"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

21.02.24 foto update og et par “bøffer”

Forum for Akvarier 251 -> 500 Liter
Besvar
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: 2,5 Meter fiske rev. 2.4.2020 video

Indlæg af charlie saltvand »

Dan89 skrev:Har du gjort noget specielt for at få sommerfugle fisken til at spise eller er det bare at fodre og finde ud af hvad den kan lide? :D

Det er “fiske hviskeren” aka Tykki = Dan der har fået den jeg har gående igang med at spise, han kan få hvad som helst igang og til at trives. Pt har jeg 3 fisk i baljen som han har indkørt. Det er pincetfisken, påfuglekejseren og multiband kejseren. Han er GUD :clap: :be: :W

Pincetfisken er ikke så svær at få igang hvis den bliver tilbudt mysis, musling, maastick (eller hvad det nu er det der klister foder hedder) og har godt med pods i baljen den kan gå og søge efter :GO Det svære med den er at holde den godt fed i en balje med mange andre pænt aktive fisk der er MEGET hurtige ved fodringstid. Her = 3 kejserfisk, 6 grøn chromis, klovnefisk par, Kauderni par, 4 stk små lilla m gult hoved damsel??? 1 kaninfisk, Anthias. Derud over er der en stor filfisk og en sandvender i baljen.


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan89
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 385
Tilmeldt: søn 4. aug 2019 13:53
4
Postnummer: 3200 Helsinge
Saltvand siden?: 2018
Geografisk sted: Helsinge

Re: 2,5 Meter fiske rev. 2.4.2020 video

Indlæg af Dan89 »

Haha så må jeg jo holde øje med hvornår han skal af med noget :W
Ja det ligner han går meget op i fiskene, hvilket jeg syntes er super fedt.. Men der er nu også en charme med koraller!
Det er ikke royal gramma du henviser til som gul og lilla? :)


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: 2,5 Meter fiske rev. 2.4.2020 video

Indlæg af charlie saltvand »

Så lykkedes det at få alle de ønskede kejserfisk i hus.

Var nede forbi den lokale fiskepusher i dag og sørme om han ikke havde min nr2 ynglingsfisk hjemme = Holacanthus cillaris/Dronninge kejserfisk! Den måtte med hjem. Da den heldigvis har lidt størrelse, så var mit håb at den kunne komme ned til resten af den etablerede kejserbanden uden for meget ballade :be:

Se her hvordan det gik:
[video][/video]

Og her, lidt senere:
[video][/video]

Det er bare en FLOT fisk :K

Han havde også en blåstribet kejser hjemme også en “must have” fisk!!!!, men jeg har desværre ikke plads til flere :G

Alt i alt ser det ud til at det lykkedes med den “lille” nye, størrelse betyder altså noget Dan :T :sneaky2:

God weekend salttosser!
:grouphug:


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 3983
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: 2,5 Meter fiskerev. Én kejser mere, går det? Se video

Indlæg af Engelquist »

Sindssygt flot med de kejsere... men jeg tør sgu ikke :-/


Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: 2,5 Meter fiskerev. Én kejser mere, går det? Se video

Indlæg af Tykki »

Det er en virkelig dejlig fisk. Spiser den?


ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1659
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: 2,5 Meter fiskerev. Én kejser mere, går det? Se video

Indlæg af ttkthomsen »

Den er MEGA fin!


Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2915
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
14
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: 2,5 Meter fiskerev. Én kejser mere, går det? Se video

Indlæg af Gino »

Super fine fisk du har dig!


Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Jens.k
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 246
Tilmeldt: søn 3. jan 2016 21:22
8
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2016
Geografisk sted: 2100 København. Ø

Re: 2,5 Meter fiskerev. Én kejser mere, går det? Se video

Indlæg af Jens.k »

Det er godt nok en flot fisk og dit akvarie er super flot


Har du brug for Arkitekt hjælp.
Så skal du være velkommen til at kontakte mig
Med venlig hilsen Jens.K
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: 2,5 Meter fiskerev. Én kejser mere, går det? Se video

Indlæg af charlie saltvand »

Hep.

