"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Ghl

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
PALLELUND
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 9
Tilmeldt: fre 20. nov 2020 15:59
3
Postnummer: 9670 Løgstør
Saltvand siden?: 2020

Ghl

Indlæg af PALLELUND »

Hej har lidt svært ved og gennemskue seaflowers info om deres Ghl produkter understøtter de danske stikkontakter


Brugeravatar
MortenL
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 532
Tilmeldt: ons 9. okt 2013 13:33
10
Postnummer: 8270 Højbjerg
Saltvand siden?: 2014

Re: Ghl

Indlæg af MortenL »

Du skal vælge Schuko versionen, tyskland.

Du finder ikke en version med de tåbelige danske stik. Jeg har ikke mange apparatar til akvariet der kræver jord, men har faktisk lige kigget lidt på det i ugen, da mine Philips lamper kilder lidt når jeg har hånden i vandet. Tænker det common mode filteret, der gerne vil jordes. Så det må jeg lige få styr på.

Resten er endten strømforsyninger med galvanisk adskillelse eller dobbelt isolerede systemer med to-benede stik.


Morten L

720 liter og 150 liters sump, Philips CoralCare gen 1 lamper, Nyos Quantum 220 skummer, MP40QD mobius og Jebao DCP10000 retur. Samt GHL profilux.
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Ghl

Indlæg af Carsten »

MortenL skrev:Du skal vælge Schuko versionen, tyskland.

Du finder ikke en version med de tåbelige danske stik. Jeg har ikke mange apparatar til akvariet der kræver jord, men har faktisk lige kigget lidt på det i ugen, da mine Philips lamper kilder lidt når jeg har hånden i vandet. Tænker det common mode filteret, der gerne vil jordes. Så det må jeg lige få styr på.

Resten er endten strømforsyninger med galvanisk adskillelse eller dobbelt isolerede systemer med to-benede stik.
"Tænker det common mode filteret,"
Hvad fand.. er det


PALLELUND
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 9
Tilmeldt: fre 20. nov 2020 15:59
3
Postnummer: 9670 Løgstør
Saltvand siden?: 2020

Re: Ghl

Indlæg af PALLELUND »

Tak


Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"