"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Så blev jeg snydt på forum.. Nogle Folks moral? UPDATE

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
12
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Så blev jeg snydt på forum.. Nogle Folks moral? UPDATE

Indlæg af MoG »

Først og fremmest vil jeg gerne slå fast, at dette er den absolut sidste udvej. Jeg ville hellere klare det med sælger uden at skulle skrive noget på forum, men da dette også kan komme andre til gavn gør jeg dette. Jeg vil i første omgang ikke nævne personen ved navn, da vedkommende lige får sidste chance til at genoverveje om han vil give mig pengene tilbage. Sker dette ikke, så kommer der naturligvis navn på, så andre ved hvem man skal handle med og ikke handle med herinde. Satte en tidsfrist i sidste uge og der er stadig intet sket og vedkommende svarer ikke.

Hvad drejer sagen sig om?

Jeg købet i efteråret (slut oktober 2013) nogle nye og brugte ting fra en bruger her på forum. Aftalen var at jeg skulle overføre pengene og at han så ville sende tingene. Jeg modtager så kassen med tingene i, men opdager at der mangler en cirkulations pumpe. Jeg kontakter sælger med det samme og siger at der mangler en pumpe. Han siger at det var konen der havde sendt det da han var taget udenlands, men at hun ville sende pumpen omkring d. 20 november. Han ville først komme hjem lidt senere. Jeg accepterer naturligvis og tager det ganske roligt. Da vi har passeret datoen hvor jeg skulle have modtaget pumpen, prøver jeg at kontakte sælger , men får intet svar. Jeg kan se at han læser mine pb og sms , men svarer ikke når jeg ringer. jeg får, af omveje, at vide at skulle komme til Dk, men får intet svar. Nå, men tiden går og jeg skriver/ringer jævnligt, men får ikke noget videre respons. Da vi så kommer frem til jul hvor han også skulle være i DK, sker der heller ikke rigtig noget. Hører intet trods mine henvendelser. Jeg prøver så en anden strategi, da jeg ringer fra et andet nummer end mit eget og minsandten om ikke han svarer!! Jeg spørger om pumpen er på vej eller om han fører mine penge retur. Pudsigt nok havde han lige sendt pumpen i fredags d. 27 dec. (virkelig pudsigt!!!). så jeg sagde ok igen og håbede at det passede. Selvom jeg dog havde mine tvivl. Den dukkede selvfølgelig heller ikke op denne gang.... Jeg spurgte efter track and trace nummer , men fik ikke svar. Han påstod at den VAR sendt, så jeg tog op og spurgte om der skulle lægge en pakke hos posten. Det gjorde der ikke.
Nu var jeg så ved at miste tålmodigeden efter 2-2.5 måned og sagde at jeg gerne ville have mine penge retur. Der skete ingenting og jeg skrev at jeg ville gå videre med sagen. Jeg skriver så til ham jeg ville have enten penge eller pumpe senest i søndags, hvilket blev rykket til tirsdag da en overførsel kunne være nogen dage undervejs (selvom han har haft rigeligt med tid!). Han svarer så at han overfører pengene. Han siger også at HVIS pumpen skulle komme med posten lige pludselig, så skulle jeg sende denne retur. Skriver så en besked til ham forleden, hvor jeg skriver at han kan tage et billede af overførslen eller kvitteringen og sende. Hører intet. Jeg skriver så en sidste besked hvor jeg skriver at jeg tolker hans manglende respons, som at han ikke har i sinde at overføre pengene. Har stadig intet hørt om jeg kan se at han har fået/læst mine beskeder på pb og sms. Desuden kan jeg se at han er på forum stort set hver dag.
Har prøvet alt, men er hver gang blevet spist af med div. undskyldninger. Jeg har været YDERST tålmodig og forstående over for hans arbejdssituation. Har på intet tidspunkt hidset mig op, blot har jeg i sidste uge sagt at jeg gerne vil have mine penge nu! Har talt pænt og jeg har opfordret ham til at få løst dette her, men det ønsker han tilsyneladende ikke.

*Han svarer meget ofte ikke tilbage på mine henvendelser
* Fik aldrig track and trace
*Et hav af undskyldninger

Så jeg er virkelig kørt træt i det nu...

Såfremt nogle skulle tvivle på noget, så kan jeg poste hele vores korrespondance da jeg har taget screenshots af den. Så kan alle se de originale beskeder der er sendt frem og tilbage.

