"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Anskaffelse af nyt akvarium

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
sandaalen
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre 3. maj 2019 10:45
4
Postnummer: 2770 Kastrup
Saltvand siden?: 2017

Anskaffelse af nyt akvarium

Indlæg af sandaalen »

Hej

Jeg går netop og overvejer at få mig et akvarie mere, ud over mit nano reef.

jeg har et Red Sea Max S-500 i tankerne, men vil lige høre om der er nogen i gruppen, der har et og evt, vil sige hvordan det køre med det medfølgende udstyr. Er det godt dimensioneret.

------------------UPDATED--------------------

Efter at have flyttet rundt på møbler i min ikke alt for store stue, må jeg konstatere af en akvarie der er 70cm dybt, ikke kan være der.

Til gengæld er der plads til et Reefer XL 350 Deluxe, som jeg vil prøve at bestykke med udstyr, inden jeg sætter gang i indkøb.


mvh
Thomas
sandaalen
Søstjerne
Søstjerne
Reactions:
Indlæg: 11
Tilmeldt: fre 3. maj 2019 10:45
4
Postnummer: 2770 Kastrup
Saltvand siden?: 2017

Re: Anskaffelse af nyt akvarium

Indlæg af sandaalen »

————— Updatering—————

Så har Carsten fra Decocean været forbi og levere og samle rørføringen på hustruen og mit nye akvarie. Han har leveret super service og god rådgivning, så vi er glade for Vores valg af leverandør og akvarie.

Der blev et decocean line på 300 L, altså lidt mindre end min oprindelige plan, men det passer bedre ind i vores kompakte stue, end et 350l red sea.

Så nu skal stenene arrangeres og vandet tilsættes, og så strøm på alt det elektriske, så vi kan nye at se akvarie gennemgå sin bakterie cyklus.

/thomas
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: Anskaffelse af nyt akvarium

Indlæg af Marco R »

Hej Thomas,

Tillykke med jeres nye akvarium :happy:

Husk endelig at lave en akvarietråd med jeres nye akvarium under "Medlemmernes akvarier" :GO
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"