"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Online handel

Forum hvor du kan se og dele links og andet www relateret, med andre.
Besvar
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Online handel

Indlæg af Brian »

Der er nok ingen tvivl om at online handel er kommet for at blive og i fremtiden vil den bestemt også blive mere dominerende. Dels vil konkurrencen mellem forhandlere samt online shops blive hård og desuden er der altid mange mennesker uden for forretningernes rækkevide som vil benytte sig af denne handelsform.

Om man så bryder som dette eller ej er jo helt op til en selv(det er ikke det jeg ønsker diskuteret her !)...

Allerede idag har vi jo en lang række af online shops at vælge imellem, både i indland og udland. Og jeg kunne derfor godt tænke mig at spørge jer andre hvilken en i syntes bedst om og bruger...

Altså ikke hvilke 5 i bruger eller har brugt - men kun den ene online shop hvor i bare har haft service i top, gode priser, billig fragt - eller hva det må være som har gjort at det er den i finder bedst !
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Henrik
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 146
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 16:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Henrik »

Jeg har prøvet flere on-line shops, primært i Tyskland og der vil jeg helt klart anbefale http://www.aquapro2000.de
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35612
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Jeg har også kun gode erfaringer med Aquapro2000.
En anden butik som jeg også synes giver en rigtig god service er
http://www.hobbyriff.com/ dog har han det minus at man skal overføre pengene til ham, istedet for blot at betale med plastikkort.
Jeg har handlet med ham 2 gange, første gang gik der nogle dage før end jeg havde varen, men det kan jo ikke rigtigt være anderledes når pengene først skal overføres via banken. Anden gang købte jeg for en hel del mere, men trods det, havde jeg varene samme dag, som jeg var i banken for at overføre pengene!!!!
Brugeravatar
hendrix
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 599
Tilmeldt: søn 24. okt 2004 20:12
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: nyborg

Indlæg af hendrix »

aquapro2000 helt klar
fungere rigtig godt
Mvh Hendrix
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Det kunne være jeg lige selv skulle melde ud også ;)

Jeg har kun prøvet akvarieudstyr og Aquapro2000 af online forretninger inden for denne hobby og favoritten er klart Aquapro2000.
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Casper
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør 29. maj 2004 21:08
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Frederikssund

Indlæg af Casper »

Har prøvet Akvarieudstyr, akvariewest og cichlidecentret. Synes alle samme er gode. Dog ligger akvarieudstyr som nr. 1. De har en god service og hvis der har været mangler i orderen så bliver resten sendt så hurtig som muligt.

Har både modtaget lysstofrør og andre skrøbelige ting uden de var smadret når jeg fik det. (De pakker godt ind)
Har ikke prøvet at handler udlands...endnu.
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Indlæg af Brian »

Da jeg havde malawi sendte Cichlide Centeret mig engang 2 lysstofrør i deres normale stykke bølgepap etui og så ellers bare tapet sammen... Da jeg åbnede døren for posten stod han med pakken på midten og to slatne strimler fuld af glasskår hængende ned til hver side.... :OO

De røg retur :D
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Ronny
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1709
Tilmeldt: man 9. aug 2004 21:40
19
Postnummer: 6430 Nordborg
Geografisk sted: Nordborg, Danmark
Kontakt:

Indlæg af Ronny »

jeg har flere gange brugt Zajac i tyskland.... fin service
mvh
Ronny Madsen
720 liter(160X75X60), 325 liter sump, 2X400 watt HQI 14.000 K + 2x80 watt T5. 8400 l/t retur samt 55000 L/t cirkulation, Profilux styring/dosering, Aquamedic TurboFlotor 5000, 100 mg/t Ozon, Kalkreaktor, Rowaphosfilter, Klimaanlæg.
Brugeravatar
Casper
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 294
Tilmeldt: lør 29. maj 2004 21:08
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Frederikssund

Indlæg af Casper »

Brian skrev:Da jeg havde malawi sendte Cichlide Centeret mig engang 2 lysstofrør i deres normale stykke bølgepap etui og så ellers bare tapet sammen... Da jeg åbnede døren for posten stod han med pakken på midten og to slatne strimler fuld af glasskår hængende ned til hver side.... :OO

De røg retur :D
Det kan jo ske!

Da jeg modtog mine var de da godt pakket ind i flere meter af det der bobbel plast og der var makeret på pakken at det var skrøbelig last.
Mporange
Reactions:

Indlæg af Mporange »

jeg har brugt akvariesiden, cichildecenteret og akvanet og er meget tilfreds med alle sammen, tror næsten ikke jeg har købt noget "hardware" i en alm butik, undtaget småting som slanger og strømudstyr.

min farvorit er nu akvarieudstyr pga. det store udvalg.
Besvar

Tilbage til "WWW"