"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Nogen der har disse?

Forum til snak om dekoration af akvariet, levende sten, døde sten, opstillinger, baggrunde.
Besvar
Hr.mortensen
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
Indlæg: 84
Tilmeldt: man 14. jan 2019 20:31
5
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2019
Geografisk sted: Slagelse

Nogen der har disse?

Indlæg af Hr.mortensen »

https://www.sten-design.dk/shop/akvarie ... e-koraller" onclick="window.open(this.href);return false;

Hejsa
Nogen som har handlet de her døde koraller hos dette firma, som evt kan vise deres opsætning.

Tænker det er en god pris, men de er noget anderledes at se på end mange af dem jeg ser rundt omkring.


Brugeravatar
christiantt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2949
Tilmeldt: søn 7. jan 2007 14:17
17
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Nogen der har disse?

Indlæg af christiantt »

Jeg kan ikke helt se hvilken koral det skulle have været :)

.... ud over det, så minder det om nogle "sten" som jeg brugte i mit aller første saltvandsakvarie.
For det første, så skulle de skylles utallige gange, før at der ikke kom orange vand fra dem.
For det andet, så fik jeg aldrig det akvarie til at køre ordentlig. Om det var fordi det var det første akvarie eller fordi der var noget i de "sten" som der ikke skulle være, det ved jeg ikke. Der var dog stadig orange snask i skummeren.

Så mine 5 cent ville være at lade dem være og så bruge det ekstra på noget "rigtige" levende sten :)


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Nogen der har disse?

Indlæg af Carsten »

Den der "røde koral" ligner blot et stykke kildekalk eller en sten fra faxekalk brud. Det er ikke alle sten fra kalk bruddet der er lige massive.
Ville aldrig drømme om at komme sådan nogle sten i akvariet


Besvar

Tilbage til "Dekoration"