Det er ikke første gang det er sket på forum, men jeg begriber simpelthen ikke disse folks dårlige moral. At gøre sig selv til svindler eller andet på baggrund af sådan noget, er for mig fuldstændig uforståeligt.

Jeg har forsøgt at ridse det hele op i grove træk, men lægger som sagt det hele op, hvis ikke der sker noget nu.

Lad os nu se om det bliver løst.. det håber jeg! Giver det nogle dage og ser.
Senest rettet af MoG tors 16. jan 2014 13:59, rettet i alt 2 gange.
Morten
Brugeravatar
Steffenhn
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 850
Tilmeldt: tors 3. sep 2009 10:15
14
Postnummer: 5230 Odense M
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fyn, Odense

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Folks moral??

Indlæg af Steffenhn »

Jeg håber for dig, at dit problem bliver løst! Der er ikke noget værre end en dårlig sælger!
Første forsøg: 140L Cube: link
Andet forsøg: 288L Shallow reef: link
Nuværende akvarie: 206L Shallow reef: link
nybegynder
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 563
Tilmeldt: tors 26. feb 2009 08:37
15
Postnummer: 2860 Søborg
Saltvand siden?: 2012
Geografisk sted: 2860 Søbog

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Folks moral??

Indlæg af nybegynder »

så har du jo bare fået refunderet pengene for det er mangler...ellers må man bare måde op på adressen da det er fucking princip sag....
jahn
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 374
Tilmeldt: ons 2. maj 2012 18:35
11
Postnummer: 4640 Fakse
Saltvand siden?: 2012
Geografisk sted: Faxe

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Folks moral??

Indlæg af jahn »

Som jeg læser det har Morten ikke fået noget tilbage
Min gamle balje
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=58437" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5279
Tilmeldt: søn 22. jun 2008 19:13
15
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Folks moral??

Indlæg af AndersGS »

Jeg synes også det er en ærgerlig tendens, jeg er selv blevet "snydt" to gange herinde på det seneste. Og kan kun nikke genkendende til din beskrivelse med søforklaringer, ferier og 3. parter der skyld i alverdens ulykker.

Man køber én ting ud fra billeder og en meget fint beskrevet salgstekst, men det man modtager er noget helt helt andet.

Jeg har en lille sort bog jeg skriver de dårlige handler i og forsøger ellers kun at handle med folk jeg stoler på. Heldigvis er der masser af dem herinde :)
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 3994
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Folks moral??

Indlæg af Engelquist »

Generelt er folks moral herinde, helt i top. Men der skal jo desværre kun en lille håndfuld plattenslagere til, for at overskygge flertallet....

Jeg håber du finder en ordning med sælger, for det er da rigtigt træls når en handel ikke lever op til det man forventede...
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Gino
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 2924
Tilmeldt: søn 10. maj 2009 23:15
14
Postnummer: 5210 Odense NV

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Folks moral??

Indlæg af Gino »

AndersGS skrev:Jeg synes også det er en ærgerlig tendens, jeg er selv blevet "snydt" to gange herinde på det seneste. Og kan kun nikke genkendende til din beskrivelse med søforklaringer, ferier og 3. parter der skyld i alverdens ulykker.

Man køber én ting ud fra billeder og en meget fint beskrevet salgstekst, men det man modtager er noget helt helt andet.

Jeg har en lille sort bog jeg skriver de dårlige handler i og forsøger ellers kun at handle med folk jeg stoler på. Heldigvis er der masser af dem herinde :)
De sælgere skal da bare frem i lyset??? jeg bliver syg i skalden hvis nogen prøver at snyde mig!

MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6258
Tilmeldt: ons 21. apr 2010 18:09
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af Bingocaller »

Ja syntes også der har været nogen her på det sidste - først Lennart og nu MOG - frem med dem!
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
R.Munk
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 314
Tilmeldt: ons 26. okt 2011 20:20
12
Postnummer: 8620 Kjellerup
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Kjellerup

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af R.Munk »

En erfarings sektion kunne nu være dejligt :-)
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af Carsten »

Synes jeg har hørt den historie før, godt nok ikke fra dig af, men ligheds punkterne synes jeg er lidt for mange.
Ikke for at hænge nogen befolknings gruppe ud, men er det en ovre fra det midtjyske, sådan nærmere betegnet omegnen af Randers?
Brugeravatar
hellfish
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3306
Tilmeldt: søn 12. sep 2004 18:10
19
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Odense c

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af hellfish »

Jeg er også før blevet snydt for 1500.. Det var sgu mange penge dengang, det var i 2008 så jeg var kun 17 .. Synes bare folk har det med ikke at logge på den bruger mere.. Intet forhindrer jo en i at oprette en ny profil og smide den gamle væk!
Brugeravatar
Michael_F
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 861
Tilmeldt: tirs 29. maj 2012 10:43
11
Postnummer: 3450 Allerød
Saltvand siden?: 2013
Kontakt:

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af Michael_F »

Frem med navnet. Personen har haft alle de chancer han/hun skulle have.
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
12
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af MoG »

Hej alle sammen ..

