"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

En sørgelig historie...

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1079
Tilmeldt: fre 21. mar 2008 20:58
16
Postnummer: 8370 Hadsten
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hadbjerg

En sørgelig historie...

Indlæg af martinknorr »

Hej Alle

Ja har nok bare brug for at komme af med min ærgelse i form af denne post... :crybaby:

Fik lidt med fra moby i mandags, alt var i den orden da jeg modtog mine vare. Desværre ser tingene lidt anerledes ud i dag. I går så jeg min gule Halichoeres chrysus for første gang siden jeg lukkede den ud i akvariet, det var dog kun for at se dens sidste krampe trækninger og kunne derfor samle en død fisk op 5 min senere. Har derudover haft meget fornøjelse af at se min nye Mirakel bars - Calloplesiops altivelis iagttage de resterende beboer fra sit skjul bag stenene. I går forsvandt den så der fra og har endnu ikke set skyggen af den og frygter nu at den også har måtte give op.

Alt andet har det fint klovnene, kirugen, alle 4 dannebrogs rejer, mit gobi/reje symbiose par og min Colochirus robustus fejler ingenting.

Det var lidt tude ord fra mig... :(

PS. Skal siges at alt havde det fint da det ankom, så dette er bare ærgelse over mistet fisk ikke sendingen


MVH
Martin
8370 Hadsten
Brugeravatar
pernoe1
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 575
Tilmeldt: tirs 26. feb 2008 22:58
16
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hillerød

Re: En sørgelig historie...

Indlæg af pernoe1 »

Hej Martin.

Din mirakelbars er en meget sky beboer som muligvis kun kommer frem i skumringen og som du desværre ikke får megen glæde af ellers.

Men det er altid ærgeligt når ens fisk står af, min flotte klovnkirurg døde igår :-(


martinknorr
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1079
Tilmeldt: fre 21. mar 2008 20:58
16
Postnummer: 8370 Hadsten
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Hadbjerg

Re: En sørgelig historie...

Indlæg af martinknorr »

Jeg ved godt den er meget sky, og kan gemme sig rigtig meget. Men har hele tiden kunne ane den bag stenene men har bare ikke set den de sidste 2 døgn. Men jeg krydser da fingrer og håber på det bedste...

Er ked af at høre det med din klovnkirug...


MVH
Martin
8370 Hadsten
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"