"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

GHL powerbar fejler

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1659
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

GHL powerbar fejler

Indlæg af ttkthomsen »

Jeg har brug for hjælp

Jeg har opdateret firmware på min doser og powerbar6. Noget gik galt med opdatering af min powerbar og jeg kan slet ikke komme i kontakt med den via ghl controlcenter. Nogen der har tips eller triks til hvordan man får den synlig igen?. Har forsøgt at installerer den på ny men den er helt død, den lyser kun rød i siden der indikerer at den får strøm.


Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
15
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: GHL powerbar fejler

Indlæg af Kasper j. »

Hej. Det kan være at du også skal opdatere firmware på din profilux da firmwaren på profiluxen måske ikke er kompatibel med en fremtidig firmware til din powerbar. Ellers så prøv at skrive på ghl's forum der svarer ghl inden for 1 døgn.


ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1659
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: GHL powerbar fejler

Indlæg af ttkthomsen »

Kasper j. skrev:Hej. Det kan være at du også skal opdatere firmware på din profilux da firmwaren på profiluxen måske ikke er kompatibel med en fremtidig firmware til din powerbar. Ellers så prøv at skrive på ghl's forum der svarer ghl inden for 1 døgn.
Hej Kasper

Dels kunne jeg ikke finde den rigtige firmware til powerbaren, men det løste sig da supporten sendte den direkte til mig. Jeg var så en tosse da den skulle indlæses til powerbaren, men med hjælpe fra fb gruppen fik jeg det løst. Så nu virker det igen (men hold da op det er frustrerende så længe det står på). Overvejer at lave en seperat tråd om ghl og hvad jeg har haft af udfordringer samt hvad jeg har sat min op til. Så kunne man byde ind med ens egne udfordringer med den og løsninger samt man kunne dele vide. Om hvad man havde sat den op til.


Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
15
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: GHL powerbar fejler

Indlæg af Kasper j. »

Godt at høre du fik det til at virke :-)


Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"