"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

GAB

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3791
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: GAB

Indlæg af crazy seahorse »

Tykki skrev:Hellige skiderikker!
Altid min gode ven, altid. :nahnah:
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: GAB

Indlæg af Marco R »

crazy seahorse skrev:
Hougaard skrev:
crazy seahorse skrev:At lægge 25+ billeder ind kan sagtens tage 2 timer eller mere, hvis de så også skal have en undertekst, så går der længere tid.
Vi har da fået multi-upload så der kan uploades masser af billeder på én gang?
Først, så kan jeg godt følge de tekniske udfordringer der er. Ikke at jeg forstår dem, for jeg er ikke skrap til den slags. Kan dog klare mig til husbehov.

@Erik Du må lige forklare en analfabet som mig, det med multi-upload.
Betyder det, at jeg kan markere en masse billeder på min mobil og så lægge dem ind i det skriv jeg nu er i gang med? I så fald vil det være en stor forbedring. Men det er nok ikke så enkelt.
Når jeg skriver, så ligger teksten der. Så lægger jeg alle billeder i nummereret rækkefølge ind på min pc. Herefter uploader jeg dem enkeltvis og lægger undertekster ind (dem har jeg på forhånd liggende efter mit skriv.
Kan det gøres på en nemmere måde, tager jeg imod det med kyshånd. Har et par skriv liggende. De venter til jeg får tid og lyst til at lægge det ind.
Hej Erik,

Vi kan kan ringes sammen, så skal jeg med glæde prøve at hjælpe dig :happy:
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3791
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: GAB

Indlæg af crazy seahorse »

Marco R skrev:
Hej Erik,

Vi kan kan ringes sammen, så skal jeg med glæde prøve at hjælpe dig :happy:
Tak Marco, du er som altid hjælpsom. Jeg vil have det i baghovedet. Men jeg har en travl hverdag lige pt.
Har faktisk lige fået aflyst min årlige ferie. Det var ellers første ferie siden 2019, men det går nu nok. Aflysning var ikke pga mig og travlhed, men det passede mig faktisk godt når det nu skulle være. Så kan jeg komme lidt på højde med det hele - forhåbentlig.
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mack
Reactions:

Re: GAB

Indlæg af Mack »

Selve forum er også underligt jeg kan kun se en side med indlæg så det begrænser altså meget læse lysten og som der blev nævnt er brs tv jo fint på youtube alle er jo blevet mere til det levende billede end det skrevne ord
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: GAB

Indlæg af Carsten »

Mack skrev:Selve forum er også underligt jeg kan kun se en side med indlæg så det begrænser altså meget læse lysten
Det lyder underligt. Kan du ikke lige smide et billede op?
tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 412
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: GAB

Indlæg af tim_rn »

Hvordan kan et forum være substitueret af en youtubekanal? De laver fine indspark, men det er jo ikke en dialog. Og det er vel det der søges her?

Brs er en forhandler. Her er det brugerne.

Jeg ville mere gå med at spørge om det dubser på youtube herinde, eller måske dele det og lægge op til debat. De færreste webshops snakker desuden om produkter de ikke selv fører ;)
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"