"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

veloverstået flytning

Forum hvor du kan se og vise billeder.
Besvar
roneld1974
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 167
Tilmeldt: tors 13. jul 2017 15:26
6
Postnummer: 3050 Humlebæk
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: humlebæk

veloverstået flytning

Indlæg af roneld1974 »

er lige flyttet med mit 150.l.akv. & var bange for at jeg skulle starte forfra. det har kørt i snart 4 år.
jeg købte 5.stk. 25.l. plast dunke & fik en flamingo kasse som passede ned i en flytte kasse til stenene. jeg startede med at tage stenene op & - det blev vandet meget grumset af jeg tænkte det her går aldrig godt jeg fik så mine 2. fisk bispinosa -sandspiser & min kardinal reje op i en 10.l. salt spand også med meget grumset vand.mit levende sand blev i akv. sammen med mine 3. sand snegle (jeg var heldig med mine flyttemænd som bare smøgede ærmerne op & tog fat) da vi kom til min nye lejlighed fik jeg som det første sat akv.op & fik mine levende sten i & hældt vand på - hold op hvor var det grumset var jo nød til at hælde mine fisk i & starte pumperne (mit filter er svamp vat kul svamp samt en skummer som kom på over arbejde)
men efter 2.dage er det næsten op at køre & mit levende sand er snart lige så hvidt som før & har lidt svæv i vandet da min sandspiser & bispinosa samt mine sand snegle er i gang med at rense stenene & sandet
billederne er fra mn gamle iPhone & en tak til marco for hjælp til at lægge billeder ind.
hilsen jan
glæder mig til at få flere beboer i akv.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Besvar

Tilbage til "Billeder"