Ja ja den spiser, flagefoder, pellets og mysis og nori osv. osv. Så det er fint...... MEN DÅRLIGT NYT: :shock:

Min ynglingsfisk Hr. Imperator er DØD :G :G :G :G :G :devily: :devilish: :angry: :G :G :panic: :pout: :violent: :zombie: ..... PIS! :lipssealed:

Alt åndede fred og ro i baljen og dronninge kejseren fandt sig fint til rette og begyndte at gå til stålet = maden, efter 4-6 dage, nu æder den glædeligt alt og spiser af hånden :W

Min fine Imperator, som jeg har haft i ca halvandet år, fik for 3 -4 dage siden tyk mave, som i tyk mave.....? Jeg tænkte indvoldsorm o.m.a. men jeg har jo for fanden haft den i mindst 18 måneder.

Ja-ja... Nu ved jeg godt at nogle af jer vil sige at jeg skal kører med karantæne akvarie (der er kommet 2 nye fisk i baljen inden for de sidste 6 måneder).... Men jeg tager heller ikke back-up af min pc, det er bare ikke noget rock hoveder gør!

Nå, i går da jeg kom hjem fra job skulle jeg liiiige hilse på de kære små, Cille (Det hed imperator...Lang historie, find forklaringen på side nogen og 30´her i tråden) var IKKE at se og det er ellers, eller var :G , altid den den stod forrest i køen til lige at blive kløet på ryggen. Den var VÆK :dizzy: .

Jeg fandt den liggende død mellem nogle sten på bunden, der var ikke tegn på snegle, orme eller ander der var igang med den, så min erfaring siger mig at det var sket kort tid før jeg kom hjem.

Op med den, skære bugen op og kigge ind i dyret med lup og alt muligt andet, jeg kunne ikke finde nogle tegn på snyltedyr eller andet, men der var en halvtyk gullig væske i bugen på den.....?

Øv øv og 3 gange ØV!

I bedes ALLE i de næste 14 dage, at gå med sørgebind i respekt for Cille. Tak :grouphug:

Mindhøjtidelighed vil finde sted her på adressen, når Corona ikke er livsfarlig mere :beer:

Og kan i så have det godt derude :y


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
huttelihut
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 410
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 18:27
13
Postnummer: 2610 Rødovre
Saltvand siden?: 2005

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af huttelihut »

Jeg er stort set stoppet med at købe fisk hos en forhandler. Man bliver så træt, når man mister op til 5-10 fisk man har haft gående i flere år, fordi man har forelsket sig i en dejlig fisk hos en forhandler.


Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Tykki »

Og du tror så at det er bedre at købe fisk hvor??? Sur røv Charlie , ny imparator med det samme! Og nej, karantæne er for svagt!!!!!


huttelihut
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 410
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 18:27
13
Postnummer: 2610 Rødovre
Saltvand siden?: 2005

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af huttelihut »

Hva så Dan, du er simpelthen altid klar med en dumsmart bemærkning...

Det var en konstatering, intet andet. Jeg har de sidste par år kun købt fisk som har været indkørt.
Har dog overvejet at købe hos Moby næste gang han skal til Dejong.


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Carsten »

Det er da meget trist at den døde. Men om du havde haft den i karantæne i 6 måneder havde jo ikke hjulpet en brik her.
Men jeg tænker på om det måske kunne skyldes en kost som ikke var optimal for den/dem. I naturen lever de jo også af blødkoraller og svampe. De har en meget bredere fødepalet end vi kan give dem


huttelihut
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 410
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 18:27
13
Postnummer: 2610 Rødovre
Saltvand siden?: 2005

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af huttelihut »

Carsten skrev:Det er da meget trist at den døde. Men om du havde haft den i karantæne i 6 måneder havde jo ikke hjulpet en brik her.
Men jeg tænker på om det måske kunne skyldes en kost som ikke var optimal for den/dem. I naturen lever de jo også af blødkoraller og svampe. De har en meget bredere fødepalet end vi kan give dem

Hvis der bliver introduceret en ny fisk og der efter nogle dage dør en fisk som har gået i akvariet i halvandet år, så virker det lidt søgt, at begynde at finde forklaringer i kosten.

hvorfor skulle det dog ikke hjælpe at få den i karantæne?


Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Tykki »

Nå, nu vil jeg jo nødigt afspore Charles tråd , men så alligevel ! Hutelihut, ja det er jeg, for du svare jo som en dumsmart! Tror du det er anderledes i dejon? Så må du altså tilgive mig at jeg har overvurderet dit intellekt! Undskyld ! Stadigvæk trist med din fisk Charlie boy


huttelihut
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 410
Tilmeldt: tirs 20. apr 2010 18:27
13
Postnummer: 2610 Rødovre
Saltvand siden?: 2005

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af huttelihut »

Lad være med at skrive at du ikke vil afspore tråden, for det er jo dit speciale....

Jeg "tror" ikke noget. men for din skyld gentager jeg gerne mig selv.
Jeg har de sidste par år ikke købt fisk hos en forhandler, fordi jeg blev træt af at miste flere af mine fisk som har gået i akvariet i flere år uden problemer, hver gang jeg kom hjem med fisk fra en forhandler.

Jeg synes det er en super relevant problemstilling at bringe på banen.


SamuelChristensen
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 344
Tilmeldt: man 20. mar 2017 15:39
7
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2017

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af SamuelChristensen »

Øv hvor træls! Jeg sætter lys i vinduet, det lyder til at have været et elsket kæledyr.
Nu nævner du selv karantæne, og jeg må sige at jeg er glad for mit. Har indtil videre fanget en Anthias i at være sygdomsbærer og en acropora koral med AEFW, så jeg fint tilfreds.
Jeg husker du nævnte et easy akvarie med intern skummer og fede koraller. Det akvarie kunne jo være akvariet du holder fisk i inden de kommer over i det store. Bare lige for at
observere og træne over på dit foder.
Men fuck hvor træls, jeg føler med dig. Det gør ondt at miste fisk. <3


Tropic Marins danske repræsentant.
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Tykki »

Jamen så køre vi da videre da du sikkert er klogere end mig. Og hvis det er mit speciale så må jeg jo sætte en dyd i at pisse dig af, så here goes.... det er de færreste som har karantæne pladsen, jeg selv incl , og jeg tror nok jeg har udfordred min balje mere end de fleste. Tror ikke der er forskel på nogle importer overhoved hvad angår evt parasitter osv. Ville såmænd gerne have en karantænetank men har bare ikke plads. Hvis du tror at det er bedre hos det ene sted frem for det andet jamen halelulja osv. Det holder jo bare ikke en skid. Der er dødsfald basta,! Har dog lagt mærke til at jo ældre og mere stabil mit kar bliver, jo bedre klare fiskene sig. Hos forhandler kan jeg se varen spise, hvor tyk den er over nakken osv, i en sending fra bagklappen af en bil kan jeg se en pose vand og en fisk. Hvad er bedst? Stop dog det tuderi! Vi er ikke ens og er du irriteret på mig så pb mig. Jeg kan godt tåle dit hyleri. Sorry Charlie . Over and out.....


Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 3983
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Engelquist »

Rigtigt trist at høre Charlie... ØV!

Også trist at et par af De Herrer ikke kan styre tasteturkrigen når I er på besøg i Charlies fine akvarietråd...

Så hermed en løftet pegefinger fra Admingruppen, med en opfordring til et sobert sprog, at undlade personangreb og evt at tage debatten pr pb.

God dag og nyd det flotte forårsvejr :-)


Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2061
Tilmeldt: man 27. aug 2007 21:47
16
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Kolding

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af nbd »

Jeg føler med dig Charlie - det er trist at miste en yndlingsfisk, som man har haft i lang tid. Sidste år døedede vores største ferskvandsrokke umiddelbart efter at have født seks unger, hvor hannen jagtede den for parring. Det var virkelig trist at fiske en 3 kg rokke op, som vi havde haft i fem år, og som var min kones yndlingsfisk :G :G :G

Når det så er sagt, så tror jeg ikke et karantæneakvarium ville have reddet din fisk. Vi har en flammedværgkejser, som har været i akvarium i fem år. Den har pludseligt fået et kæmpeøje. Det fik den femstribede gylte også for to år siden. Begge fisk lever i bedste velgående, men er vist blinde på det ene øje.

Jeg køber aldrig mere fisk fra forhandler, dødsraten er for stor. Jeg køber kun brugte fisk på forum, som har gået i akvarium i over et år. Her er aldrig dødsfald, i hvert fald ikke indenfor naturlig levetid.


