivet ca. dobbelt størrelse iforhold til det nedlagte refugie. Efter turen gennem refugiet går vandet gennem en bobbelfælde for så at komme til returkammeret. Her er der sket en forandring da jeg har skiftet mine pumper som gav vand til display-akvarie, rowaphos-filter, UV, kalkreactor mm. ud med en enkelt pumpe. Valget af pumpe er så blivet en RD 12000 l/t som så vil komme til af føde alt via div. bypas.

jeg mangler dog stadig en del for at blive helt færdig, jeg venter bla. på min nye lampe som er blivet bestilt og forventer at modtage den i løbet af 10-14 dage. Denne lampe skal erstatte min 250w HQI samt farvet T5 rør som var over fragment-akvariet. Yderligere mangler jeg at få lavet div. bypas på returen (UV og Rowaphos er kun sat midlertidig til så det i det mindste køre), div. ledninger mangler også at komme i skinner samt selve udstrømmer dellen som skal deles op i flere forgreninger, men mere om dette senere.

Her er lige en stribe billeder af projecktet indtil videre, starter med et par billeder af et trist fragment-akvarie :(
spdiving
Reactions:

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af spdiving »

Det ser rigtig godt ud Lord Mike. Tilykke med din nye Red Dragon pumpe den ser godt nok lækker ud. Hvor meget strøm bruger den ?
Har du fået brugt den 32mm udstrømer studs du fik og virkker den som den skal ?

Hvis du ikke kan finde noget at bruge dit fragtment akvarie til tror jeg godt jeg ville kunne bruge den :contract: :whistle:

Steen
davidmaler
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 24
Tilmeldt: man 19. jan 2009 19:03
15
Postnummer: 2665 Vallensbæk Strand
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: vallensbæk strand
Kontakt:

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af davidmaler »

Tillykke med din nye sump, Det ser jo rigtigt lækkert ud michael.
Bajle: 220x145x70 + sump1: 100x60x55 + sump2: 160x75x45 indbygget i væg
Bobbelking 300 + 3 stk. Pacific Sun, 8 kanal led 2x150 w
Giv evt. En SMS hvis jeg ikke får svaret tilbage :) Tlf 61658480, da jeg har lidt svært ved at finde helt ud af forummet
davidmaler
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 24
Tilmeldt: man 19. jan 2009 19:03
15
Postnummer: 2665 Vallensbæk Strand
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: vallensbæk strand
Kontakt:

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af davidmaler »

Fik du egentlig solgt din lampe over dit fragment akv.??? ellers ku jeg måske godt bruge den...
Bajle: 220x145x70 + sump1: 100x60x55 + sump2: 160x75x45 indbygget i væg
Bobbelking 300 + 3 stk. Pacific Sun, 8 kanal led 2x150 w
Giv evt. En SMS hvis jeg ikke får svaret tilbage :) Tlf 61658480, da jeg har lidt svært ved at finde helt ud af forummet
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

spdiving skrev:Det ser rigtig godt ud Lord Mike. Tilykke med din nye Red Dragon pumpe den ser godt nok lækker ud. Hvor meget strøm bruger den ?
Har du fået brugt den 32mm udstrømer studs du fik og virkker den som den skal ?

Hvis du ikke kan finde noget at bruge dit fragtment akvarie til tror jeg godt jeg ville kunne bruge den :contract: :whistle:

Steen
Ja jeg har skam brugt de 2 udstrømmere som du har lavet til mig, disse fungere da også efter hensigten men tror du kommer til at lave et par stykker mere til mig da returen er blivet kraftigere end jeg havde regnet medfra starten af. Så håber jeg kan lokke dig til at lave se sæt mere :wink:
Akvariet skal skam nok blive brugt ved bare ikke til hvad endnu :T
davidmaler skrev:Fik du egentlig solgt din lampe over dit fragment akv.??? ellers ku jeg måske godt bruge den...
Hej gamle dreng, håber det går godt for ákvariet og naturligvis også jer :y

Lampen er ikke solgt endnu, og jeg har faktisk sat den yderligere ned i pris hvis det har din int. David jeg ringer lige en af dagene da jeg gerne lige vil en smut forbi jer efter arbejde og kigge, og kan se du skal have lidt undervisning i at indsætte billeder :T
Brugeravatar
kenneth145
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 770
Tilmeldt: søn 15. mar 2009 20:51
15
Postnummer: 4400 Kalundborg
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: kalundborg

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af kenneth145 »

Det ser rigtigt lækkert ud, lige som det plejer. men er der ikke langt ind til bunden i de nye "sumpe" når der skal rodes. Håber der snart bliver lejlighed til at se det live.. :sneaky2:
Mvh. Kenneth boserup

nu med 500 l saltvand..
spdiving
Reactions:

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af spdiving »

Lækkert at høre de virkker som de skal. Du siger bare til så laver jeg lige så mange du vil have.
Øv...Jeg trode lige at jeg kunne handle akvarie mde dig :T


Steen
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

kenneth145 skrev:Det ser rigtigt lækkert ud, lige som det plejer. men er der ikke langt ind til bunden i de nye "sumpe" når der skal rodes. Håber der snart bliver lejlighed til at se det live.. :sneaky2:
Mange tak Kennet :GO Og du skal være velkommen :wink:
spdiving skrev:Lækkert at høre de virkker som de skal. Du siger bare til så laver jeg lige så mange du vil have.
Øv...Jeg trode lige at jeg kunne handle akvarie mde dig :T


Steen
Ja du må meget gerne lavet et sæt mere da jeg gerne vil have 3 udgange muligvis 4....Så disse må du meget gerne sætte i produktion :beer:
spdiving
Reactions:

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af spdiving »

De vil være klar imorgen eftermidag da jeg afligevel skal ud i skuret og brygge en lyskasse sammen til mit plankton projekt.

