"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Kan ikke se gamle billeder? Hvorfor?

Forum hvor du kan se og vise billeder.
Besvar
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Kan ikke se gamle billeder? Hvorfor?

Indlæg af Tykki »

Der står “ billede “ og der er ikke noget forpulede billede?.. jeg har været irriteret over det i nogle år nu, men hvorfor faen er det sådan fat? Kh Dan , som ikke fatter en hat :W


Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Kan ikke se gamle billeder? Hvorfor?

Indlæg af PoulD »

Kunne du evt. give et konkret eksempel?


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Kan ikke se gamle billeder? Hvorfor?

Indlæg af Tykki »

Der er masser. Bare se på nogle af de første tråde hist og her. Er for dum til at linke.


Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2061
Tilmeldt: man 27. aug 2007 21:47
16
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Kolding

Re: Kan ikke se gamle billeder? Hvorfor?

Indlæg af nbd »

En del af mine gamle billeder vises ikke længere. Årsagen er, at jeg har uploadet dem på photobucket.com og linket til saltvandsforum. Når siden så vises på saltvandsforum, ses billedet - selv om den fysiske fil ligger på en anden server.

Men for nyligt har photobucket ændret i deres brugeraftaler. De linker ikke længere til 3. part, som f.eks. saltvandsforum.

Jeg ved ikke om dét er svaret på din undren, men det forklarer i hvert fald hvorfor mine gamle billeder ikke vises længere...


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Kan ikke se gamle billeder? Hvorfor?

Indlæg af Carsten »

nbd skrev:En del af mine gamle billeder vises ikke længere. Årsagen er, at jeg har uploadet dem på photobucket.com og linket til saltvandsforum. Når siden så vises på saltvandsforum, ses billedet - selv om den fysiske fil ligger på en anden server.

Men for nyligt har photobucket ændret i deres brugeraftaler. De linker ikke længere til 3. part, som f.eks. saltvandsforum.

Jeg ved ikke om dét er svaret på din undren, men det forklarer i hvert fald hvorfor mine gamle billeder ikke vises længere...
Hvad så med at flytte billederne?


Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Kan ikke se gamle billeder? Hvorfor?

Indlæg af PoulD »

Tykki skrev:Der er masser. Bare se på nogle af de første tråde hist og her. Er for dum til at linke.
Har kigget i mange af de første tråde i forumet 'Billeder', uden at finde nogen der mangler billeder.

Så uden et konkret eksempel må det blive et gæt: Mange har gjort som nbk og linket til billeder som fysisk ligger andre steder end på SF. Det der så kan ske efter nogle år er, at den pågældende web adresse slet ikke eksisterer mere. Det gælder f.eks. http://www.nanoreef.dk/" onclick="window.open(this.href);return false; og http://www.websteen.dk/" onclick="window.open(this.href);return false; m.fl. hvor i hvertfald nogle brugere har haft billeder liggende. Det kan også være, som i nbd's tilfælde, at billederne stadig ligger derude i skyen et sted, men er hosted at et firma som ikke tillader at der linkes til billederne hvis man kun har et gratis medlemskab (uploader skal betale for et medlemskab hvis der skal linkes til billederne)

PS: Prøv evt. at klikke på knappen "Citat" i et indlæg hvor billedet mangler, så kan du se hvad der præcis ligger bagved teksten "billede"


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Kan ikke se gamle billeder? Hvorfor?

Indlæg af Tykki »

Tak Polle


Besvar

Tilbage til "Billeder"