"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

US vs EU

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 3984
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

US vs EU

Indlæg af Engelquist »

Sjov tråd: Vi savler over deres udvalg af acropora og montipora, vildt flotte på små plugs i rad og række- og de savler over vores naturligt udseende stuerev. :beer:
Endnu et eksempel på at græsset altid er grønnere på den anden side :y
https://www.reef2reef.com/threads/ameri ... ns.719229/" onclick="window.open(this.href);return false;


Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Dan89
Foxface
Foxface
Reactions:
Indlæg: 385
Tilmeldt: søn 4. aug 2019 13:53
4
Postnummer: 3200 Helsinge
Saltvand siden?: 2018
Geografisk sted: Helsinge

Re: US vs EU

Indlæg af Dan89 »

Tror mere jeg savler over deres udvalg af koraller end deres små plugs? :)
Jeg er nok mere til hvis man kunne tage deres og få vokset dem store ;) så holder mig til eurostilen :D
Men ja det er en super sjov debat de har.. For samtidig når man ser YouTube om dem er det nogen gange nogen sindssyge setups og styring af det de har gang i.. Er der nogen i Danmark der har et stort rum til sit med frag tank og kæmpe beholdere til ATO og vabdskift?


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: US vs EU

Indlæg af Carsten »

Dan89 skrev:Tror mere jeg savler over deres udvalg af koraller end deres små plugs? :)
Jeg er nok mere til hvis man kunne tage deres og få vokset dem store ;) så holder mig til eurostilen :D
Men ja det er en super sjov debat de har.. For samtidig når man ser YouTube om dem er det nogen gange nogen sindssyge setups og styring af det de har gang i.. Er der nogen i Danmark der har et stort rum til sit med frag tank og kæmpe beholdere til ATO og vabdskift?
eneste jeg umiddelbart kender er koralfarmen. dk, men hvor meget han stadig gør i det ved jeg ikke


Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"