"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Saltvandsmøde

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
crazy seahorse
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3792
Tilmeldt: ons 30. nov 2011 23:39
12
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Ganløse

Re: Saltvandsmøde

Indlæg af crazy seahorse »

Tak til Bo for et fint og vellykket arrangement.
Stort arbejde med chili til sådan en flok nørder.
Dejligt at få hilst på både gamle og nye saltvandsvenner. Fint at få sat ansigt på nogle af dem, som man kun kender fra deres skriv på SF.
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.

Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
ViggoN
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 553
Tilmeldt: tors 15. jan 2015 22:23
9
Postnummer: 2630 Taastrup
Saltvand siden?: 2014

Re: Saltvandsmøde

Indlæg af ViggoN »

Det var da en rigtig festlig dag! Ikke hver dag, man støder på havvandsentusiaster, der behandler acroporaer som rockstjerner og samtidig har en kærlighed for chili con carne. Det er næsten som om, verden er et bedre sted, når koraller og krydret mad går hånd i hånd. Glæder mig til flere sjove og spændende samtaler om korallers og chiliens forunderlige verden!
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3733
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Saltvandsmøde

Indlæg af charlie saltvand »

Tak til alle!

Husk der kommer en slags “hjemme hos” video i løbet af de næste par dage, jeg skal lige hjem og sætte klippene sammen til én film.
Den blir lagt ind i hjemme hos tråden når den er klar 👍🏼.
Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"