"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Godt ebay køb ??

Forum hvor du kan se og dele links og andet www relateret, med andre.
Besvar
Brugeravatar
Brian
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 6410
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 21:16
19
Postnummer: 7171 Uldum
Saltvand siden?: 2001
Kontakt:

Godt ebay køb ??

Indlæg af Brian »

Nu vi er ved links til tidsfordriv så tag da og køb dig et nyt akvarie på Ebay - http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 18098&rd=1

Det er kun 36 fod !!!

Billede
Mvh
Brian

Startede saltvand i 2001, startede forummet i maj 2004, solgte 1300 liters baljen i 2009-10 og venter nu på bedre tid om XX antal år til at starte igen :)
Brugeravatar
Peters1
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3806
Tilmeldt: ons 27. okt 2004 20:26
19
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af Peters1 »

holdt da kæ.. man så må jeg heller få mig et større hus, så jeg har plads til sådan en balje... buddet starter jo også kun ved 20000 usd... :wink:
RSM130 kan følges her viewtopic.php?f=92&t=37678
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
AllanH
Reactions:

Indlæg af AllanH »

hmm.. nu kommer jeg nok lidt uden for emnet.. men har set nogen billige Live rocks inde på Ebay.. er det sikkert nok at købe der fra? hvis man fx byder 100 kr for 20 kg levende sten.. skal man så kun betale de 100 kr, eller ryger der fragt og moms og alt sådan noget oven i?

og hvordan kan man i det hele taget være sikker på der ikke bliver hævet mere end 100 kr på ens konto? nogen der kan svare på det?
Brugeravatar
jakobvillien
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1204
Tilmeldt: tors 24. feb 2005 20:53
19
Postnummer: 2100 København Ø
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af jakobvillien »

Ja jeg er hyppig ebay kunde.

For det første, hvor er det henne? USA, England? Tyskland? I så fald du kan hente selv er det cool nok. Der står for det meste hvor meget det koster at sende, men jeg gætter på at med 20kg sten står der nok at det er afhentning eller ihvertfald kun sendes indenfor landets grænser.

Og ja, fragt skal betales selv. Og en 20 kg kasse fra USA i så fald, vil for det første være temmelig død inden den når frem, og for det andet blive snuppet i tolden. Men pakker fra England bliver ikke taget i tolden, EU-frynsegoder du ve.

Man betaler som regel med noget der hedder paypal, som er ganske sikkert. Desuden kommer sælger aldrig i kontakt med dit visakort.

Men mht sten; lad være. det er en dum ide at købe over nettet tror jeg ihvertfald.
Brugeravatar
thomas_w
Dværg kejser
Dværg kejser
Reactions:
Indlæg: 147
Tilmeldt: søn 30. maj 2004 00:03
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Frederiksberg C

Indlæg af thomas_w »

Prisen på Ebay indeholder hverken fragt, told eller importmoms. Fragten er meget dyr fra USA, toldsatsen afhænger af hvilke varer man køber (fragtselskabet der indfører varen har en aftale med Told & skat og afregner tolden overfor køber) og momsen udregnes på baggrund af toldværdien og toldværdien indeholder også fragtomkostningerne, så billige varer kan hurtig blive dyre.
Med venlig hilsen

Thomas
Besvar

Tilbage til "WWW"