Det er ikke svært, men du kommer til at betale mere end hvis du f.eks. køber en SkimmerBeast fra http://www.hobbyriff.de/shop/
Acryl+Powerhead+nålehjul+PVC+slange+Lim overstiger nemt de 199 euro som en skimmerbeast koster fordi du ikke indkøber materialer til 100 skummere ad gangen.
Og kraven til på og afmontering af skummer koppen kræver en kammerart der har styr på sin CNC drejebænk
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
I bund og grund kan du jo bare tyv stjæle mål fra en ønsket skummer ?
Mvh Brian [center]Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen [/center]
Jeg tror at jeg ville vælge en pumpe der giver mere end 1200 ltr pr time.
Mængden af luft afhænger jo også af mængden af vand som pumpen trækker ind. Derudover skal du lave et nålehjul til pumpen. Den luft som venturi fittingen trækker ind i pumpen skal "hakkes i stykker". Nålhjulet kan evt laves af en alm. rotor hvor du sætter en halv biobold på istedet. Ellers ser det spændende ud, og kom endelig med nogle billeder hvis du vover dig ud i projektet.
Mvh Henrik
Jeg skulle lige til at sprøge om man kan få en Nålhjul til Aquabee jeg har kun set den til ehemen eller hvad den heder.
Kanon fif Henrik det skal da klart prøves
Jeg er igang med at samle matriale så det skal nok blive til noget... Håber jeg
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!