"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Nyos Quantum 160 - Review

Forum for nye som gamle produkter samt beskrivelser og anmeldelser her af.
Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1697
Tilmeldt: tors 28. feb 2008 10:47
16
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af apfolmer »

Som mange nok ved, er jeg lidt af en teknik-spasser, som ELSKER at prøve grej af, og da den nye Quantum kom, var jeg nød til at lege med denne også.

Skummeren kører test pt, i skrivende stund, på første døgn, men so far, er vurderingen god. :GO
Der er pt ikke de store reviews på nettet, men den officielle video, præsenterer skummeren rigtig godt, og jeg har glædet mig som et lille barn, til at høre (læs : IKKE at høre) denne skummer, som er blevet lovet, er nær lydløs.

De indledende øvelser :

Nyos Quantum 160
Ustyrlige 1500 liter luft/min , hvilket er seriøst meget, med kun 18 watt forbrug.
Pumpen i skummeren er en Nyos Viper 3.0
Nålehjulet, som Nyos kalder Hybrid-hjul, er rigtig fint, med lidt længere og fine tynde "nåle", end jeg har set før, samt perforeret bagplade.
Min umiddelbare vurdering, er at den vil piske luften rigtig fint, med denne konfiguration.
Boblepladen har fået et twist - Nemlig et sav-takket design, som får luftboblerne,
til at dreje rundt, inde i skummeren, for at forlænge reaktionstiden mellem luft/vand, og dermed øge effektiviteten.
________________________________________________

Kassen som skummeren kommer i, er af god kvalitet, og skummeren er pakket godt ind.
Man ser desværre alt for tit, at mange producenter, bare smider grejet i en kasse, af ringe kvalitet, og med alt for lidt beskyttelse.
Her er hver enkelt ting, pakket separat, med bobleplast, og skummeren er "fastgjort" i formstøbt/udskåret skum, og omhyllet af skumfiduser, som vi kender dem bedst, så den ikke kan flytte sig, under transporten.
Dejligt at se, når producenten gider bruge lidt tid på emballeringen også.
Af transportmæssige/sikkerhedsgrunde, er pumpen ikke monteret i skummeren, fra fabrikkens side.
IMG_2193 (Custom).JPG
IMG_2194 (Custom).JPG
________________________________________________

Kassen indeholder 6 dele :

Skummerkop, skummerkrop, venturi, pumpe, bobleplade og manual.
IMG_2197 (Custom).JPG
IMG_2203 (Custom).JPG
IMG_2206 (Custom).JPG
IMG_2201 (Custom).JPG
IMG_2198 (Custom).JPG
________________________________________________

Samling af skummeren

Denne del er til at overkomme.
Jeg var fra starten lidt skeptisk, over at der skal benyttes skruetrækker, for at komme ind til pumpen, da metel vs plast/acryl, ofte er en kombination, som resulterer i at noget går i stykker.
Heldigvis er de små "tapper" lavet af kraftig materiale, som ikke umiddelbart, giver anledning til bekrymring.
4 skruer skal afmonteres, og så er man "inde".
IMG_2216 (Custom).JPG
IMG_2217 (Custom).JPG

Montering af pumpen


Pumpen skal monteres i en bøjle, inde i skummeren.
Den ene side skal skrues af, hvorefter man monterer pumpen, i de små "beslag" som passer ind i siden på pumpen.
Pumpen kommer til at sidde rigtig fint fast, da Nyos har valgt at pumpen sidder ovenpå en semi-fast skum-pude,
som gør at pumpen sidder fast, uden at sidde i spænd.

Ind med pumpen, på med den lille bøjle. Bum :)
IMG_2218 (Custom).JPG
IMG_2220 (Custom).JPG
IMG_2229 (Custom).JPG
Boblepladen

Boblepladen, som de kalder twister, er designet med "sav-takker", som gør at vand/luft drejer rundt inde i skummeren.
På denne måde, får boblerne længere reaktionstid.
Boblepladens bundstykke, monteres med en pcv omløber, og toppen med en rustfri skrue.
Bemærk at der er 1 fin tyk silicone pakning, som igen modvirker at noget sidder i spænd, men stadig sidder fint fast.
IMG_2226 (Custom).JPG
IMG_2227 (Custom).JPG
IMG_2228 (Custom).JPG
IMG_2231 (Custom).JPG
Herefter monteres skummerkroppen, og venturidysen sættes på plads.
Nyos har valgt at benytte kraftige silicone slanger, til hhv luftindtag, samt aftapning af slam fra koppen.
Det er same tykke kvalitet, som jeg kender, fra Royal Exclusive skummere.

