"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Messe

Forum for alle der er nye indenfor hold af saltvandsakvarie.
Besvar
KimBG
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn 28. okt 2018 15:08
5
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 2018

Messe

Indlæg af KimBG »

Hvor og hvornår er der stor saltvandsakvarie messe?
Nogle der kan fortælle?

Tænker man kan købe et stort flot demo akvarie der er oppe at køre.


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Messe

Indlæg af charlie saltvand »

Jeg tror du skal til Tyskland for at opleve det. Kundegrundlaget her i Dk er sgu for småt til den slags. Desværre.


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1659
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: Messe

Indlæg af ttkthomsen »

Apropos den der store messe i Tyskland, hedder den ikke interzoo, hvornår er det den er?


Gulkan
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 684
Tilmeldt: ons 1. maj 2013 20:41
10
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2013

Re: Messe

Indlæg af Gulkan »

KimBG skrev:Hvor og hvornår er der stor saltvandsakvarie messe?
Nogle der kan fortælle?

Tænker man kan købe et stort flot demo akvarie der er oppe at køre.
Et demo akvarie der er oppe at køre??

Hehe hvis du tror du kan købe dig til den nemme løsning så velkommen til saltvand :-) det er en anden verden!


1000 l fra den 6/1-2019
KimBG
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn 28. okt 2018 15:08
5
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 2018

Re: Messe

Indlæg af KimBG »

Nogle der kender navnet på den messe?

Jeg prøver ikke at hoppe over hvor gærdet er lavest.
Vil blot have det bedste udstyr jeg kan få og har allerede startet en balje på 450 liter for at få gang i sten mm.
Den blir skiftet ud når jeg finde det rette udstyr og indhold flyttes.


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Messe

Indlæg af charlie saltvand »

Carsten og Erik har været der. De må lige byde ind. Mener det er i april, maj md, men lade os hører dem der har været der ;-)


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1659
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: Messe

Indlæg af ttkthomsen »

charlie saltvand skrev:Carsten og Erik har været der. De må lige byde ind. Mener det er i april, maj md, men lade os hører dem der har været der ;-)
Enig og så må vi lave er Road trip :Peace:


Gulkan
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 684
Tilmeldt: ons 1. maj 2013 20:41
10
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2013

Re: Messe

Indlæg af Gulkan »

ttkthomsen skrev:
charlie saltvand skrev:Carsten og Erik har været der. De må lige byde ind. Mener det er i april, maj md, men lade os hører dem der har været der ;-)
Enig og så må vi lave er Road trip :Peace:
HUSK lige jeg skal med :-P


1000 l fra den 6/1-2019
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
11
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Messe

Indlæg af MoG »

Er interzoo ikke kun for forhandlere ?


Morten
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Messe

Indlæg af Carsten »

ttkthomsen skrev:Apropos den der store messe i Tyskland, hedder den ikke interzoo, hvornår er det den er?
Interzoo finder sted næste gang vi 2020, i Nürnberg, men er udelukkende for fagfolk.
Hvis du vil ind, så er det ned en forhandler. Og der er intet at købe.
Det er faktisk ikke specielt spændende. Der er virkelig langt mellem snapsene dernede. Det er ikke kun akvarie udstyr, men alt til dyr. Lige fra massage både til heste, over pakke maskiner til foder og til ende løse rækker af stande med kinesiske varer der kun adskilte sig fra hinanden på nummeret på standen.
Jeg har været der en hel del gange siden 86 tror jeg, og over tid er delen med akvarier gået markant ned, hvor hunde tilbehør er gået tilsvarende frem


Gulkan
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 684
Tilmeldt: ons 1. maj 2013 20:41
10
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2013

Re: Messe

Indlæg af Gulkan »

Carsten skrev:
ttkthomsen skrev:Apropos den der store messe i Tyskland, hedder den ikke interzoo, hvornår er det den er?
Interzoo finder sted næste gang vi 2020, i Nürnberg, men er udelukkende for fagfolk.
Hvis du vil ind, så er det ned en forhandler. Og der er intet at købe.
Det er faktisk ikke specielt spændende. Der er virkelig langt mellem snapsene dernede. Det er ikke kun akvarie udstyr, men alt til dyr. Lige fra massage både til heste, over pakke maskiner til foder og til ende løse rækker af stande med kinesiske varer der kun adskilte sig fra hinanden på nummeret på standen.
Jeg har været der en hel del gange siden 86 tror jeg, og over tid er delen med akvarier gået markant ned, hvor hunde tilbehør er gået tilsvarende frem
Plejer der ikke at være åbent for gæster på anden dagen?


