"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Gold Lightning Maroon x Gold Nugget //nyt akv. projekt i væg

Forum for Akvarier 101 -> 250 Liter
Besvar
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4551
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Nicki Henriksen »

Flotte fisk, tillykke med dem :GO


Brugeravatar
Tutter
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 883
Tilmeldt: man 11. maj 2015 14:42
8
Postnummer: 5792 Årslev
Saltvand siden?: 2015
Geografisk sted: Midtfyn
Kontakt:

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Tutter »

Hvor er de bare flotte, tillykke med dem. :GO


Brugeravatar
Kimkjaer
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 304
Tilmeldt: ons 14. aug 2013 13:47
10
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2014

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Kimkjaer »

Er lidt skuffet, synes faktisk de er grimme ...
Havde regnet med noget federe, men ja - godt det ikke er min pung det er gået udover ...

Misundelse er en grim ting, og det er jeg heldigvis ikke .....

P.S.
Synes de er fucking fede, og er glad på dine vegne
Senest rettet af Kimkjaer tirs 23. aug 2016 19:57, rettet i alt 1 gang.


Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Jones »

Lader lige disse to hænge lidt... :sneaky2:
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


o_O
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3773
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af crazy seahorse »

Det er sgu lidt sejt, Johan. Det er rigtig entusiasme, nørd i den fineste betydning.
Du får dine længe ventede, ønskede fisk hjem. Laver en fin beretning om hele processen med tilvænning, småkampe og lign.
Men inden skriver du lige 5-6 ord, der fik mig til at skraldgrine. VI FIK EN DATTER I TORSDAGS - og så videre med fiskene. DET ER ROCK´N ROLL.
Lad endelig ikke lillemor se det, så får du ballade er jeg bange for. Den var ikke gået her på matriklen. Tillykke med den lille nye datter og hils fruen og ønsk tillykke fra hovedøen.

Også tillykke med fiskene. De ser rigtig fine ud. Krydser alt hvad krydses kan, for at det lykkes for dig. Du ser ud til, at have en god gameplan.

Erik


"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Jones »

Nu er dette jo ikke et babyforum, hvorfor det hurtigt kan lyde som om de nye fisk har været mere i fokus end at der kom en lillesøster til verden. Da min kone også er hjemme på barsel indtil kandidaten starter, er der ingen grund til at vi begge sidder i sofaen og kigger på en pige, som bare sover det meste af tiden. Derfor er det om at få noget ud af de timer hun sover. Og til mit held kom fiskene imens jeg var hjemme, datteren sov og der var lige en god times tid til sønnen skulle hentes i børnehaven. Heldigere kunne det ikke være. Jeg havde nok fået ballade, hvis jeg havde smidt alt for at hente et par fisk :T

En anden ting - Jeg ved ikke hvor nørdet det i virkeligheden er. Indtil videre har jeg bare læst en blog om klovnene og været heldig at kunne købe et par. Jeg gør mit ypperste for at passe på dyrene og indtil videre har de det begge fint. Jeg lod mig rive lidt med i går og endte med at fodre lidt i yngelnettet. Fisken spiste :GO

Jeg har nu konfereret med et par opdrættere fra USA, der er enige i, at den ene fisk bør blive i nettet. Har dog fået to forskellige udgaver af, hvordan det i praksis kan udføres:

1. Den svage fisk bliver i nettet, hvor den forbliver den underlegne imens den anden indtager akvariet som sit fulde territorium. Om to-tre ugers tid kan jeg så prøve at sætte dem sammen igen. Går det ikke må de få lidt mere tid hver for sig inden forsøget gentages. Og sådan kan jeg blive ved indtil der forhåbentlig er succes.

2. Den stærke kommer i nettet og den svage får en chance for, at indtage akvariet. Dette synes ved første øjekast som en fair løsning, da den svage så også får en bid af kagen og en chance. Empatisk som jeg er var jeg ved at hoppe i fælden, MEN :naughty: Ved at benytte denne metode udligner jeg atter forskellen på klovnenes dominans og risikerer således at starte forfra når de atter introduceres for hinanden.

Jeg vælger derfor at fortsætte med løsning nr. 1.