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Carsten »

huttelihut skrev:
Carsten skrev:Det er da meget trist at den døde. Men om du havde haft den i karantæne i 6 måneder havde jo ikke hjulpet en brik her.
Men jeg tænker på om det måske kunne skyldes en kost som ikke var optimal for den/dem. I naturen lever de jo også af blødkoraller og svampe. De har en meget bredere fødepalet end vi kan give dem

Hvis der bliver introduceret en ny fisk og der efter nogle dage dør en fisk som har gået i akvariet i halvandet år, så virker det lidt søgt, at begynde at finde forklaringer i kosten.

hvorfor skulle det dog ikke hjælpe at få den i karantæne?
Selvfølgelig kan det hjælpe at komme en fisk i karantæne. Men normalt så er det jo for at sørge for at den nye er i fin form. Men underligt at den skulle have smittet kejserne og ingen andre. Derfor tanken om at det kunne være foderet


Jens.k
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 246
Tilmeldt: søn 3. jan 2016 21:22
8
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2016
Geografisk sted: 2100 København. Ø

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Jens.k »

Hvor arvelig det er altid trals at miste fisk man holder af.
Tror nu heller ikke på at karantæne ville have gjort nogen forskel for den fisk.


Har du brug for Arkitekt hjælp.
Så skal du være velkommen til at kontakte mig
Med venlig hilsen Jens.K
ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1659
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af ttkthomsen »

Jeg syntes der er alt for lidt focus på at

Charlie har fanget sin døde ynglings fisk op ad baljen

kigget på den

hentet en kniv

kigget på den igen

forsat syntes det var en god ide

sprætte den op

forsat syntes det var en god ide

og gennem søgt det der var inde i fisken med lup... :W

Det kan altså noget! som jeg ikke syntes bliver værdsat nok i tråden :beer:

Tykki har du ikke en fiskebutik?? hvorfor er den mand ikke headhuntet endnu??

Men øv! i med en ny :f3:


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af charlie saltvand »

Tak for jeres “med ynk” :grouphug:

Vi går med sørgebind de næste 14 dage her.

Onsdag har i flere år været F & F dag her i huset, jeg tror vi springer det ene F over i et par uger :sneaky2:

Ej, spøg til side, det ér sgu trist at miste fisk, hver gang! Og så dobbelt øv, når det nu er “ynglingen” der ryger.

Jeg tror ikke selv på at det har en fløjtende fis at gøre med at dronningekejseren kom i baljen d2.5. Dvs 23 dage før imperator fik “tromle mave”. Jeg tror nu heller ikke på, som Carsten ellers er inde på, at det er kosten det er galt med. Har haft en flamme kejser og en diachantus i baljen lige så længe som imperator og de er begge FIT for fight (endnu :be: ). Har også en multiband gående i en anden balje, men samme system/vand, den ser også fin ud :GO

Så, min teori er at det bare er en tilfældighed at det skete nu?

@ Thorning, det er GODT set og du har ret, det var hårdt at skære i den :G Men var jo nysgerrig ift hvad fanden der var galt :sneaky:

Vi ses til grav øl alle mand...., Så må Dan og Huttelihut være i hver sit rum :T :K

Tak for kommentarerne !


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Tykki »

Men Hr lære, det var de voksne som startede!


Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 3983
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Engelquist »

Hvordan står det til hos den gamle rock-dreng: spiller baljen??


Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Tykki »

Er der puls på dig Charlie boy?


Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Marco R »

Hej Charlie,

Hvordan står det til med tingene, vi er flere, som venter i spænding? :y :GO

Er alt okay? :happy:


Amazonas
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 120
Tilmeldt: ons 10. jan 2018 19:46
6
Postnummer: 5500 Middelfart
Saltvand siden?: 2010

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Amazonas »

Øv Charlie

Nu er jeg lige på vej tilbage og så sker det her for dig
Havde dig og sildehandleren på oplevelseskortet...

Har sat lys i vinduerne og hele familien er udstyret med sørgebind


Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: 2,5 Meter fiskerev. Update, DØDsfald i baljen. ØV!

Indlæg af Tykki »

Charlie har bare travlt! Alt er godt.


Besvar

Tilbage til "Akvarier 251 -> 500 Liter"