1000 l fra den 6/1-2019
Gulkan
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 684
Tilmeldt: ons 1. maj 2013 20:41
10
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2013

Re: Messe

Indlæg af Gulkan »

Gulkan skrev:
Carsten skrev:
ttkthomsen skrev:Apropos den der store messe i Tyskland, hedder den ikke interzoo, hvornår er det den er?
Interzoo finder sted næste gang vi 2020, i Nürnberg, men er udelukkende for fagfolk.
Hvis du vil ind, så er det ned en forhandler. Og der er intet at købe.
Det er faktisk ikke specielt spændende. Der er virkelig langt mellem snapsene dernede. Det er ikke kun akvarie udstyr, men alt til dyr. Lige fra massage både til heste, over pakke maskiner til foder og til ende løse rækker af stande med kinesiske varer der kun adskilte sig fra hinanden på nummeret på standen.
Jeg har været der en hel del gange siden 86 tror jeg, og over tid er delen med akvarier gået markant ned, hvor hunde tilbehør er gået tilsvarende frem
Plejer der ikke at være åbent for gæster på anden dagen?
er enig i der for trådstaters vedkommende ikke er det vilde at komme efter. Men når man ser billeder fra de forskellige mærker og eksportøres udstillinger (bla. På Facebook) så gad man da godt opleve det!


1000 l fra den 6/1-2019
KimBG
Grøn Chromis
Grøn Chromis
Reactions:
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn 28. okt 2018 15:08
5
Postnummer: 8800 Viborg
Saltvand siden?: 2018

Re: Messe

Indlæg af KimBG »

Jeg har en stor bil med plads til 7 personer.
Skal have fruen med så der er plads til 5 mere, hvis vi laver en tur til messen.


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Messe

Indlæg af Carsten »

Gulkan skrev:
Carsten skrev:
ttkthomsen skrev:Apropos den der store messe i Tyskland, hedder den ikke interzoo, hvornår er det den er?
Interzoo finder sted næste gang vi 2020, i Nürnberg, men er udelukkende for fagfolk.
Hvis du vil ind, så er det ned en forhandler. Og der er intet at købe.
Det er faktisk ikke specielt spændende. Der er virkelig langt mellem snapsene dernede. Det er ikke kun akvarie udstyr, men alt til dyr. Lige fra massage både til heste, over pakke maskiner til foder og til ende løse rækker af stande med kinesiske varer der kun adskilte sig fra hinanden på nummeret på standen.
Jeg har været der en hel del gange siden 86 tror jeg, og over tid er delen med akvarier gået markant ned, hvor hunde tilbehør er gået tilsvarende frem
Plejer der ikke at være åbent for gæster på anden dagen?
Nej, det er kun en ren fagmesse.
Der har tidligere været en messe/udstilling i en by som hedder Sindelfinden i december måned. Om den stadig kører ved jeg ikke.
Den messe/udstilling er 100% forbruger orienteret


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Messe

Indlæg af Carsten »

KimBG skrev:Jeg har en stor bil med plads til 7 personer.
Skal have fruen med så der er plads til 5 mere, hvis vi laver en tur til messen.
Det er godt nok lang vej at køre, for at få en lang næse. Der er omkring 1000 kilometer hver vej. Så en overnatning er nødvendig. Og hotelværelser en mangel vare når der er messe. Så man skal langt væk fra Nürnberg for at få noget som er til at betale


Twinks
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 501
Tilmeldt: søn 23. okt 2016 09:09
7
Postnummer: 6100 Haderslev
Saltvand siden?: 2016
Geografisk sted: 6100

Re: Messe

Indlæg af Twinks »

KimBG skrev:Nogle der kender navnet på den messe?

Jeg prøver ikke at hoppe over hvor gærdet er lavest.
Vil blot have det bedste udstyr jeg kan få og har allerede startet en balje på 450 liter for at få gang i sten mm.
Den blir skiftet ud når jeg finde det rette udstyr og indhold flyttes.
køb nedluks udstyr, der er masser af nedluk med godt udstyr til gode priser. jeg har f.eks. selv lige lukket ned og solgt alt udstyr.


Mvh. Thomas
Min akvarie tråd http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=82159" onclick="window.open(this.href);return false;
ttkthomsen
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 1659
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 19:25
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Strøby egede

Re: Messe

Indlæg af ttkthomsen »

Ellers skal vil til Holland lige om lidt:

https://www.reef2rainforest.com/event/m ... therlands/" onclick="window.open(this.href);return false;


mortenander
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors 14. maj 2020 10:15
3
Postnummer: 2000 Frederiksberg
Saltvand siden?: 2009

Re: Messe

Indlæg af mortenander »

Hej alle,

Jeg ved ikke, om ikke kan bruge mit råd, men det kan i hvert fald ikke skade. Jeg var i starten af året til en helt ny messe i Holland, kan ikke lige huske navnet på den nu, men det kan jeg finde ud af. Jeg fik tip om messen gennem en bekendt, som har samme interesse som os. Vi var vel nok de eneste danskere. Da vi skulle have noget med hjem, blev vi nødt til at køre i en varevogn. Vi havde dsv ikke en selv, men vi lejede en her https://hejoscar.dk" onclick="window.open(this.href);return false; - hvilket klart kan anbefales. akvarie og udstyr fik vi købt med hjem og læsset i varevognen, så det var alle pengene værd.

Blot et tip fra mig til jer.

God dag!

Mvh Morten :f3:


Besvar

Tilbage til "Ny i faget?"