"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Nu sker der snart noget

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Besvar
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4013
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Nu sker der snart noget

Indlæg af Engelquist »

På lørdag holder vi et møde og får alt det sidste på plads, så der snart følger datoer for flytningen og opdateringen af forummet :beer:

Jeg har fået adgang til Administratorkontrolpanelet og er ved at lære det at kende til husbehov, så de daglige småopgaver kan passes.
Som det første har jeg fjernet aktiveringsmailen for nye brugerprofiler, således at nye brugere godkendes og aktiveres af administrator.
Gmail driller den nuværende (forældet) phpBB version, så aktiveringsmails ikke kommer frem til brugere med en Gmail konto. Derudover var der også en del der blev fanget i spamfiltre, så det kommer til at fungere meget bedre når vi selv godkender og aktivere nye profiler- det giver selvfølgelig lidt ekstra arbejde, men det nye team har blod på tanden og glæder os til at komme rigtigt i gang, så det betyder intet :beer:

I får et referat af lørdagens møde, krydret med billeder af Eriks imponerende rev :y
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4013
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
19
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Nu sker der snart noget

Indlæg af Engelquist »

Jeg er ved at omrokere lidt på Forums og underforums, samt opdele dem i flere kategorier, så det hele bliver mere overskueligt :-)
Og ja, I så rigtigt: månedens akvarie kommer snart igen :-)
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
Holst
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 937
Tilmeldt: man 28. jan 2008 10:11
16
Postnummer: 6800 Varde
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Varde

Re: Nu sker der snart noget

Indlæg af Holst »

Engelquist skrev:Jeg er ved at omrokere lidt på Forums og underforums, samt opdele dem i flere kategorier, så det hele bliver mere overskueligt :-)
Og ja, I så rigtigt: månedens akvarie kommer snart igen :-)
Fedt man! Dejligt at der sker lidt og forhåbentlig lidt mere aktivitet også.. også blandt nye medlemmer, og at Facebook måske bliver mere en “gateway” herind hvor folk ligger links op til deres tråde og sådan.. :beer: :W
Tænk hvis alle danske søer var af øl, tænk hvis alle danske søer var af øl. Så vil jeg ligge nede på bunden og få bajer smag i munden, tænk hvis alle danske søer var af øl.
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"