"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Hvordan vil i komme af med f.eks. en blue tang?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Husfarvet
Eremit krebs
Eremit krebs
Reactions:
Indlæg: 27
Tilmeldt: lør 16. apr 2022 14:58
2
Postnummer: 7700 Thisted
Saltvand siden?: 2020

Hvordan vil i komme af med f.eks. en blue tang?

Indlæg af Husfarvet »

Hej Saltvandsforum.

Jeg har en blue tang som er 4-5cm lang lige p.t, men som vi ved, bliver den meget større. Mit akvarie er 350 liter, men det er vidst ikke stort nok til at have en voksen bluetang. Derfor vil jeg lige høre, hvor i ville gå hen for at få den adopteret eller solgt når den er voksen?. :)
Mack
Reactions:

Re: Hvordan vil i komme af med f.eks. en blue tang?

Indlæg af Mack »

Sætte den til salg her på siden eller høre blandt akvarie venner om der er en som kunne købe den af dig når den vokser dig større eller du måske vælger at få et større akvarie til den er jo også en mulighed
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Hvordan vil i komme af med f.eks. en blue tang?

Indlæg af Carsten »

Husfarvet skrev:Hej Saltvandsforum.

Jeg har en blue tang som er 4-5cm lang lige p.t, men som vi ved, bliver den meget større. Mit akvarie er 350 liter, men det er vidst ikke stort nok til at have en voksen bluetang. Derfor vil jeg lige høre, hvor i ville gå hen for at få den adopteret eller solgt når den er voksen?. :)
Sådan en "sild" vil aldrig være et problem at komme af med, Med mindre du forestiller dig at den skal finansiere din næste nye bil
Brugeravatar
MortenL
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 532
Tilmeldt: ons 9. okt 2013 13:33
10
Postnummer: 8270 Højbjerg
Saltvand siden?: 2014

Re: Hvordan vil i komme af med f.eks. en blue tang?

Indlæg af MortenL »

Det er altid federe at overtage en sund fisk fra et akvarie end at købe en stresset fisk, der er hentet fra revet og fragtet og pakket om flere gange, på relativ kort tid.
Så du nyder bare dine fisk, så længe du kan, jeg har tre kirurger, som jeg har haft i over 7 år, og en hvidbrystet jeg har haft i næsten 3 år. Flere af dem er købt "brugt", specielt den hvidbrystede var jeg mega glad for at hente fra et andet akvarie, da de er kendt for at blive syge.
Morten L

720 liter og 150 liters sump, Philips CoralCare gen 1 lamper, Nyos Quantum 220 skummer, MP40QD mobius og Jebao DCP10000 retur. Samt GHL profilux.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"