"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Ny forhandlersponsor

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 3983
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Ny forhandlersponsor

Indlæg af Engelquist »

Velkommen til TF Aqua, der har oprettet en forhandlerprofil i vores forum og derved også hjælper til med at holde vores fællesskab kørende :clap:

Det er så fedt at forhandlere vil støtte op om forummet og vi håber at medlemmerne anerkender dette ved at støtte op om Decocean og TF Aqua som tak for deres support :y


Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Ny forhandlersponsor

Indlæg af Jones »

På facebook så jeg at TF Aqua havde fået flotte fisk hjem. Jeg skrev så, at det da var synd at han ikke kørte til Jylland. Og dertil svarede han at de kunne leveres i Kolding. Det er fandme fin service. Jeg vil helt sikkert købe hos ham. Jeg handler i øvrigt også hos Decocean fra tid til anden. Jeg er glad for vores danske forhandlere og jeg brugerne lidt ekstra penge for, at vedblive at have lokale butikker. Men nu bor jeg jo også i et landsbysamfund :D


o_O
Brugeravatar
Barner
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 931
Tilmeldt: fre 23. dec 2005 12:41
18
Postnummer: 8370 Hadsten
Saltvand siden?: 2004

Re: Ny forhandlersponsor

Indlæg af Barner »

Jones skrev:På facebook så jeg at TF Aqua havde fået flotte fisk hjem. Jeg skrev så, at det da var synd at han ikke kørte til Jylland. Og dertil svarede han at de kunne leveres i Kolding. Det er fandme fin service. Jeg vil helt sikkert købe hos ham. Jeg handler i øvrigt også hos Decocean fra tid til anden. Jeg er glad for vores danske forhandlere og jeg brugerne lidt ekstra penge for, at vedblive at have lokale butikker. Men nu bor jeg jo også i et landsbysamfund :D
:GO samme her


Besvar

Tilbage til "Forum generelt"