"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

harpiks til osmose anlæget

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
dyne
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2089
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 23:58
13
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Birk(Herning)

harpiks til osmose anlæget

Indlæg af dyne »

jeg har købt en brugt 11 liters harpiks filter og skal have fyldt den op med nyt hvor køber jeg billigst 11 liter af det
mvh Tom


180x70x65
2xgyre 350
maxspect aeraqua dua ad600
jebao 5000
Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue
ATI Essentials pro
rollermat
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 938
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Re: harpiks til osmose anlæget

Indlæg af Holst »

Prøv og hør din lokale vindues pudser.. hvis de selv laver deres vand køber de måske store mængder hjem, eller ved hvor man kan få det billigt..

Tænker harpiks er harpiks?

Du må gerne skrive hvad du finder ud af, står selv overfor at skulle skifte al mit i et 11kg anlæg


Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Brugeravatar
dyne
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2089
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 23:58
13
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Birk(Herning)

Re: harpiks til osmose anlæget

Indlæg af dyne »

Holst skrev:Prøv og hør din lokale vindues pudser.. hvis de selv laver deres vand køber de måske store mængder hjem, eller ved hvor man kan få det billigt..

Tænker harpiks er harpiks?

Du må gerne skrive hvad du finder ud af, står selv overfor at skulle skifte al mit i et 11kg anlæg

bare kan se man kan få 25 liter for samme pris som man kan købe 11 liter så er det jo lidt tosset at købe 11

https://www.rengros.dk/tulsion-mixbed-25-ltr-granulat" onclick="window.open(this.href);return false;


180x70x65
2xgyre 350
maxspect aeraqua dua ad600
jebao 5000
Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue
ATI Essentials pro
rollermat
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3773
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: harpiks til osmose anlæget

Indlæg af crazy seahorse »

Jeg bruger Unger harpiks. Det er til vaskeanlæg til vinduespudsning.
Køber gerne en, tror der er omkring 25L i. Der er i hvert fald nok til to fyldninger af en 11L harpiksbeholder + der er en sjat til overs.
Nu får jeg noget rabat, men mener min pris er omkring 785,00 + moms. Det er steget lidt, som alt andet er her efter Corona.
Hvis ikke du kan finde det i Jylland, så sender min leverandør da også.


"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
dyne
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2089
Tilmeldt: ons 21. jul 2010 23:58
13
Postnummer: 7400 Herning
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Birk(Herning)

Re: harpiks til osmose anlæget

Indlæg af dyne »

crazy seahorse skrev:Jeg bruger Unger harpiks. Det er til vaskeanlæg til vinduespudsning.
Køber gerne en, tror der er omkring 25L i. Der er i hvert fald nok til to fyldninger af en 11L harpiksbeholder + der er en sjat til overs.
Nu får jeg noget rabat, men mener min pris er omkring 785,00 + moms. Det er steget lidt, som alt andet er her efter Corona.
Hvis ikke du kan finde det i Jylland, så sender min leverandør da også.


det der til over efter en efterfyldning putter du det i pose og binder knude eller hvad
mvh Tom


180x70x65
2xgyre 350
maxspect aeraqua dua ad600
jebao 5000
Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue
ATI Essentials pro
rollermat
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3773
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: harpiks til osmose anlæget

Indlæg af crazy seahorse »

dyne skrev:
crazy seahorse skrev:Jeg bruger Unger harpiks. Det er til vaskeanlæg til vinduespudsning.
Køber gerne en, tror der er omkring 25L i. Der er i hvert fald nok til to fyldninger af en 11L harpiksbeholder + der er en sjat til overs.
Nu får jeg noget rabat, men mener min pris er omkring 785,00 + moms. Det er steget lidt, som alt andet er her efter Corona.
Hvis ikke du kan finde det i Jylland, så sender min leverandør da også.


det der til over efter en efterfyldning putter du det i pose og binder knude eller hvad
mvh Tom
Ja, ned i en frysepose og knude på. Det må bare ikke tørre ud. Mit opbevares i viktualierummet der er relativt køligt, men frostfrit.


"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"