Det betyder så at jeg lige skal lave en kasse af plexiglas så fisken har et ordentligt sted at opholde sig de næste uger/måneder indtil de forhåbentligt finder ud af det sammen.


Jeg ved godt at hele Danmark befinder sig i en lykkerus, der er indre mindre end total, grundet importen af det første par lightning maroons nogensinde, men vi må ikke glemme det lille akvarie de bor i. Derfor får I et billede af sumpen og de nyligt trukne slanger til doseringsmaskinen.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


o_O
Brugeravatar
Macdoo
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 731
Tilmeldt: søn 4. sep 2011 08:52
12
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 2012
Geografisk sted: Kastrup

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Macdoo »

De er godt nok flotte. Er vildt misundelig.


Bump. Elsker koraller. Det gjorde ekskonen ikke....
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Jones »

Jeg er helt ekset over fine de er :K Jeg har ventet på dette i så mange år :D Okay måske ikke SÅ mange år, men en del. Og pludselig skete det bare.

UPDATE:

Jeg har netop fået svar fra Matt Pedersen, som ligger inde med den oprindelige hun, der blev fundet ved Fishermans island i PNG. Han var enig med mig i at jeg bør holde dem adskildt og mente også at jeg bør fodre den agressive fisk 4 gange dagligt og kun fodre den svage lidt. Derved hjælper jeg dem nemmere til at kunne finde en naturlig hakkeorden og dermed danne et sympatipar, hvor den ene underkaster sig den anden, som er større og mere dominerende. Da jeg skrev med ham på facebook opdagede jeg ved en tilfældighed det, som I kan se på billedet. Mine to unger ved siden af den oprindelige hun, som han stadig har i sit fiskerum. Lidt sjovt at tænke på at mine er tip tip... oldebørn til netop den fisk.

Jeg har i dag lavet en kasse af plexiglas. Den er tør og klar til brug i morgen. Så kan jeg nemt fodre fisken i den og samtidig holde kassen ren.

Begge klovne spiser fortsat godt og er meget aktive. Jeg har observeret at den ene har en del guldfarvede skæl på sin venstre side. Jeg er super spændt på at se hvordan dette udvikler sig over det næste år. Det drejer sig om den fisk, som ender med at skulle være hunnen.

Flammekejseren cruiser bare rundt i akvariet og leger lækker. Jeg tror at det er en han, da den er så stor. Den gør det sgu godt og jeg er lykkelig for at jeg ikke solgte den.

Når jeg kigger tilbage på den sidste måned med dette akvarie går det for alvor op for mig at større ikke altid er bedst. Nok kan jeg ikke holde en masse fine kirurger, men til gengæld har jeg noget som alligevel er ret specielt:

2 x lightning maroon
1 x flammekejser (som IKKE napper i koraller)
1 x LSD fisk, som bare spiser pellets hele dagen. (hvor ofte ser man lige det :K )

Længe leve nano akvarierne. For det er 125 liter vel på sin vis.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


o_O
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Jones »

Plexikassen
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


o_O
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Jones »

Så kom den nye kasse i.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


o_O
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Anden »

Jeg har læst denne tråd igennem og kan ik finder ud af hvor der står en forklaring på hvorfor de skal være adskilt, er du flink lige at gentage for mig?


Billede
Brugeravatar
Allan M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2712
Tilmeldt: søn 11. dec 2011 00:25
12
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 2011

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Allan M »

Det ser skide godt og jeg sad lige og ledte efter hvorfor de skal skilles. Hvad var årsagen?


Life is a beach and then you dive.
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Jones »

Den ene prøver at dominere den anden så meget, at den blev fundet skræmt oppe i hjørnet ved overløbet. Det er helt almindelig adfærd. Ved at skille dem ad og fodre den ene mere end den anden sikrer jeg at den udvikler sig til en hun. Når den lille så slippes ud af akrylkassen vil den med det samme underkaste sig, fordi der ikke er noget at være i tvivl om, nemlig at den er underdog og er NØDT til at underkaste sig. Jeg hjælper blot naturen lidt på vej :)


o_O
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Anden »

Fedt så forstår det.


