"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Retur pumpe stået af, hva nu ?

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 937
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Retur pumpe stået af, hva nu ?

Indlæg af Holst »

Hej SF

Jeg har en Jebao DCP-5000 som er stået af nu her. Eller den melder fejl dagligt trods den er renset osv. Ser ud til noget keramik er smuldret.
Jeg har derfor kig på en EcoTech Marine VECTRA, men skal det være S2 eller M2 ? Og hvad er folks erfaringer med disse pumper ?
Til info er min balje en Reefer 425XL..

Pft.
Holst
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
15
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: Retur pumpe stået af, hva nu ?

Indlæg af Kasper j. »

Jeg har en Ecotech marine Vectra m1 og den er super god og meget støjsvag. Den skal kun rengøres 2 gange om året.

Forresten har jeg en Royal Exclusives Red Dragon mini 2500 fra 2015, med kvittering og emballage nok brugt 3 mdr., til en god pris.
Jeg bruger den ikke selv da den ikke er regulerbar og derfor alt for kraftig til mit 200 liters cube akvarium.
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 937
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Re: Retur pumpe stået af, hva nu ?

Indlæg af Holst »

Kasper j. skrev:Jeg har en Ecotech marine Vectra m1 og den er super god og meget støjsvag. Den skal kun rengøres 2 gange om året.

Forresten har jeg en Royal Exclusives Red Dragon mini 2500 fra 2015, med kvittering og emballage nok brugt 3 mdr., til en god pris.
Jeg bruger den ikke selv da den ikke er regulerbar og derfor alt for kraftig til mit 200 liters cube akvarium.
Okay, jeg skal gerne bruge en DC pumpe der kan reguleres..
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 412
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Retur pumpe stået af, hva nu ?

Indlæg af tim_rn »

S2 her. Lidt tosset at indstille uden reeflink. Men mener vist de også har noget app nu uden reeflink?

Uanset hvad - pumpen har været god her. Sindssygt stille i mit skab i hvert fald. Alt for kraftig til mit setup, men den kan jo manuelt justeres til min og max styrke, kan nærmest få den ned til et par liter i timen tror jeg.

Har reeflink, men ikke sat det op af en eller anden grund
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"