"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Nogle der laver DIY Frostfoder

Forum hvor du kan læse og dele gør-det-selv tips og ideer.
Besvar
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 938
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Nogle der laver DIY Frostfoder

Indlæg af Holst »

Hej SF.

Jeg overvejede om jeg skulle runde vores lokale Kina butik, de har alverdens fisk, skaldyr osv. på frost. Og tænkte om man skulle forsøge at lave sin egen foder. Men er der egentlig nogle der gør det og hvorfor gør i det ? :)


Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Nogle der laver DIY Frostfoder

Indlæg af Tykki »

Det gør jeg, pga fiskene kommer først her, og de fisk jeg holder har brug for en meget varieret kost for at trives! Det har nu alle fisk, men fisk som spiser svampe i naturen skal bare have meget afvekslende foder!


Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 938
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Re: Nogle der laver DIY Frostfoder

Indlæg af Holst »

Tykki skrev:Det gør jeg, pga fiskene kommer først her, og de fisk jeg holder har brug for en meget varieret kost for at trives! Det har nu alle fisk, men fisk som spiser svampe i naturen skal bare have meget afvekslende foder!
Cool, hvad blander du i?
Bare lidt blandet fra fiskemanden, fiskeæg og muslinger...?


Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Nogle der laver DIY Frostfoder

Indlæg af Tykki »

Nu er jeg jo fiskehandler af virke, så jeg har det let! Rå muslinger , rå pillede rejer, rå jomfruhummer haler pillede, noritang, lidt blandet tørfoder diverse , og evt en sjat torskeafskrab. Op i hakkeren i den som hakker finest også på Frost trykket helt fladt ! Så kan der knækkes lidt af a gangen! Det kan fiskene virkelig lide, men det fucker værdierne godt op , så kun en gang i mellem! Når der er fjordrejer bruger jeg dem, danke kammusling med rogn når de er der, osv


Besvar

Tilbage til "DIY - Gør-det-selv"