Vil du bare have dem i 32mm som sidste eller vil du også prøve et par 40mm

Steen
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

spdiving skrev:De vil være klar imorgen eftermidag da jeg afligevel skal ud i skuret og brygge en lyskasse sammen til mit plankton projekt.

Vil du bare have dem i 32mm som sidste eller vil du også prøve et par 40mm

Steen
Jeg kan kun bruge dem i 32mm. så vil sætte stor pris for disse. Men det haster altså påingen måde, så inge hast herfra :wink:
micogmaj
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 16. mar 2008 17:30
16
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Valby

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af micogmaj »

hej michael , det ser lækkert ud ...... :y
En gang saltvand, altid saltvand ......
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

micogmaj skrev:hej michael , det ser lækkert ud ...... :y
Mange tak Michael :y

Jeg er kommet lidt videre med min ombygning af sump mm. Jeg har rykket yderligere rundt på selve teknikken så den nu er blivet bygget på en plade som sidder på væggen ved siden af selve display-akvariet. Dette gør at den er væsentlig nemmere at komme til samt der ikke er fare for at der komme sprøjt af vand eller ligende i kontakt med strømmen yderligere er der nu kommey mere styr på alle ledningerne som ellers altid har lignet en fuglerede.

Al denne ombygning har kostet dyrt i fiskedød mm. men jeg har utrolig nok ikke mistet nogle koraller, derimod kan det dog ses på farverne som er blivet mere blege og knap så florecerende som inden jeg gik igang med dette projekt. På dette punkt er jeg dog ikke specielt i vildrede da jeg ved at farverne nok skal komme igen når de stabile værdier igen har indfundet sig.

Det næste som skal gøres er at der skal 5cm bundlag i akvariet samt at jeg skal have opbygget en DSB i det akvarie som før bliv brugt til fragmenter og skummer. I dette 210 liters akvarie er det min idé at få opbygget en DSB på 20cm, dog skal jeg lige have læst mere omkring selve opbygningen da det er første gang dette prøves. Ideen er så at dette skal indkøres i et 1/2 år med caulerpa-alger og muligvis derefter skal der gå lidt søheste deri. Så indtil videre er opdræt sat på standby da jeg simpelhen ikke orker al den hjemme brygget foder i form af artemia og plakton dyrkning mm. Det er meningen at DSB skal fodres med ca 1-2000 l/t som et bypas til selve display-akvariet. Yderligere er der indkøbt en ATI sunpower lampe med 4x39w T5 som skal erstatte min 250w HQI som bliv brugt til fragment-akvariet. Denne ombygning har bla. den fordel at min retur-pumpe idag fungere som føder til alt på systemet og derved spares ca 200-250w i strøm på pumper og lys som bliv brugt før ombygningen.


Lidt billeder:
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Marco R »

Hej Michael,

Det bliver jo kun bedre og bedre for hver opdatering :W

Skal akvariet, hvor ATI-lampen hænger også, så kobles til systemmet også eller hvordan? :rolleyes:
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Lord Mike »

Marco R skrev:Hej Michael,

Det bliver jo kun bedre og bedre for hver opdatering :W

Skal akvariet, hvor ATI-lampen hænger også, så kobles til systemmet også eller hvordan? :rolleyes:
Takker Marco :y

Akvariet hvor ATI lampen hænger over er mit gamle fragment-akvarie, og ja det skal også kobles på systemet. Det er i dette akvarie jeg vil have en DSB som skrevet tidligere :wink:
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af Marco R »

Lord Mike skrev:
Marco R skrev:Hej Michael,

Det bliver jo kun bedre og bedre for hver opdatering :W

Skal akvariet, hvor ATI-lampen hænger også, så kobles til systemmet også eller hvordan? :rolleyes:
Takker Marco :y

Akvariet hvor ATI lampen hænger over er mit gamle fragment-akvarie, og ja det skal også kobles på systemet. Det er i dette akvarie jeg vil have en DSB som skrevet tidligere :wink:
Så lidt er jo bare ærlig :y

Jamen det er så nice dit setup. Hvis jeg lander på de kanter, så håber jeg, at jeg må få æren af at se det :pray: :)
spdiving
Reactions:

Re: 877 liters akvarie.

Indlæg af spdiving »

Hold da op Michael det ser sgu rigtig godt ud...Det må sgu være rat at have styr på kablerne :sneaky2: :sneaky2:
Løsningen med pladen er da super fed. Hvor det hele kan hænge så det er til at overskuge.

Det lyder bare lidt trist at du har mistede fisk under ombygningen. øv

Steen
Låst

Tilbage til "Akvarier 801+ Liter"