"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Chaeto - nogen der snart høster?

Forum til snak om foder til fisk og koraller
Besvar
tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 411
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Chaeto - nogen der snart høster?

Indlæg af tim_rn »

Jeg skal have lavet et mini-refugium i mit 100 Liter (i custom caddy'en, innovative marine).

Nogen i Kbh eller anden nogenlund afstand der kan undvære et luns Chaeto til at starte på?

(mit indtryk er at det ikke lige købes i de normale salt-butikker, hvis man kan det så sig lige til. Så skal jeg nok lade vær med at tigge)


mchr
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 519
Tilmeldt: tirs 13. dec 2011 11:54
12
Postnummer: 8240 Risskov
Saltvand siden?: 2012

Re: Chaeto - nogen der snart høster?

Indlæg af mchr »

Hvis der ikke er held med at få nogen fra sf, så overvej at kigge her: https://www.livealgae.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
der købte jeg, rigtig god service!


tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 411
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Chaeto - nogen der snart høster?

Indlæg af tim_rn »

Det kan helt sikkert blive en mulighed en dag. Der skal jeg vist lige igang med at læse lidt mere om hvad præcist jeg vil, men fedt at det kan lade sig gøre. Og fedt at det overhovdet kan lade sig gøre at have en virksomhed der kun sælger alger. :D

Men krydser da for, at jeg endnu ikke er nået dertil, hvor jeg skal få en klat alger sendt hele vejen fra England. København må vrimle med folk der kaster sække ud af dem hver weekend!


Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3773
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Chaeto - nogen der snart høster?

Indlæg af crazy seahorse »

Jeg har og jeg høster løbende.
Du er velkommen til at kigge ud og hente.

Erik


"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
mchr
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 519
Tilmeldt: tirs 13. dec 2011 11:54
12
Postnummer: 8240 Risskov
Saltvand siden?: 2012

Re: Chaeto - nogen der snart høster?

Indlæg af mchr »

tim_rn skrev:Det kan helt sikkert blive en mulighed en dag. Der skal jeg vist lige igang med at læse lidt mere om hvad præcist jeg vil, men fedt at det kan lade sig gøre. Og fedt at det overhovdet kan lade sig gøre at have en virksomhed der kun sælger alger. :D

Men krydser da for, at jeg endnu ikke er nået dertil, hvor jeg skal få en klat alger sendt hele vejen fra England. København må vrimle med folk der kaster sække ud af dem hver weekend!

Jeg kunne forestille mig det er en der gør det mere for hobby end fortjeneste, kunne sgu ikke forestille mig det kunne løbe rundt!


tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 411
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Chaeto - nogen der snart høster?

Indlæg af tim_rn »

crazy seahorse skrev:Jeg har og jeg høster løbende.
Du er velkommen til at kigge ud og hente.

Erik
Hej Erik

Tusinde tak. Som kedelig københavner ejer jeg pt kun en cykel. Jeg er så heldig at der ved pasning af en hund følger en bil med om små to uger. Hvis jeg ikke har fundet en herindeaf inden da, håber jeg at jeg må låne af dig til den tid også. Jeg vender optimistisk tilbage, men håber lige så optimistisk at andre i metro/bus/cykelafstand har en luns inden da.


Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3773
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Chaeto - nogen der snart høster?

Indlæg af crazy seahorse »

tim_rn skrev:
crazy seahorse skrev:Jeg har og jeg høster løbende.
Du er velkommen til at kigge ud og hente.

Erik
Hej Erik

Tusinde tak. Som kedelig københavner ejer jeg pt kun en cykel. Jeg er så heldig at der ved pasning af en hund følger en bil med om små to uger. Hvis jeg ikke har fundet en herindeaf inden da, håber jeg at jeg må låne af dig til den tid også. Jeg vender optimistisk tilbage, men håber lige så optimistisk at andre i metro/bus/cykelafstand har en luns inden da.
Ellers kan jeg godt tage en tot med i en pose til Kbh.
Jeg er derinde torsdag formiddag igen - og fredag formiddag. Omkring Imperial Bio.

Erik


"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 411
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Chaeto - nogen der snart høster?

Indlæg af tim_rn »

Det er stort! kæmpe tak. Jeg skriver lige en pm i morgen, så vi kan aftale nærmere.


Brugeravatar
Stig Jest
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
Reactions:
Indlæg: 991
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 14:30
13
Postnummer: 3480 Fredensborg
Saltvand siden?: 1991

Re: Chaeto - nogen der snart høster?

Indlæg af Stig Jest »

Klovnfisken plejer da at sælge det. Jeg har købt hos dem for en måned siden.

Mvh. Stig


Besvar

Tilbage til "Foder til fisk og koraller"