"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Butikker i og omkring Aalborg

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
MGlauridsen
Klovnfisk
Klovnfisk
Reactions:
Indlæg: 92
Tilmeldt: lør 13. aug 2016 07:31
7
Postnummer: 2000 Frederiksberg
Saltvand siden?: 2016
Geografisk sted: Hadsten

Butikker i og omkring Aalborg

Indlæg af MGlauridsen »

Hej Forum!

Så er det ved at være tid at få våde hænder igen! Denne gang er adressen Aalborg, så for at komme godt fra start hvor er det så man handler Saltvand i Aalborg og omegn?
Hvor er det største udvalg? Hvor er den bedste kvalitet?

Mvh
Brugeravatar
iceMD
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 548
Tilmeldt: søn 19. aug 2007 15:31
16
Postnummer: 9210 Aalborg SØ
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Aalborg SØ

Re: Butikker i og omkring Aalborg

Indlæg af iceMD »

Jeg har på det sidste handlet i styr på dyr i City syd i Aalborg. Jeg var ikke så glad for butikken da jeg startede med at have saltvand for ca. 10 år siden pga. priser og udvalg. Da jeg startede op igen efter en længere pause blev jeg dog glædeligt overrasket. Jeg synes nu at priser og udvalg er rimeligt, og der kommer relativt ofte nye sendinger. De er også til at snakke med hvis du skal have noget specielt bestilt hjem. Alt i alt er jeg nu glad for deres service og støtter op om butikken, og jeg har derfor heller ikke undersøgt om der findes andre i det nordjyske.

Mvh Malte
Brugeravatar
Beowulf
Redaktør
Redaktør
Reactions:
Indlæg: 431
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 17:24
15
Postnummer: 9370 Hals

Re: Butikker i og omkring Aalborg

Indlæg af Beowulf »

Kan også anbefale styr på dyr i City Syd. De har nogen ok priser og normalt et godt udvalg. Og de får løbende nye fisk hjem. Og du kan altid forespørge/bestille bestemte være hjem. ( hvis de Self kan skaffe det hjem)
Og syntes også deres service er kommet rigtig godt med.
Og de par gange jeg har været uheldig med er par fisk der døde kørt tid efter jeg fik dem hjem. Der har de været meget åben for at finde en go løsning på dette.
I mit tilfælde fik jeg nye fisk uden beregning.
Så alt i alt. Et godt sted at handle.
VH
Peter
460l salt 120l sump. Indbygget i skab
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"