Bemærk at lyddæmperen, ud over micro-justerbar fingerskrue, også har en tilgang til ozon, men som også kan bruges som aftapningsprop, fin detalje. :GO
Selve lyddæmperen, er monteret på en svingbar "arm", som selvfølgelig også lige har fået en silicone-o-ring, så det ikke knirker :GO

Skummerkoppen monteres med et "twist" , og har selvfølgelig en kraftig silicone o-ring, for at gøre den 100% tæt .
IMG_2207 (Custom).JPG
IMG_2237 (Custom).JPG
IMG_2204 (Custom).JPG
IMG_2205 (Custom).JPG
IMG_2232 (Custom).JPG
IMG_2233 (Custom).JPG
________________________________________________

Konklusion efter samling, samt første døgns drift..

Jeg var spændt som et lille barn, da jeg skulle sætte stikket i væggen.
Da skummeren blev tændt, blev jeg faktisk en smule skuffet.
Den havde et lyd-niveau OVER det forventede... Den var på ingen måder støjende, men over hvad jeg havde forventet .
MEN MEN MEN ......
Allerede efter 2 timers drift, var lydniveauet så lav, at den er på niveau/endda under niveau for hvad jeg har været vant til, med BK mini 200, som ellers er overraskende lydsvag.

Skummerkoppen har en afløbsprop, som det første døgn har været åbnet, da der, som foreskrevet, kan forekomme at skummeren skummer over, i indkøringsfasen. Og det gjorde den også her.

Skummeren justeres let på hhv justeringsskruen, som er tydeligt markeret med OPEN/CLOSE
Desuden kan den fin-trimmes, på fingerskruen på lyddæmperen.

Efter ca 24 timers drift, har jeg sat en slange på (med en FLOT elastik ;) ) , og skummeren er nu faldet lidt til ro.
Slangen er KUN for en sikkerheds skyld, her de første dage, og er IKKE den som følger med.
Den medfølgende slange er gennemsigtig, og af kraftigere kvalitet..

Kvaliteten af skummeren / valg af materialer er overraskende godt.
Der er ikke tale om billig acryl, og dårlige løsninger.
Efter jeg gennem de sidste ca 10 år, har prøvet en del forskellige skummere fra
Royal Exclusive, Marine Sources osv, så vil jeg mene at vi her har et rigtig lækkert produkt til en god pris.

Man har virkelig et lækkert "feel" , når man ser og bruger denne skummer. Svært at forklare, men "lækker at røre ved" :oops:
Pumpens montering på skum-puden, o-ringe af lækker silicone ved twister-boblepladen, svingarmen v lyddæmperen samt ved skummerkoppen, og aftapningsmulighed på lyddæmperen, er lækre detaljer.
Skummeren har desuden 4 lækre tykke bløde fødder, for at modvirke vibrationer. Og der er INGEN vibrationer ...
(Jeg har soveværelse lige under akvariets placering, og bemærker Intet støj)

INGEN "hummmmmmmmm" fra underskabet, ej heller når det er åbeent.
INGEN vibrationer fra skummeren

Med åbnet underskab, og siddende i sofaen 3-4 meter væk, kunne jeg stadig høre en SVAG " hmmmmmmmmmmmmmm" fra BK mini 200.
Med åbnet underskab , og siddende i sofaen 3-4 meter væk, skal jeg VIRKELIG anstrenge mig for at høre denne Quantum...

Jeg forventer mig meget af denne skummer, og vil komme med flere opdateringer, efter 1-2 ugers drift.

HVIS jeg skulle beklage mig over noget som helst, så er det at ledningen til pumpen, ikke har jord, og godt måtte være lidt længere.
Ledningen ikke KORT , men sammenlignet med fx royal Excl., så er ledningens beskaffenhed, det ENESTE jeg kan sætte en finger på..
Men igen... Den er ikke dårlig... .


