"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Lidt pix fra Sharm - Ny video November 2017

Forum hvor du kan se og vise billeder.
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1079
Tilmeldt: fre 21. mar 2008 20:58
16
Postnummer: 8370 Hadsten
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hadbjerg

Re: Lidt pix fra Sharm - Ny video November 2017

Indlæg af martinknorr »

Top op på fede billeder... Hvilket mider mig om at jeg havde lovet lidt billeder fra Palau i en anden tråd


MVH
Martin
8370 Hadsten
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Lidt pix fra Sharm - Ny video November 2017

Indlæg af PoulD »

@Charlie: Sorry, havde overset dit spørgsmål. Det er lidt mellem 2 stole fordi jeg gerne vil have både flash og videolys (det fiber optiske kabel til min flash gik desværre tabt i sikkerhedskontrollen). Jeg har derfor kun en enkelt videolampe (2800 lumen hvidt lys + et par driftsmåder med ultraviolet eller rødt lys)

@Carsten: Saudierne har mange vilde planer. De vil sågar bygge en bro hele vejen til Tiran og videre til Sharm :h Jeg tror der kommer til at gå en del år inden Saudi bliver et attraktivt mål for danske turister. Jeg tror slet ikke de har behov for turister, og da slet ikke kristne turrister. Kan godt være de i løbet af nogle år får banket nogle feriesteder op her og der, men det er jo lige fedt hvis UM fraråder rejser dertil, eller hvis man ikke gider fordi man ikke må drikke hverken vin eller øl til sin mad, eller, hvad der er endnu værre, fordi der ikke er noget hud at kikke på da alle kvinder skal gå klædt i lange løse gevandter, eller bare fordi der er så frygtelig mange arabere :hehe:
Personlig ville jeg heller ikke føle mig mere tryg i hverken Saudi eller de fleste af landende omkring den Persiske Golf end i det sydlige Sinai. Ikke kun p.g.a. terrorrisikoen men mange steder kan man f.eks. også risikere at blive arresteret og idømt lange fængselsstraffe, helt uforskyldt (i al fald efter vores normer). Men der er da også steder som nok er helt uden problemer. Oman f.eks. men det koster bare kassen i forhold til Egypten. Sudan gad jeg også godt, men det vil også koste min. 3 gange så meget som Egypten, og på samme måde som i Egypten har Sudan også områder man bør holde sig langt væk fra.


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Lidt pix fra Sharm - Ny video November 2017

Indlæg af Carsten »

Saudierne har i den grad brug for de penge som turisterne kan bringe til landet. De har totalt forregnet sig med hensyn til prisen på olie.
Og det lader til at ham der er kransekage figur lige nu, har en lidt anden indfaldsvinkel til mange ting. F.eks så må kvinder nu køre bil, og de må både vælge og blive valgt til lokalråd, hvad var helt utænkeligt for nogle år siden.
Men enig, der skal andre boller på suppen, før end at de bliver et nyt og smart turistmål.


Besvar

Tilbage til "Billeder"