Ja det er super ærgerligt , men har sendt en besked til sælger med et link til tråden.
Så må det være op ham selv, men hvis ingen respons kommer - så nævner jeg med sikkerhed navnet . Og skulle der være tvivl om noget , så poster jeg hele korrespondancen mellem os, her. Ville helst være fri for dette her, men omvendt vil jeg Sgu heller ikke finde mig i det.

Carsten : det er en fra det jyske , men vil ikke komme med en nærmere præcision af hvor, endnu . Har dog alle oplysninger på vedkommende. Håber sælger vågner op og får det ud af verdenen. Men dette er virkelig hans sidste chance.

Det sjove er at jeg at da jeg skrev at jeg nu definitivt havde mistet tålmodigheden og at jeg ville gå videre med sagen, valgte vedkommende straks at tænke primitivt! Og han skrev noget jeg ikke ville kommentere på... Min hensigt var at gå videre med sagen uden noget af det HAN hentydede til.. Men synes nu det virkede en anelse spøjst at HAN følte sig forurettet!! Hvilket jeg også skrev til ham... Jeg har på intet tidpunkt givet udtryk for noget af det, hvilket jeg sagtens kan bevise i form af vores korrespondance , hvis /når jeg poster den..
Synes faktisk det er pisse frækt af ham.. Jeg har haft SÅ meget tålmodighed og været meget forstående ... Dvs UDEN at hidse mig voldsomt op og snakke grimt ...
Morten
Brugeravatar
Lennart
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 893
Tilmeldt: lør 11. maj 2013 18:35
10
Postnummer: 6200 Aabenraa
Saltvand siden?: 2013

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af Lennart »

For mig virkede det meget effektivt at bruge forum, jeg havde pengene i løbet af få dage.
Blev som du totalt ignoreret, og man sidder bare og koger. Egentlig handler det ikke om pengene men princippet, og følelsen af at blive taget i en vis legemsdel.Det er simpelthen tyveri, og jeg håber du får positiv response fra sælger i løbet af få timer.
Never say oops, allways say ahhh interesting
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5279
Tilmeldt: søn 22. jun 2008 19:13
15
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Folks moral??

Indlæg af AndersGS »

Gino skrev:
AndersGS skrev:Jeg synes også det er en ærgerlig tendens, jeg er selv blevet "snydt" to gange herinde på det seneste. Og kan kun nikke genkendende til din beskrivelse med søforklaringer, ferier og 3. parter der skyld i alverdens ulykker.

Man køber én ting ud fra billeder og en meget fint beskrevet salgstekst, men det man modtager er noget helt helt andet.

Jeg har en lille sort bog jeg skriver de dårlige handler i og forsøger ellers kun at handle med folk jeg stoler på. Heldigvis er der masser af dem herinde :)
De sælgere skal da bare frem i lyset??? jeg bliver syg i skalden hvis nogen prøver at snyde mig!

MVH
Ja, det burde jeg måske bare gøre, men bryder mig ikke om det. Det er også sager der er af mere principiel karakter og ikke så meget pengesummen.
Brugeravatar
Chrissy62
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1383
Tilmeldt: man 30. aug 2010 12:50
13
Postnummer: 4780 Stege
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Stege

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af Chrissy62 »

Det plejer at hjælpe gevaldigt på personens lyst til at betale pengene retur, når de bliver nævnt herinde med navns nævnelse.

Jeg siger det samme, frem med navnet.

Og så vil jeg gerne opfordre forum til at lave en liste over gode sælgere og dårlige sælgere, som man kan kigge igennem, inden man handler med folk.

Skulle en sælger stå på listen over dårlige sælgere, og skyldes det en fejl, hvor de får betalt pengene retur, bliver de selvfølgelig slettet på listen over dårlige sælgere, men jeg kan nok med sikkerhed sige, at vi er mange der husker som elefanter, og HVEM ønsker at stå på en listen over dårlige sælgere???

Nej, vel, så kan sådan en liste i den grad være fremmende, for ærligheden, at de ting der sælges, også rent faktisk bliver afsendt!

