"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Efter 2 mdr

Forum hvor du kan se og vise billeder.
Besvar
wicked
Reactions:

Efter 2 mdr

Indlæg af wicked »

Hej alle..... Her er så lige et par billder af min lille balje, efter den har kørt i ca 2 mdr....... Efter at have haft en omgang med hvide pletter , hvor mange af fiskene stod af :x er baljen nu oppe og kører perfekt igen........ Fortæl hva i syntes om den .....
Billede
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Det ser da rigtig godt ud :D Måske sidder den anemone bare lidt dumt der ??
Og har du meget høj vandstand eller hvad er det man kan se i baggrunden helt oppe ved vandoverfladen - er det ikke en glasafstiver ?
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4658
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af Anders månsson »

det er da pæænt imponerende efter så godt tid! Det hele ser jo ud som det trives under bedste vilkår!
Er det ikke noget med at klovnfisk skifter køn? Den mest dominerende han bliver til en hun! SÅ du beehøver ikke en hel "stime"...
wicked
Reactions:

Indlæg af wicked »

Takker brian ;) Jo der er lidt høj vandstand...... men den afstiver sidder også rimlig langt nede i akva..... Og tjaaa anemonen...... Den er selv smuttet derop, og VED hvis jeg fjerner den så går der ik 2 dage så sidder den der igen ....... ;)
Mack
Reactions:

Indlæg af Mack »

Flot balje du har dig Wicked

"bliver lidt misundelig"

Mvh
Mack
Brugeravatar
Søren Ravn
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 283
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 10:16
19
Postnummer: 8700 Horsens
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af Søren Ravn »

Det ser godt ud, især den hvide sandbund.

Søren Ravn
rørorm
Reactions:

Indlæg af rørorm »

Hvilket sand bruger du og hvor tykt lag,OBS. Husk lige at stille dato på camera er næsten 4 år bag ud
wicked
Reactions:

Indlæg af wicked »

Sand : Fiji pink...... Og ca et lag på 1-2 cm ;) dato bliver lige ændret på camera :D
Mporange
Reactions:

Indlæg af Mporange »

hvordan har du nået SÅ meget på kun 2 måneder?
har du smidt alt levede i på en gang?
wicked
Reactions:

Indlæg af wicked »

Købte akvarie med 40 kilo levende sten og en smule koraller mm...... + at jeg fik ALT vandet med ..... Og så er der ellers bare blevet købt en lille smule hist og pist ;) Og lige nu er alle mine vandværdier PERFEKTE ......
Besvar

Tilbage til "Billeder"