"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Tænk hvis...

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 3984
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Tænk hvis...

Indlæg af Engelquist »

Mht til FB, så har saltvandsforum.dk en fb-side-hvis behovet for "likes" bliver for stort :-)
Vi kan jo også benytte fb siden til "snik-snak" og linke til de mere "tunge" tråde herinde?


Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Tænk hvis...

Indlæg af Tykki »

Hrmpff! Nå! Jeg prøver at smide kran og unger ud en weekend, men det må så blive en chiligryde!


Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 3984
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Tænk hvis...

Indlæg af Engelquist »

Tykki skrev:Hrmpff! Nå! Jeg prøver at smide kran og unger ud en weekend, men det må så blive en chiligryde!
Fedt! Så tager jeg en håndfuld Corona med :beer:


Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Tænk hvis...

Indlæg af PoulD »

I denne sag er jeg faktisk, det meste vejen, enig med Huttelihut.
At poste en masse indlæg uden reel substans, tror jeg kun vil gøre ondt værre


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Jones
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2500
Tilmeldt: tors 15. nov 2007 18:51
16
Postnummer: 7080 Børkop
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Danmark

Re: Tænk hvis...

Indlæg af Jones »

Jeg er af den klare opfattelse at dette forum hverken er bedre eller dårligere, end brugerne. Vi som brugere definerer selv Saltvandsforum. Om det er personligt eller ej har ikke en skid med profilernes transparens at gøre, men om tonen vi skriver i. På facebook ser jeg det ene stupide opslag efter det andet, men herinde er der da også nogle. Jeg tror ikke at det ene site er bedre end det andet, men jeg synes at der er noget hyggeligt og hjemligt/genkendeligt ved Saltvandsforum. Jeg kan gode lide at det ikke ændrer layout. Køb og salg har alle dage været et samtaleemne, men det fungerer sgu. Bare se på nogle af de gamle rotter herinde. Jeg har ikke mødt 99% af dem i virkeligheden, men alligevel kan jeg føle mig som en del af et fællesskab med dem, bare fordi vi har brugt siden her sammen i så mange år.

Jeg synes at Saltvandsforum er fedt og måske vil andre synes det samme hvis vi alle skifter brugernavne til noget sejt. Jeg husker en bruger der hed "batluder". Vedkommende må have været genial, for jeg griner stadig hver gang jeg tænker på det navn. Hvis alle havde sådan nogle syge navne ville jeg dagligt logge på SF blot for at grine :D Måske flere ville gøre det samme.... Nah, de kommer sgu nok alligevel, for her er masser af god viden. Og helt ærligt, så vil jeg hellere bruge et forum med folk, som godt kan overskue lige at læse lidt op på tingene selv, frem for at skulle spørge om alt på facebook.

By the way, så får jeg et to meter langt akvarie i kælderen, så I kan godt glæde jer til jeg vender tilbage til væg til væg stilen, som jeg rockede den i 2008 !


o_O
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 3984
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Tænk hvis...

Indlæg af Engelquist »

Jones skrev:Jeg er af den klare opfattelse at dette forum hverken er bedre eller dårligere, end brugerne. Vi som brugere definerer selv Saltvandsforum. Om det er personligt eller ej har ikke en skid med profilernes transparens at gøre, men om tonen vi skriver i. På facebook ser jeg det ene stupide opslag efter det andet, men herinde er der da også nogle. Jeg tror ikke at det ene site er bedre end det andet, men jeg synes at der er noget hyggeligt og hjemligt/genkendeligt ved Saltvandsforum. Jeg kan gode lide at det ikke ændrer layout. Køb og salg har alle dage været et samtaleemne, men det fungerer sgu. Bare se på nogle af de gamle rotter herinde. Jeg har ikke mødt 99% af dem i virkeligheden, men alligevel kan jeg føle mig som en del af et fællesskab med dem, bare fordi vi har brugt siden her sammen i så mange år.