Billede
Brugeravatar
Allan M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2712
Tilmeldt: søn 11. dec 2011 00:25
12
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 2011

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Allan M »

Tak og fuldt forståeligt


Life is a beach and then you dive.
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Jones »

Note: Den kommende han, som befinder sig i beholderen har en spids og let flosset bugfinne. Dette skyldes bid fra den anden fisk og bekræfter blot det rigtige i at holde dem adskildt indtil der er bedre mulighed for at sætte dem sammen.


o_O
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 23/8

Indlæg af Jones »

Jeg tog nogle billeder af fiskene i går. Det viste sig at være lidt af en udfordring, eftersom de næsten konstant er i bevægelse.

Kan ikke huske om jeg har skrevet det tidligere, men den kommende hun har antydningen af guldfarvede skæl på siden. Jeg forventer mig meget af begge fisk, men jeg er især spændt på hvordan disse skæl udvikler sig efterhånden som fisken vokser.

Begge fisk spiser fortsat fint og alt ånder fred og ro i akvariet.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


o_O
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Red Sea Reefer 170 - Lightning Maroons i DK. UPDATE 28/8

Indlæg af Jones »

Lige et par skud med det store kamera.

En sjov detalje er støvet der kan ses over LSD fisken. Det blæser den ud når den har tygget sin mad. Den spiser pellets og tygger dem godt inden den sender en lille sky af rester ud gennem gællerne. Den bliver mere og mere rundt :wink: Da jeg fik den var den meget tynd, men solid daglig fodring har sat sine spor. Jeg håber at kunne opdrive en hun en dag som også kan lære at spise foder.

LIGHTNING MAROON UPDATE: Jeg har været i kontakt med Dejong, som sendte mig videre til USA. Der talte jeg så med deres leverandør, Proaquatics, som kunne oplyse at der er tale om 3. generations lightning maroons. Nu kender jeg endelig mine fisks ophav. Det er noget, der er vigtigt for mig, da jeg jo netop har denne morph fordi den er så speciel og er kendetegnet ved, at udspringe af én fisk. Super fedt at få kortlagt. :K
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


o_O
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2915
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
14
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Nye aftenbilleder)

Indlæg af Gino »

MEGA fede fisk! Må man få et fullshoot:)


Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Nye aftenbilleder)

Indlæg af Jones »

Døjer fortsat med alger, men de er så småt på retur. Sommeren har været lidt hård ved akvariet og så er det jo heller ikke så gammelt og indkørt endnu. Kan se at algerne primært er på de sten, jeg havde med fra mit gamle nano. Måske er de fyldt med lort efterhånden. Jeg har bestilt klips på eBay, så jeg kan få noget rigtigt glas over akvariet. Det kommer fårhåbentligt om en måneds tid. Indtil da må jeg klare mig med en flot plexiplade :D
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


o_O
Brugeravatar
Sarah R
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 305
Tilmeldt: lør 26. aug 2006 20:11
17
Postnummer: 5700 Svendborg
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Tåsinge

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Nye aftenbilleder)

Indlæg af Sarah R »

Det er nogle super smukke lightning maroons du har fået dig! Håber at de kommer til at kunne danne par.


MvH
Sarah R
588 liters balje med 410 liters sump
Brugeravatar
dan dj
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 507
Tilmeldt: tors 8. mar 2007 19:51
17
Postnummer: 5492 Vissenbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: 5492 Vissenbjerg

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Nye aftenbilleder)

Indlæg af dan dj »

Hej Johan

Tillykke med din lille datter.

Super orden i sumpen :GO Det giver overblik.

Synter dine nye fisk er super flotte og glæder mig til at følge dem og akvariet fremover :y


430L 120L sump, 4xtunze 6055, C9 skummer, 7x54w lys
430L 100L sump 3xtunze 6055 & 6105, deltec AP702, 12x39W lys
250L tunze 6025 & skummer, 4x39W lys
1800L tunze 6205 D700 skummer 6x54W
128L tunze 6055 Led lys
Samlet vand vol. ca. 3500l.
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Nye aftenbilleder)

Indlæg af Jones »

Tak Sarah. Jeg er ikke bekymret for om de kommer til at danne par. Den ene skal bare vokse sig større end den anden. Og det kommer forholdsvist hurtigt sådan som der bliver fodret nu. Jeg påtænker at prøve med nogle speed dates om 14 dages tid. Så kan jeg lige overvåge, hvordan det går.