(Undskyld, hvis mit opstød virker lidt surt, men jeg hader bare dårlige sælgere, synes det er SÅ lavt, at snyde andre)!!!
Mvh
Christina Frisdahl Faurbye

Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
johanne86
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 255
Tilmeldt: tirs 28. sep 2010 08:28
13
Postnummer: 8220 Brabrand
Saltvand siden?: 2009

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af johanne86 »

hellfish skrev:Jeg er også før blevet snydt for 1500.. Det var sgu mange penge dengang, det var i 2008 så jeg var kun 17 .. Synes bare folk har det med ikke at logge på den bruger mere.. Intet forhindrer jo en i at oprette en ny profil og smide den gamle væk!
Kan webadministratorerne ikke genkende gengangere på deres IP-adresse? Jeg mener, i så fald vil det da ikke umiddelbart være muligt for folk at oprette diverse forskellige profiler, hvis de først er blevet anmeldt til administratorerne for snyd.
625 liter mixkoralrevsakvarie, 100 liter sump, 3 stk maxspect etheral lamper, maxspect aeraqua duo skummer, 2 stk maxspect gyre 350, GHL profilux 4, kH director og doseringsenheder.
dennis_ler
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 120
Tilmeldt: ons 9. feb 2011 12:27
13
Postnummer: 8000 Århus C
Saltvand siden?: 2011

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af dennis_ler »

Det er de færreste der har fast IP, det er en ekstra ydelse fra din internetudbyder. Så det med IP virker ikke....
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
12
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af MoG »

Sendte en besked med link til denne tråd, til sælger.

Jeg har lige netop modtaget en besked om at pengene er på vej. Så jeg afventer lige...
Morten
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
15
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af Kasper j. »

MoG skrev:Hej alle sammen ..

Ja det er super ærgerligt , men har sendt en besked til sælger med et link til tråden.
Så må det være op ham selv, men hvis ingen respons kommer - så nævner jeg med sikkerhed navnet . Og skulle der være tvivl om noget , så poster jeg hele korrespondancen mellem os, her. Ville helst være fri for dette her, men omvendt vil jeg Sgu heller ikke finde mig i det.

Carsten : det er en fra det jyske , men vil ikke komme med en nærmere præcision af hvor, endnu . Har dog alle oplysninger på vedkommende. Håber sælger vågner op og får det ud af verdenen. Men dette er virkelig hans sidste chance.

Det sjove er at jeg at da jeg skrev at jeg nu definitivt havde mistet tålmodigheden og at jeg ville gå videre med sagen, valgte vedkommende straks at tænke primitivt! Og han skrev noget jeg ikke ville kommentere på... Min hensigt var at gå videre med sagen uden noget af det HAN hentydede til.. Men synes nu det virkede en anelse spøjst at HAN følte sig forurettet!! Hvilket jeg også skrev til ham... Jeg har på intet tidpunkt givet udtryk for noget af det, hvilket jeg sagtens kan bevise i form af vores korrespondance , hvis /når jeg poster den..
Synes faktisk det er pisse frækt af ham.. Jeg har haft SÅ meget tålmodighed og været meget forstående ... Dvs UDEN at hidse mig voldsomt op og snakke grimt ...
Det med at lave noget kriminelt og derefter føle sig forurettet er de kriminelles tankegang.

Jeg synes at du skal ligge navnet ud nu da han har fået rigeligt med chancer. Jeg ved godt er du er en tolerant person som ikke vil køre tingede op :T men det er jo godt for os andre at vide hvem vi ikke skal handle med herinde.

Og som der før har været foreslået så mener at jeg at der bør være en blackliste under køb/salg afsnittet. Ja folk kan bare oprette en ny profil evt. bruge en vpn-klient så ip ikke kan genkendes men så har man da forsøgt at gøre noget.

Håber at du får dine penge tilbage :angry:
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
12
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Så blev jeg snydt på forum.. Nogle Folks moral? UPDATE

Indlæg af MoG »

Ja jeg er meget tolerant Kasper! :biggrin: Men kan skam godt pisses af! :y
I det her tilfælde , har jeg været meget meget tålmodig og rolig . Som udgangspunkt vælger jeg da at stole på folk (specielt i sådan et tilfælde hvor man inden køb taler med personen som virker troværdig), men nogen gange tager man fejl! :rolleyes:
Morten
Brugeravatar
Kasper j.
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1518
Tilmeldt: man 9. jun 2008 10:16
15
Postnummer: 9000 Aalborg
Saltvand siden?: 2007

