"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Maxspect Nano Tech Bio Sphere

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
KimNilsson
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 21
Tilmeldt: ons 16. nov 2011 21:50
12
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 2011

Maxspect Nano Tech Bio Sphere

Indlæg af KimNilsson »

Hej alle

Er der nogen der har erfaringer med Maxspect Nano Tech Bio Sphere eller Maxspect Nano Tech Bio Block? - https://maxspect.co.uk/product-wide/nan ... pheres/71/" onclick="window.open(this.href);return false;

Det lyder umiddelbart attraktivt at 1 kg. af disse kugler skulle kunne erstatte 10 kg. levende sten.
Men som altid - en ting er produkt anprisninger, en anden ting er erfaringer gjort af "rigtige" akvarister, så del gerne ud af jeres erfaringer med dette produkt som jeg overvejer i et setup.

Hilsen
Kim


Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3285
Tilmeldt: ons 26. dec 2007 18:35
16
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Re: Maxspect Nano Tech Bio Sphere

Indlæg af PederP »

Kender dem ikke endnu.
Det de siger er:
The Maxpect Nano-Tech Bio-Sphere is potentially up to 300% more efficient than other media currently available on the market.

Op til 300% mere effektivt end noget andet? Det er lidt af et mærkeligt statement. Altså ud fra det så kan jeg ikke helt gennemskue påstanden. Fordi 300% bedre end det værste, ikke nødvendigvis siger så meget.

Sammenligningen med levende sten er også ret "diffus"? Sten varierer fra næsten massive, til superporøse.

Dermed ikke sagt de ikke er gode, og måske også bedre end de bedste sten. Men deres omregningfaktorer er lidt skumle. Forstår hvis du er lidt skeptisk. :)


ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Maxspect Nano Tech Bio Sphere

Indlæg af ole kekkonen »

God,bedre,bedst en kat er en hest fordi den har 4 ben,er Hvid og med Sorte Pletter:)


Brugeravatar
PederP
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3285
Tilmeldt: ons 26. dec 2007 18:35
16
Postnummer: 8560 Kolind
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Kolind

Re: Maxspect Nano Tech Bio Sphere

Indlæg af PederP »

Men det er da faktisk en snedig formulering. :)
Jeg vil påstå at jeg teoretisk er op til 300% bedre end nogen anden i skak pt. Jeg siger dermed ikke at der ikke findes nogen der er 10.000% bedre end mig, da bundgrænsen er ikke nævnt. :) Jeg åbner bare for at der burde findes en person på planeten jeg kunne slå 3-1.


ole kekkonen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 8818
Tilmeldt: tirs 6. jun 2006 22:30
17
Postnummer: 5960 Marstal
Saltvand siden?: 1990

Re: Maxspect Nano Tech Bio Sphere

Indlæg af ole kekkonen »

Jeg ved Ikke hvor snedig det var Peder men det er en god ide' Ikke at skrive på Forum når man har røget en morgen Koger:)

Kim kan Bruge de Kugler i Sumpen Til at reducere Flow med Eller som bobbelfælde


Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"