"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Tak for denne gang

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
mchr
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 519
Tilmeldt: tirs 13. dec 2011 11:54
12
Postnummer: 8240 Risskov
Saltvand siden?: 2012

Tak for denne gang

Indlæg af mchr »

Så har det sidste akvarie forladt matriklen og er på vej til ny ejer, alle fisk og koraller er sendt videre.
det har taget 3 mdr fra beslutning til tingene er blevet skudt af, det tager tid at finde de rigtige ejere.

Jeg vil sige tak til alle der har hjulpet mig fra saltvandsforum, det er herinde jeg har fundet 90% af alt viden jeg har om akvarier, og det er herinde jeg har fundet de mest seriøse folk i forhold til køb og salg, mine forsøg med facebook og andre socialemedier om emnet har ikke været en success, for mig har det været en fordel at der f.eks er en tæller på hvor mange beskeder man kan have liggende, så tænker folk sig sgu om inden de skriver og byder på ting.

Alt i alt, tak for jeres tid, og jeres overskud - jeg har beholdt alt udstyret fra akvariet, og forventer at starte op igen om 3-4 år, så der ser i mig sgu nok igen.

Mvh,
Michael
tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 412
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Tak for denne gang

Indlæg af tim_rn »

.. Det var da et rart opslag set i forbindelse til tråden om saltvandsforums værdi og de gode ideer til fremtiden.

Nu har jeg ikke hjulpet dig, men jeg samler lige lidt viden og så kan jeg måske sige noget klogt når du er tilbage om 3-4 år. ;)..

God pause!
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"