"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Saltvands GDPR

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Saltvands GDPR

Indlæg af Hougaard »

Hej Alle,

I forbindelse med GDPR og nu, lidt tid efter at hysteriet har lagt sig, vil jeg gerne lige knytte et par kommentarer til det med et saltvandsforumsperspektiv.

For det første, saltvandsforum har aldrig delt og kommer aldrig til at dele information, data, statistik eller noget som helt med omverdenen. Jeg anvender ingen 3. parts trackere, cookies eller noget som helst i den retning. Der bliver intet sendt til Google, Facebook eller andre, vi har ingen single-pixel billeder eller noget som helst i den retning. (Af samme årsag har der heller aldrig været behov for en cookieadvarsel)

Hvad ved vi om dig? Ikke ret meget når det kommer til stykket. Saltvandsforum har aldrig krævet andet end en gyldig email. Vi har valgfrie felter til alder, beskæftigelse, Interesser, postnummer og info om "saltvand siden", alt sammen det man selv kan se på sin egen og andres profiler. Vi har ikke hemmelige informationer ud over IP adresser der har været anvendt til indlæg.

Man kan også blive "glemt" på saltvandsforum, en bruger kan slettes og er endegyldig væk efter sletning. Backuprotation gør at informationen vil eksistere i backuppen i et par uger inden det er absolut væk. Køb og salg information bliver allerede i dag slettet efter 30 dages inaktivitet.

Forumindlæg betragtes som bidrag til forummet og bibeholdes efter en brugersletning (Som indlæg fra en anonym bruger). Skulle der være personlige informationer i visse indlæg som en bruger ønsker at få fjernet i forbindelse med en sletning vil admin gruppen håndtere det sammen med brugeren og en sag-til-sag/indlæg-til-indlæg basis.

Jeg er i gang med at flytte forummet til en ny server og efter flytningen vil jeg aktivere og flytte alting over på HTTPS protokollen.

Skulle der være spørgsmål til GDPR kan man altid sende mig en PB :)

God sommer til alle :beer:


Brugeravatar
kalmar
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 271
Tilmeldt: man 3. apr 2017 21:47
6
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2017

Re: Saltvands GDPR

Indlæg af kalmar »

:GO


Lars
Red Sea Reefer 350, Razor R420R 300W 16K, Red Dragon Mini 2500, Tunze cirkulation, BK180 skummer, GHL Profilux 3.1ex, GHL Doser 2
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"