- Tak dan dj. Den er så god som den nu kan blive i det akvarie. Der er jo ikke meget plads, så jeg har måtte nøjes med en del ting. Men når bare akvariets indhold er ok, så er jeg tilfreds. Det bliver dog fedt at få ordentligt glas over akvariet. Det er unægteligt noget pænere end en skæv plexiplade.


o_O
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Nye aftenbilleder)

Indlæg af Jones »

Før og efter-billede af LSD fisken. Som I kan se er den blevet mere rund. Det skyldes den gode fodring. Den er begyndt at svømme ned i højre front-hjørne når jeg kommer hen til akvariet. Så slukker jeg pumperne og lader nogle pellets synke ned langs hjørnet, hvor den så kan spise dem på bunden :GO Nemmere bliver det ikke at holde denne art.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


o_O
Brugeravatar
dan dj
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 507
Tilmeldt: tors 8. mar 2007 19:51
17
Postnummer: 5492 Vissenbjerg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: 5492 Vissenbjerg

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Nye aftenbilleder)

Indlæg af dan dj »

Den har det vist godt i akvariet.. :GO


430L 120L sump, 4xtunze 6055, C9 skummer, 7x54w lys
430L 100L sump 3xtunze 6055 & 6105, deltec AP702, 12x39W lys
250L tunze 6025 & skummer, 4x39W lys
1800L tunze 6205 D700 skummer 6x54W
128L tunze 6055 Led lys
Samlet vand vol. ca. 3500l.
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Nye aftenbilleder)

Indlæg af Jones »

Det vælger jeg at tro at den har. Jeg fodrer den når jeg kommer forbi akvariet og ellers må den fange hvad der nu lever af smådyr. Tror at den har taget de fleste, for jeg ser dem ikke længere på glasset eller andre steder. Men så er det jo heldigt at jeg kan få den til at vokse med pellets.

Har forresten overvejet om jeg skal have en ny anemone. Den gamle endte i en pumpe, men nu hvor klovnene IKKE bor i hammerkorallen og ingen interesse har i den, så tror jeg at en bubbletip vil pynte på deres tilstedeværelse i akvariet :D


o_O
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Nye aftenbilleder)

Indlæg af Jones »

Prøvede lige at sætte fiskene sammen. Havde egentlig ikke en forventning om at det ville gå, men hvad pokker. Fisken blev lukket ud og så gik den ellers helt og aldeles banjo. Den fritsvømmende fisk blev lammetævet, hvilket kom noget bag på mig når nu den er blevet fodret meget mere og derfor er noget kraftigere og et par mm længere.

Den lille er atter tilbage i akrylkassen, hvor den afsoner sin straf på ubestemt tid og på halve foderrationer :dizzy:

På billedet kan I se fiskene sammen med kejseren, der virkede noget forundret over alt dette postyr.

Jeg er dog fortrøstningsfuld og har fortsat tillid til at de lærer det med tiden. Og ellers køber jeg to normale PNG WSM's i str. small så jeg kan etablere to par uden at frygte for kamp til døden.

Så uanset hvad går jeg derfra som vinderen :D

God weekend her fra klovneriet.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


o_O
Anden
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2485
Tilmeldt: lør 23. aug 2014 07:04
9
Postnummer: 4330 Hvalsø
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: 4330 hvalsø pileager

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Speed dating)

Indlæg af Anden »

Det er godt nok en fin dragonet og den lever da op til sit navn "fotogen" dragonet.


Billede
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Speed dating)

Indlæg af Jones »

Den kommer ned i det hjørne så snart jeg slukker pumperne så jeg kan fodre :)


o_O
Brugeravatar
dyne
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2089
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 23:58
13
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Birk(Herning)

Re: Reefer 170 - Lightning Maroons (Speed dating)

Indlæg af dyne »

Omfg


180x70x65
2xgyre 350
maxspect aeraqua dua ad600
jebao 5000
Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue
ATI Essentials pro
rollermat
Besvar

Tilbage til "Akvarier 101 -> 250 Liter"