"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Akvarierum i kælderen - alt dødt

Forum for Akvarier 251 -> 500 Liter
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Akvarierum i kælderen - alt dødt

Indlæg af Jones »

Ingen andre fisk i det akvarie havde pletter Carsten. Men i butikken så jeg nogle der havde. Jeg valgte den fisk fordi den ingen (synlige) pletter havde. Lad nu være med at få mig til at fremstå dummere end jeg er. Der blev solgt mange fisk den dag og jeg var (måske) uheldig at få slæbt noget med hjem. Uanset hvad, så vil jeg fremover sætte fisk i karantæne og kun købe koraller fra folk jeg har tillid til.
o_O
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3785
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Akvarierum i kælderen - alt dødt

Indlæg af crazy seahorse »

Jones skrev:Ingen andre fisk i det akvarie havde pletter Carsten. Men i butikken så jeg nogle der havde. Jeg valgte den fisk fordi den ingen (synlige) pletter havde. Lad nu være med at få mig til at fremstå dummere end jeg er. Der blev solgt mange fisk den dag og jeg var (måske) uheldig at få slæbt noget med hjem. Uanset hvad, så vil jeg fremover sætte fisk i karantæne og kun købe koraller fra folk jeg har tillid til.
Vi tog også to fisk med fra Horsens, formodentlig samme dag som dig, Johan og der har ikke været problemer med dem.

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Akvarierum i kælderen - alt dødt

Indlæg af Jones »

Sket er sket og jeg må prøve at undgå den slags fremover. Jeg har pt kig på kalkreaktor og midt andet teknik. Så må vi se hvad fremtiden bringer på koralsiden.
o_O
Brugeravatar
FEM64
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 759
Tilmeldt: tors 2. aug 2012 10:34
11
Postnummer: 8380 Trige
Saltvand siden?: 2011
Kontakt:

Re: Akvarierum i kælderen - alt dødt

Indlæg af FEM64 »

Var det til det fede arrangement han havde lavet så købte jeg også fisk den dag. 6 stk. og de er spræl levende alle 6 endnu inkl. bestående fisk.

Hvor er det ærgerligt at høre at du mistede alt levende. Uanset om det er nemt at få fat i eller ej, så er det trist.

Tilgengæld er det fedt at høre at du ikke er slået ud. Det ER en skøn hobby selvom den giver tæv retur en gang imellem.

Go' påske.
[center]Min holdning er, at hvis man ikke ved noget om det, så kan man lære det....! :-)[/center]
Besvar

Tilbage til "Akvarier 251 -> 500 Liter"