"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

white corals

Forum for snak om alle typer koraller.
Besvar
ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1692
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

white corals

Indlæg af ttkthomsen »

Ham manden fra Reefbuilders har været på besøg hos White Corals i Tyskland, det ser satme lækkert ud! Jeg kan ikke lure om butikken er åben for menigmand eller det kun er engros de sælger (i butikken):

" onclick="window.open(this.href);return false;
Emils Far
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 235
Tilmeldt: tors 21. okt 2010 16:25
13
Postnummer: 9320 Hjallerup
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: NORDJYLLAND

Re: white corals

Indlæg af Emils Far »

Det var søndag og han havde butikken for sig selv, så jeg forstod det som at den er åben for alle. Glæder mig til næste afsnit hvor vi ser alle korallerne
Jens.k
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 246
Tilmeldt: søn 3. jan 2016 21:22
8
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2016
Geografisk sted: 2100 København. Ø

Re: white corals

Indlæg af Jens.k »

Den butik skal jeg besøge, det er helt sikker.
Har du brug for Arkitekt hjælp.
Så skal du være velkommen til at kontakte mig
Med venlig hilsen Jens.K
Brugeravatar
hugo27th
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 188
Tilmeldt: lør 18. jun 2011 19:37
12
Postnummer: 3700 Rønne
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Rønne
Kontakt:

Re: white corals

Indlæg af hugo27th »

SAVLE SAVLE :-)
RS 425 deluxe

Nyos 160-Cor20- pumpe apex controller HYDRA 26 LED
ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1692
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: white corals

Indlæg af ttkthomsen »

Ja den ser da meget fin ud :W , men jeg syntes ham der Reef buildermanden er en kende irriterende
ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1692
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: white corals

Indlæg af ttkthomsen »

Så kom video nr. 2

" onclick="window.open(this.href);return false;

Og her er grunden til at han simpelhent er så irriternede, først bruger han uendelig meget tid på at tale om alt andet end det vigtige nemlig sps korallerne :Peace: som han skøjter hen over. Og når han nu er i sådan en butik, så tal dog lidt om lyset, hvilke type rør de bruger samt hvilke værdier de sigter efter, hvorfor de vælger at bruge ozon etc. for fanden da kom nu ind i kampen, får man det lidt sådan helt inden i..... men det var rart endelig at komme ud med det :sneaky2:
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3790
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: white corals

Indlæg af crazy seahorse »

ttkthomsen skrev:Ja den ser da meget fin ud :W , men jeg syntes ham der Reef buildermanden er en kende irriterende
Ha ha, det er den typiske amerikanske facon Jake Adams viser. Jeg tror han er dygtig. Han er vist marine biolog eller noget i den stil.
Tænkte på, at det er en rigtig flot forretning. Sikkert gjort klar til lejligheden, men det er vel meget naturligt at man gør sig umage med rengøringen, når der kommer gæster.
Det er så typisk, at nu har man gjort sig alle mulige anstrengelser for at præsentere sin forretning så flot som muligt og - så er der selvfølgelig et kiks.
Han har lige fortalt, hvor fine og sunde fiskene er og hvor flot de præsenterer sig - og så ligger der en død fisk og flyder rundt i toppen på det ene akvarie :biggrin:
Da jeg for mange år siden var ansat i en akvarieforretning, gennemgik vi altid akvarierne for evt. døde fisk og pillede dem op, inden butikken åbnede. Alligevel lå der tit en i et hjørne vi havde overset. Det var altid en af de første kunder, der opdagede den og kom og fortalte "der ligger altså en død fisk" :T .
Fin video og flot forretning.

Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Koraller generelt"