Nu med video
::::::::::::::
" onclick="window.open(this.href);return false;
Senest rettet af apfolmer lør 21. feb 2015 13:20, rettet i alt 3 gange.


Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
16
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af StarF »

"Bemærk at lyddæmperen, ud over micro-justerbar fingerskrue, også har en aftapningsprop i bunden, fin detalje.
Bemærk, det er til ozon tilkobling :)

Men rart at se en der gad lave et ordenligt review, frem for min hurtige gennemgang af den. Disse nye Nyos skummere skal nok blive rigtig populære. bare de de sætter pumperne på noget, blødt, hvor Royal Exclusive blot sætter dem direkte på plastikken, gør at skummeren lige bliver det mere lydløs, og sjovt du oplever det samme som mig, en skummer der larmer mere end man regner med de første par timer, for der efter at blive total lydløs..

Vent til du ser den efter en månedes tid, så begynder den at rykke meget snask ud af systemet.

Link til min gennemgang.. http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=9&t=72689" onclick="window.open(this.href);return false;

ps. det er desuden værd at bemærke, hvor let open/close glider.


Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1697
Tilmeldt: tors 28. feb 2008 10:47
16
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af apfolmer »

Det er selvfølgelig til ozon... har netop rettet det... en fint at det er deroppe, , både for at man ikke skal rode nede i vandet ved venturi, og fordi den så kan bruges som aftapning, hvis lyddæmperen skal renses...

Man skal passe på med ordet "lydløs" , for det er intet..
Men jeg har før igår, altid brugt Royal exclusive, som det absolutte laveste referencepunkt, ang støj....

Det er hermed ændret til Nyos Quantum...

Med åbnet skab, og 3-4 meter væk, kunne jeg stadig høre en SVAG " hmmmmmmmmmmmmmm" fra BK mini 200.
Med åbnet skab , og 3-4 meter væk, skal jeg VIRKELIG anstrenge mig for at høre denne Quantum...
Senest rettet af apfolmer ons 18. feb 2015 13:00, rettet i alt 1 gang.


Mic4700
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1790
Tilmeldt: søn 8. dec 2013 19:15
10
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2012

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af Mic4700 »

Fedt med en så seriøs gennemgang af produkted , tak for det. :GO :GO


Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
16
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af StarF »

apfolmer skrev:Det er selvfølgelig til ozon... har netop rettet det... en fint at det er deroppe, , både for at man ikke skal rode nede i vandet ved venturi, og fordi den så kan bruges som aftapning, hvis lyddæmperen skal renses...

Man skal passe på med ordet "lydløs" , for det er intet..
Men jeg har før igår, altid brugt Royal exclusive, som det absolutte laveste referencepunkt, ang støj....

Det er hermed ændret til Nyos Quantum...

Med åbnet skab, og 3-4 meter væk, kunne jeg stadig høre en SVAG " hmmmmmmmmmmmmmm" fra BK mini 200.
Med åbnet skab , og 3-4 meter væk, skal jeg VIRKELIG anstrenge mig for at høre denne Quantum...
korrekt, min skummer står i bagkamret på mit akvarie, og er derved ikke bag en låge, men det er tæt på umuligt at høre den. Slukker jeg mine tunze pumper, så kan man lige ane den hvis man anstrenger sig.

jeg syntes faktisk også den skummer bedre end mine royal exclusive, men det er jo svært at bevise. Lige meget hvad, tæt på Royal Exclusive kvalitet i akryl, mere stille, og mindst lige så god skumme egenskaber til halvdelen af prisen.. Det bør blive et hit.
Senest rettet af StarF ons 18. feb 2015 13:06, rettet i alt 1 gang.


Brugeravatar
Ole Bach
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 398
Tilmeldt: fre 15. feb 2013 21:48
11
Postnummer: 9800 Hjørring
Saltvand siden?: 2013

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af Ole Bach »

Tak for at dele dine oplevelser af dette produkt Alex.
Det ser ud til at det er en rigtig fin skummer.
Har du set / arbejdet med Skimz før? jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan denne skummer er i forhold til deres produkter.


Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1697
Tilmeldt: tors 28. feb 2008 10:47
16
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af apfolmer »

Nej
Det har jeg aldrig

Men jeg er vildt imponeret over lydniveauet. Helt klart.


Nicklossi
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1275
Tilmeldt: ons 8. jan 2014 22:13
10
Postnummer: 5900 Rudkøbing
Saltvand siden?: 2014

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af Nicklossi »

Nyos og skimz skulle være nøjagtig samme mærke, blot andet navn, hvor det ene bliver brugt internationalt. Det har jeg i hvert fald læst her inde :-)


Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1697
Tilmeldt: tors 28. feb 2008 10:47
16
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af apfolmer »

Ja.
Det var korrekt tidligere , hvor man tydeligt kunne se at de var identiske

Nu er der tilsyneladende ikke nogen som er magen til, så jeg tror ikke der er en "tvilling/klon" af denne.


Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
16
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af StarF »

Nicklossi skrev:Nyos og skimz skulle være nøjagtig samme mærke, blot andet navn, hvor det ene bliver brugt internationalt. Det har jeg i hvert fald læst her inde :-)
Det var de gamle modeller, nu er NYOS skummere 100% deres egne. Egen produceret og designet.

http://reefbuilders.com/2014/04/24/nyos ... usly-cool/" onclick="window.open(this.href);return false;


Brugeravatar
jonas _sandager
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1505
Tilmeldt: lør 27. okt 2012 15:09
11
Postnummer: 8260 Viby Jylland
Saltvand siden?: 2013

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af jonas _sandager »

Super gennemgang! :GO


Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4551
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af Nicki Henriksen »

Den ser fandme lækker ud!
Er den lille 160 mon i samme kvalitet?

Nogen som har set eller prøvet deres returpumper?
Om de er lige så stille?


Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
16
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af StarF »

Nicki Henriksen skrev:Den ser fandme lækker ud!
Er den lille 160 mon i samme kvalitet?

Nogen som har set eller prøvet deres returpumper?
Om de er lige så stille?
Den lille 160 ?? det er 160 modellen der er review af her. Jeg har 120 versionen, og den er i samme kvalitet, så mon ikke kvaliteten gælder alle Quantum modeller. :) (120,160,220)


Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4551
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af Nicki Henriksen »

StarF skrev:
Nicki Henriksen skrev:Den ser fandme lækker ud!
Er den lille 160 mon i samme kvalitet?

Nogen som har set eller prøvet deres returpumper?
Om de er lige så stille?
Den lille 160 ?? det er 160 modellen der er review af her. Jeg har 120 versionen, og den er i samme kvalitet, så mon ikke kvaliteten gælder alle Quantum modeller. :) (120,160,220)
Ej, det var sku en taste fejl, jeg mente selvfølgelig den lille 120 :) , og den er stille? Jeg overvejer den kraftigt til mit 120L istedet for min tunze.

Men så vil jeg også have ny retur? Derfor søger jeg nogle erfaringer med deres Viper pumper ?


Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
16
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af StarF »

Nicki Henriksen skrev:
StarF skrev:
Nicki Henriksen skrev:Den ser fandme lækker ud!
Er den lille 160 mon i samme kvalitet?

Nogen som har set eller prøvet deres returpumper?
Om de er lige så stille?
Den lille 160 ?? det er 160 modellen der er review af her. Jeg har 120 versionen, og den er i samme kvalitet, så mon ikke kvaliteten gælder alle Quantum modeller. :) (120,160,220)
Ej, det var sku en taste fejl, jeg mente selvfølgelig den lille 120 :) , og den er stille? Jeg overvejer den kraftigt til mit 120L istedet for min tunze.

Men så vil jeg også have ny retur? Derfor søger jeg nogle erfaringer med deres Viper pumper ?
læs mit review.. den er så tæt på lydløs som man vel kan komme.


Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3285
Tilmeldt: ons 26. dec 2007 18:35
16
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af PederP »

Det lyder spændene. Den er i hvert fald også flot. Ligner noget der hører til i et fysik lokale :)

Er det en pumpe Nyos laver helt fra bunden, eller er det som andre en god blok de har bygget om?


Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
16
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af StarF »

PederP skrev:Det lyder spændene. Den er i hvert fald også flot. Ligner noget der hører til i et fysik lokale :)

Er det en pumpe Nyos laver helt fra bunden, eller er det som andre en god blok de har bygget om?
Jeg mener at have læst det er egen pumpe de har designet. Men er ikke helt sikker.


Brugeravatar
palamo123
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1543
Tilmeldt: man 2. jan 2006 20:02
18
Postnummer: 9500 Hobro
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Hobro

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af palamo123 »

Den ser rigtig flot og solid ud. Måske en smule overenginered :-)


Mvh

Kenneth

308 liters design
Følg min Youtube kanal her.:
http://www.youtube.com/channel/UCW6geBexL2S0rCtAGekNnqw
Brugeravatar
jonas _sandager
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1505
Tilmeldt: lør 27. okt 2012 15:09
11
Postnummer: 8260 Viby Jylland
Saltvand siden?: 2013

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af jonas _sandager »

palamo123 skrev:Den ser rigtig flot og solid ud. Måske en smule overenginered :-)
De har også lavet skummere med indbygget LED-lysshow. Man kan vist sige at de giver den gas med gadget faktoren. Men fred være med det, hvis deres skummere er kram til en god pris :)


Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af Jones »

Købes produkterne på deres hjemmeside eller hos dansk forhandler? Det ser super spændende ud. Jeg er lidt lun på 120 modellen og måske en returpumpe.


o_O
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
16
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af StarF »

Min 120 blev købt ved Moby / deep til 2600/2700


Jesper ØH
Reactions:

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af Jesper ØH »

Glæder mig til at se og høre skummeren Alex :))


Brugeravatar
Michael_F
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 861
Tilmeldt: tirs 29. maj 2012 10:43
11
Postnummer: 3450 Allerød
Saltvand siden?: 2013
Kontakt:

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af Michael_F »

Ser spændende ud! Jeg synes desværre at min Nyos brummer meget! Den er et par år gammel, jeg kan ikke lige huske modellen. Passer op til 1200L tror jeg.

Nyos 120 måske?


Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
16
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af StarF »

Michael_F skrev:Ser spændende ud! Jeg synes desværre at min Nyos brummer meget! Den er et par år gammel, jeg kan ikke lige huske modellen. Passer op til 1200L tror jeg.

Nyos 120 måske?
Jeg gik fra Tunze 9011 til 120. Skummer langt bedre, og stort set lydløs, hvilke man ikke kunne sige Tunze´s var. Min Tunze tog nok 2 måneder om at fylde koppen bare halvt. 120 modellen fylder koppen på en uge, med en rigtig sort tyk kaffe....

/edit

ser lige du skriver om den gamle nyos. Hvis den er 2 år gammel, så er det en nyos baseret på en skimz skummer... hvorfor jeg lige så det som du skrev om tunze kan jeg ikke lige forklare...
Senest rettet af StarF tors 19. feb 2015 23:30, rettet i alt 1 gang.


Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1697
Tilmeldt: tors 28. feb 2008 10:47
16
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af apfolmer »

Michael F

Hvis den er 2 år, så er det IKKE den nye Quantum.
De kom først for "kort" tid siden.


ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1659
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af ttkthomsen »

Kunne vi ikke få en lille video af den in action?


Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1697
Tilmeldt: tors 28. feb 2008 10:47
16
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af apfolmer »

Det kan jeg skyde snarest muligt jo :)


Brugeravatar
apfolmer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1697
Tilmeldt: tors 28. feb 2008 10:47
16
Postnummer: 7120 Vejle Øst
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: vejle

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af apfolmer »

Nu med video i bunden af 1 indlæg

Og her :

" onclick="window.open(this.href);return false;


Nicklossi
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1275
Tilmeldt: ons 8. jan 2014 22:13
10
Postnummer: 5900 Rudkøbing
Saltvand siden?: 2014

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af Nicklossi »

Det ser sgu da fornuftigt ud :)


ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1659
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: Nyos Quantum 160 - Review

Indlæg af ttkthomsen »

Den ser god ud


Besvar

Tilbage til "Produktgennemgang"