Jeg synes at Saltvandsforum er fedt og måske vil andre synes det samme hvis vi alle skifter brugernavne til noget sejt. Jeg husker en bruger der hed "batluder". Vedkommende må have været genial, for jeg griner stadig hver gang jeg tænker på det navn. Hvis alle havde sådan nogle syge navne ville jeg dagligt logge på SF blot for at grine :D Måske flere ville gøre det samme.... Nah, de kommer sgu nok alligevel, for her er masser af god viden. Og helt ærligt, så vil jeg hellere bruge et forum med folk, som godt kan overskue lige at læse lidt op på tingene selv, frem for at skulle spørge om alt på facebook.

By the way, så får jeg et to meter langt akvarie i kælderen, så I kan godt glæde jer til jeg vender tilbage til væg til væg stilen, som jeg rockede den i 2008 !
Hørt!!!
Jeg har det præsis på samme måde... ønsker ikke forummet ændrer sig, men blot at vi begynder at bruge det igen :-)

Glæder mig til at følge dit væg til væg akvarie :-)


Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
nielsk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 3592
Tilmeldt: tirs 28. mar 2006 17:06
18
Postnummer: 8520 Lystrup
Saltvand siden?: 2006

Re: Tænk hvis...

Indlæg af nielsk »

Jeg tror det handler om at SF er en forældet platform, jeg er ikke ret tit på en pc, andet end på job - og der har jeg ikke mulighed for at sidde på forum.
95 % af mine besøg sker via min telefon - og der er det bare omstændigt at uploade billeder og skrive herinde - ihvertfald i forhold til mine gamle IT færdigheder.

Men jeg nyder denne vidensbank som jeg også selv har været med til at bygge op - hvis jeg kommer i tvivl om noget - og kan huske det nævnt herinde er det til at finde frem igen.

Hvordan vi kommer videre ved jeg ikke rigtigt - jeg er selv storslem til ikke at skrive og ved at andre af de gamle erfarne akvarister har det på samme måde.


SPS : Stability provides succes
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Tænk hvis...

Indlæg af Tykki »

2 meter Jones ?... Fuck, jeg må opgradere snarest.....


Brugeravatar
nbd
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2061
Tilmeldt: man 27. aug 2007 21:47
16
Postnummer: 6000 Kolding
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Kolding

Re: Tænk hvis...

Indlæg af nbd »

Jones skrev:Jeg er af den klare opfattelse at dette forum hverken er bedre eller dårligere, end brugerne. Vi som brugere definerer selv Saltvandsforum. Om det er personligt eller ej har ikke en skid med profilernes transparens at gøre, men om tonen vi skriver i. På facebook ser jeg det ene stupide opslag efter det andet, men herinde er der da også nogle. Jeg tror ikke at det ene site er bedre end det andet, men jeg synes at der er noget hyggeligt og hjemligt/genkendeligt ved Saltvandsforum. Jeg kan gode lide at det ikke ændrer layout. Køb og salg har alle dage været et samtaleemne, men det fungerer sgu. Bare se på nogle af de gamle rotter herinde. Jeg har ikke mødt 99% af dem i virkeligheden, men alligevel kan jeg føle mig som en del af et fællesskab med dem, bare fordi vi har brugt siden her sammen i så mange år.

Jeg synes at Saltvandsforum er fedt og måske vil andre synes det samme hvis vi alle skifter brugernavne til noget sejt. Jeg husker en bruger der hed "batluder". Vedkommende må have været genial, for jeg griner stadig hver gang jeg tænker på det navn. Hvis alle havde sådan nogle syge navne ville jeg dagligt logge på SF blot for at grine :D Måske flere ville gøre det samme.... Nah, de kommer sgu nok alligevel, for her er masser af god viden. Og helt ærligt, så vil jeg hellere bruge et forum med folk, som godt kan overskue lige at læse lidt op på tingene selv, frem for at skulle spørge om alt på facebook.

By the way, så får jeg et to meter langt akvarie i kælderen, så I kan godt glæde jer til jeg vender tilbage til væg til væg stilen, som jeg rockede den i 2008 !
Jeg er meget enig, Johan. Og mht. brugernavn, så skulle jeg måske benytte mit alias fra ecykling (Bkoolligaen): Humlefar :W


Besvar

Tilbage til "Forum generelt"