Re: Så blev jeg snydt på forum.. Nogle Folks moral? UPDATE

Indlæg af Kasper j. »

MoG skrev:Ja jeg er meget tolerant Kasper! :biggrin: Men kan skam godt pisses af! :y
I det her tilfælde , har jeg været meget meget tålmodig og rolig . Som udgangspunkt vælger jeg da at stole på folk (specielt i sådan et tilfælde hvor man inden køb taler med personen som virker troværdig), men nogen gange tager man fejl! :rolleyes:
:hehe:
Brugeravatar
Ryom
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1633
Tilmeldt: ons 10. sep 2008 13:15
15
Postnummer: 8550 Ryomgård
Geografisk sted: 8550 Ryomgaard

Re: Så blev jeg snydt på forum.. Nogle Folks moral? UPDATE

Indlæg af Ryom »

Lidt vildt at det skal komme helt her ud før der sker noget. Tror folk da virkelig at de slipper godt fra at snyde nogen fra et så aktivt forum som dette?
Brugeravatar
Michael_F
Rev Rokke
Rev Rokke
Reactions:
Indlæg: 861
Tilmeldt: tirs 29. maj 2012 10:43
11
Postnummer: 3450 Allerød
Saltvand siden?: 2013
Kontakt:

Re: Så blev jeg snydt på forum.. Nogle Folks moral? UPDATE

Indlæg af Michael_F »

Jeg synes stadig at du skal poste personens navn. Jeg har da ikke lyst til at handle med personen, selvom du får dine penge nu, efter 3 måneders kamp. Så hjælp da gerne os andre med at undgå personen...!
Leth
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 213
Tilmeldt: tirs 18. okt 2011 22:00
12
Postnummer: 8660 Skanderborg
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Østjylland

Re: Så blev jeg snydt på forum.. Nogle Folks moral? UPDATE

Indlæg af Leth »

Michael_F skrev:Jeg synes stadig at du skal poste personens navn. Jeg har da ikke lyst til at handle med personen, selvom du får dine penge nu, efter 3 måneders kamp. Så hjælp da gerne os andre med at undgå personen...!
+1
Nuværende uden

Tidligere: 160x70x70 Opstartet 25/10-2014

Tidligere: 250L Cube. Bubble King 200mini, Razor 120W 16K.
dyr200
Reactions:

Re: Så blev jeg snydt på forum.. Nogle Folks moral? UPDATE

Indlæg af dyr200 »

Skriv dog navnet på brugeren så andre ikke handler med sådan et fjols
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 7297
Tilmeldt: lør 6. dec 2008 22:08
15
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: Så blev jeg snydt på forum.... Nogle Folks moral??

Indlæg af Han$en »

Kasper j. skrev:Det med at lave noget kriminelt og derefter føle sig forurettet er de kriminelles tankegang.
Aah, mon dog, mon dog.. ;)

Morten - Håber du får dine penge retur :)
Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
12
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Så blev jeg snydt på forum.. Nogle Folks moral? UPDATE

Indlæg af MoG »

Jeg er skam enig med jer... Kan sagtens følge jer i at det ville være godt, så andre kunne være påpasselige ..

Dog står jeg i et dilemma , da jeg jo startede med at sige at han fik sidste chance inden der kom navn på..

Kunne være mægtig fint hvis vedkommende selv kom på banen. Ikke nødvendigvis for at forsvare sig, men blot en beklagelse. ?
Morten
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6663
Tilmeldt: fre 6. apr 2007 15:04
17
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Så blev jeg snydt på forum.. Nogle Folks moral? UPDATE

Indlæg af StarF »

Tja jeg savner også en liste med gode og dårlige sælgere på. Det må være det mindesten man som forum kan tilbyde folk, for at holde snyderi bare lidt under kontrol. Har selv oplevet et par ting, og det irritere mig når man høre om folk der har snydt mange, blot fordi man ikke kan tjekke en liste.
Brugeravatar
soffer
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 358
Tilmeldt: lør 5. okt 2013 11:58
10
Postnummer: 6100 Haderslev
Saltvand siden?: 2014
Geografisk sted: Haderslev

Re: Så blev jeg snydt på forum.. Nogle Folks moral? UPDATE

Indlæg af soffer »

Jeg foreslog det også i en anden tråd ang. snyd, jeg er også bruger på helifreak.com og der er der en afdeling i køb/salg med brugere der snyder og den er meget brugt
Vh
Søren
61 60 02 64

Min Byggetråd: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=66191" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"