"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

O-ring til Deltec Skummer

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 938
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

O-ring til Deltec Skummer

Indlæg af Holst »

Hej allesammen.

Jeg går efter flere år med ferskvand, med tanken om at starte salt op..
Jeg har en gammel Deltec APF600 stående som jeg lige nu bare tester i en balje med lidt salt og hanevand for at se om den kan skumme..
Men O-ringe er møre og knækker.. det er især den til skummer-koppen jeg er ude efter..
er der nogle der har stået i samme situation før og har et sted at handle. Kan godt finde hjemmesider der sælger- men ingen danske. Og danske er bare lidt nemmere- syns jeg :)

https://www.deltec-aquaristic.shop/p/3- ... -80500090/

På forhånd tak :)


Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Gringo87
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 186
Tilmeldt: tirs 29. dec 2015 20:55
8
Postnummer: 9850 Hirtshals
Saltvand siden?: 2015
Geografisk sted: Nordjylland

Re: O-ring til Deltec Skummer

Indlæg af Gringo87 »

uuuh det er en super skummer... jeg var ihvertfald glad for min :D hmmm men kan du ikke bare finde o ringene hos den lokale smed ?


Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 938
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Re: O-ring til Deltec Skummer

Indlæg af Holst »

Super- skal vist lige ha en kuglehane til at regulere output flowet. Føder den lige nu med en aquabee 1000, men den skummer ikk helt op i koppen.. taget vand fra discus akvariet, burde være lidt poop der kan skummes ud..

Men er bange for at den smulrer i stykker hvis jeg forsøger at fjerne o-ringen..


Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"