"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Rundtur på den blå planet

Dette forum handler om store offentlige akvarier
Besvar
Dan89
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 385
Tilmeldt: søn 4. aug 2019 13:53
4
Postnummer: 3200 Helsinge
Saltvand siden?: 2018
Geografisk sted: Helsinge

Rundtur på den blå planet

Indlæg af Dan89 »

Så har Thomas stablet en rundvisning på benene.. Han skriver følgende:
Hej igen.
Som mange så prøvede vi at få sat gang i en rundvisning i sidste weekend men med meget kort varsel, nu er vi på bare med kort varsel, lad mig høre om nogle har tid og lyst på søndag.

Halløj akvarienørder.

Som nogle af jer ved så har jeg før inviteret til rundvisning bag glasset herude op Den Blå Planet hvor jeg arbejde.
Og for at sige det pænt så sker der ikke så meget herude på en 30* varm dag, men det gør jo så at der er plads til lidt nørderri.
Så, idag kl. 15:00 laver jeg rundvisning for dem som gerne vil lidt ind i skyggen og se en fandens masse kæmpe teknisk her på akvariet.

For at deltage skal man blot

- Købe en almindelig entre’billet online i den timeslot der er fra kl. 15:00. Normalt koster dette produkt 220,-
- skrive en besked til mig om du/I vil deltage. Enten her via FB eller på tfr@denblaaplanet.dk

Eneste kriterie er at der er 10 deltagere eller mere og at man sørge for at tage hensyn iform af afstand og eventuelt bære mundbind.

Håber at høre fra jer

Mvh Thomas
Den blå planet.

Ps: børn er velkomne, men det kan være lidt kedeligt at se på rør og pumper i 1,5 timer, men skal nok prøve st gøre det spændende for alle.


Besvar

Tilbage til "Offentlige akvarier"