"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Innovative Marine spørgsmål og forhandler i DK?

Forum for snak om Nano Reefs og alt hvad dertil hører.
Besvar
Boogey
Copepod
Copepod
Reactions:
Indlæg: 1
Tilmeldt: søn 13. aug 2023 19:48
Postnummer: 9260 Gistrup
Saltvand siden?: 2004

Innovative Marine spørgsmål og forhandler i DK?

Indlæg af Boogey »

Hej

Går og overvejer at starte op igen, har tidligere haft 3 saltvandsakvarier hvor de sidste 2 har været en god succes.

Jeg fik tidligere fat i er Innovative Marine Nuvo 24 Gallon akvarie, men fik aldrig sat det op (blev solgt igen): https://aquanerd.com/2013/03/innovative ... uvo-2.html

Jeg kan godt lide designet på IM, men har ikke kunne finde en evt forhandler i DK?

Nogle erfaringer med IM akvarier og deres holdbarhed, deres indbygget sump osv.?

Mvh Rune Pedersen (Aalborg)
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4008
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Innovative Marine spørgsmål og forhandler i DK?

Indlæg af Engelquist »

Hej Rune.
Det lyder godt at du er på vej tilbage☺️
Prøv evt at skriv/ring til en af vores dygtige forhandlere og hør om de kan skaffe det hjem til dig😊
Decocean, Zoo Center Værløse, TF Aqua eller Tropeland
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
tim_rn
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 412
Tilmeldt: fre 9. sep 2016 09:41
7
Postnummer: 2300 København S
Saltvand siden?: 2016

Re: Innovative Marine spørgsmål og forhandler i DK?

Indlæg af tim_rn »

Har haft deres 30L (Long, ikke liter). Synes det var et fremragende startakvarie. Slap for at tænke på større "inbygget" møbel og hvordan rørføring varoptimalt. Det var egentlig bare let at komme igang.

Men det har selvfølgelig også begrænsninger. Indbygget sump har naturlige størrelsesbegrænsninger, du har skummer/returpumpe osv bagved og ikke i skab (=lidt mere støj). Men der er jo pros/cons ved alt, jeg foretrak dengang meget mere let at komme igang og at kunne stille akariet på et møbel jeg allerede havde.

De fås jo i mange størrelser. Lige netop det der 24g med buet kant har jeg set flere havde uden problemer enten 24g eller 16g (gallon). Men der erhistorier om at de netop stoppede med at lave dem, da der var en række hvor glasset ikke holder.
Besvar

Tilbage til "Nano Reefs"