"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Erfaringer med meerwasser-aquaristik.de RETTELSE

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
KimHulk
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 214
Tilmeldt: lør 14. maj 2011 18:04
12
Postnummer: 2740 Skovlunde
Saltvand siden?: 2011

Erfaringer med meerwasser-aquaristik.de RETTELSE

Indlæg af KimHulk »

Hej alle. Vil bare lige dele min nyeste oplevelse med jer, og høre om i har oplevet noget lignende.
D. 3/6 bestilte jeg en WYSIWUG koral og en Diodon Holachantus(pindsvin-kuglefisk. Så meddelte de et par dage efter at fisken var udsolgt, selvom den stod på deres side. Jeg mailede så frem og tilbage med dem og vi blev enige om jeg så skulle have en Lactoria Cornuta (Hornet kuffertfisk), så meddelte de i sidste uge at jeg ville medtage pakken onsdag (igår) men så om tirsdagen skrev de at den blev en dag forsinket, hvilket passede ret dårligt, da jeg havde lagt mit skema efter den oprindelige aftale. Så har fragtmanden lige været her nu, korallen ser fin og flot ud. Lidt større end jeg forventede, men er jo kun en god ting. Og fisken.. Ja, det er så en Ostracion cubicus (Alm plettet kuffertfisk) som nok er max 1cm stor?! Det skal så lige siges jeg anskaffede mig en Diodon i mellemtiden, på omkring de 10cm..... :rolleyes:
Så de får li en stor :BA herfra, har så lige smidt dem en mail, s¨å venter spændt på hvad de har tænkt sig, for betaler fandme ik 40 euro igen for fragt!
Andre der har prøvet at få derfra?
Senest rettet af KimHulk fre 17. jun 2011 07:31, rettet i alt 1 gang.
KimHulk
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 214
Tilmeldt: lør 14. maj 2011 18:04
12
Postnummer: 2740 Skovlunde
Saltvand siden?: 2011

Re: Erfaringer med meerwasser-aquaristik.de

Indlæg af KimHulk »

Der står oveni købet på deres side at som ekstra kan man bede om at få unge dyr (5-6cm) ?! Min er kun EN cm?!
Brugeravatar
Han$en
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 7297
Tilmeldt: lør 6. dec 2008 22:08
15
Postnummer: 2990 Nivå
Saltvand siden?: 2006

Re: Erfaringer med meerwasser-aquaristik.de

Indlæg af Han$en »

Jeg fik en musling, lidt koraller og 2 fisk der fra engang..

Muslingerne var perfekte @ WYSIWYG, korallerne stemte dog ikke overens med de WYSIWYG jeg bestilte - Men stadig samme arter/farver, og fiskene blev bestilt i Medium, og kom frem i nok XS.. Så ja, jeg handler der heller ikke igen..
Nuværende setup:
Innovative Marine Nuvo
Giesemann Aurora 1200
Aquaforest ProBiotic
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Erfaringer med meerwasser-aquaristik.de

Indlæg af Carsten »

Jeg vil indrømme at det har aldrig faldet mig ind at skaffe dyr via postordre. Jeg har ville se hvad det var jeg skulle betale for.
Meerwasser-aquarstik. de har et par gange tidligere været oppe og vende, både med gode og ikke mindste dårlige erfaringer.
KimHulk
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 214
Tilmeldt: lør 14. maj 2011 18:04
12
Postnummer: 2740 Skovlunde
Saltvand siden?: 2011

Re: Erfaringer med meerwasser-aquaristik.de RETTELSE

Indlæg af KimHulk »

Nu fik jeg så denmelding tilbage at det faktisk VAR den rigtige fisk, men at den bare først får horn senere HVIS den blir ældre, som han skrev det. Den ligner præcis den på det sidste billede i nedenstående link:
http://www.meerwasser-lexikon.de/tiere/ ... ornuta.htm

det var da altid noget, men er stadig pissed over at de sender i så lille en str når der ik er bedt om det, og de tager samme betaling som for en voksen. Har måtte starte et 19 l nano op som nødløsning indtil den er stor nok til at blive flyttet over i mit 260l.
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"