"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Hvad siger I til dette?

Forum hvor du kan se og dele links og andet www relateret, med andre.
Besvar
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Hvad siger I til dette?

Indlæg af Marco R »

Hej allesammen,

Min mor stødte på denne artikel: https://www.bt.dk/udland/mand-rensede-a ... t-i-verden" onclick="window.open(this.href);return false; for nogle minutter siden.

Hun bad mig selvfølgelig at læse den, men jeg synes nu aldrig at have hørt/læst herinde, at Xenia er giftig på samme måde som Polypper, eller regnede slet ikke Xenia for at være giftig udover den gense kemiske krig, som der kan foregå imellem koraller? :rolleyes: :HM

Min første tanke er, at han må have taget fejl og have haft Polypper også, men er Xenia virkelig så giftig som Polypper? :smart:


Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Hvad siger I til dette?

Indlæg af PoulD »

Der er ikke palytoxin i xenia. Utroligt, at så mange journalister ukritisk æder både krog, line og stang og trykker historier som den, uden at foretage det mindste resarch
Senest rettet af PoulD lør 14. apr 2018 13:52, rettet i alt 1 gang.


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvad siger I til dette?

Indlæg af Marco R »

PoulD skrev:Der er ikke palytoxin i xenia. Utroligt, at så mange journalister ukritisk æder både krog, line og stang og trykker historier som den, uden at foretage det mindste resarch
Ja kunne ikke være mere enig - artiklen gav heller ikke mening, da den omhandler Xenia.

Der må have været Polypper på stenen, som har givet det, eller også har de brugt flere ting sammen til at rengøre med, som man ikke må, da de kan give giftige dampe.

Eller hvad tænker I? :happy:


Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Hvad siger I til dette?

Indlæg af PoulD »

Jeg tænker der har været lige lovlig mange historier indenfor den sidste måneds tid om hele familier incl husdyr, der omtrent er blevet udslettet af palytoxin. Mon ikke bare det er russerne der forsøger at udrydde alle deres afhoppere :D

Sjovt nok i øvrigt, at samtidig med alle disse historier, er der nogle forskere som netop har konstateret, at palytoxin måske er et af de mest effektive midler til behandling af kræft https://www.biorxiv.org/content/early/2018/03/30/292219" onclick="window.open(this.href);return false;


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "WWW"