"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

21.02.24 foto update og et par “bøffer”

Forum for Akvarier 251 -> 500 Liter
Besvar
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: 640 L. Rumdeler +112L sidste Update med denne balje :-/

Indlæg af Tykki »

Jeg skal nok pise lidt på tråden Charlie


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: 640 L. Rumdeler +112L sidste Update med denne balje :-/

Indlæg af charlie saltvand »

:beer: Tak ven!

Og så gætter jeg, skal der stå "passe" eller "pisse" :biggrin: Tænker det er pisse :GO


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4610
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: 640 L. Rumdeler +112L sidste Update med denne balje :-/

Indlæg af Anders månsson »

jeg glæder mig allerede til du starter en ny tråd med dit nye akvarie:-)
Jeg lærer utroligt meget af dine indlæg...


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af charlie saltvand »

Så er der blevet PLADS i køkken alrum.... :dizzy:

Rumdeleren stod hvor skamlen er.
image.jpg
Her er hvad der er tilbage her i huset
image.jpg
"Søheste tårnet" (70x40x40) tv. Med klovnepar og et par Kauderni I.
Th. En lille bitte aqua el balje med erimit krabber, turbo snegle og andet spændende :y

Jeg GLÆDER mig allerede MAX til at komme igang igen. Går og indretter akvarie "inde i hovedet".... :sneaky2:

Tror jeg ender med en balje på 250cmx50x60. Ved godt den bliver udfordrende at indrette når den ikke har mere bredde end 50 cm, men fint med udfordringer :GO

Jeg laver nok også selv bordet til akvariet, og vil have lidt mere end standard højde på bordet, så jeg kan komme til sumpen og lave vedligeholdelse.

Her er et par "detalje" fotos af bordet der var under rumdeleren (150x60x60). Det stod SUPER stabilt, så konstruktionen kan anbefales.
IMG_0294.JPG
IMG_0295.JPG
IMG_0296.JPG

Overvejer også et lille karentæne akvarie, da jeg har fundet ud af at nogle af de drømmefisk der er på ønskelisten koster KASSEN :devilish:

More to come :GO
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af charlie saltvand tirs 21. nov 2017 19:57, rettet i alt 1 gang.


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4551
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af Nicki Henriksen »

Skriver man ikke højden sidst?

Når men det skal nok lykkes med en flot stensætning, jeg havde selv kun 50 cm i min rumdeler


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af charlie saltvand »

Nicki Henriksen skrev:Skriver man ikke højden sidst?

Når men det skal nok lykkes med en flot stensætning, jeg havde selv kun 50 cm i min rumdeler

Jo det gør "man" vidst, jeg har været væk fra hobbyen for længe :-o :wink: ... retter det da lige.

Kan du ikke komme med nogle fiduser ift hvordan du angreb en smal balje? Det vil jeg gerne hører lidt mere om.... :GO

Jeg overvejer at lave en smal bagkasse, med lidt lys i mm, men det er sikkert spild af kræfter og plads da bagruden nok hurtigt bliver dækket af kalkalger..... overvejer også at bygge baggrunden op i de der HELT flade kunstige sten, der er lavet af småsten i lim og så bagt. Har en af dem i søjlen, de er smarte og også lidt porøse.


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4551
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af Nicki Henriksen »

Idag ville jeg bygge op omkring nogle atoll søjler, evt selv lave nogle "kopier" a dem.
Også ville jeg male bagruden enten sort eller blå også ellers lader den vokse til :GO

I mit gamle havde jeg kun to sten i højden også mere øer stående


Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1758
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

Jeg ville nok gå med ideen om en lys-boks, jo der kommer hurtigt alger på glasset, men de kan skrabes bort når svigermor kommer :) (så 1 gang om måneden om man er heldig). LED strips er billige og så har du en fed stemnings belysning på købet.
IMO bliver en hel bagvæg i sten for "tungt" at se på, vil man have det kan man lave den op til 75% af højden med lidt huller lyset kan komme ind gennem.

Mit er bygget 100% op med StoneFix og små tørlagte sten, du kan skabe alle tænkelige design, men det tager lidt tid ;)


Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af Tykki »

Fis dog ud til decocean i morgen. Der er Black fridag på de søjler som jeg bruger i mit akvarie. Fedeste søjler som man kan sætte sten i som det nu passer, dvs man kan bygge på dem heletiden. Det bliver ikke billiger din nærige kapitalist.


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af charlie saltvand »

Tykki skrev:Fis dog ud til decocean i morgen. Der er Black fridag på de søjler som jeg bruger i mit akvarie. Fedeste søjler som man kan sætte sten i som det nu passer, dvs man kan bygge på dem heletiden. Det bliver ikke billiger din nærige kapitalist.

Skam dig! Jeg er skam stadig kommunist, det hænger ved fra min lærlinge tid i national banken blandt alle de ræve røde smede og maskinarbejdere :GO Så jeg er en helt almindelig håndværker der har været lidt heldig med lidt investeringer og musik karrieren i gamle, meget gamle dage... :GO :y

Det var nu heller ikke et spørgsmål om prisen, men mere af æstetisk karakter :W

Men tak for rådet anyways min ven. :K
Jeg fiser desværre til Polen i morgen kl05.00 og er væk til søndag aften. Men mon ikke Carsten stadig har søjler i næste uge?

Vi ses på stenbroen :beer:


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Thomas fra Stockholm
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1758
Tilmeldt: man 10. mar 2014 18:33
10
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af Thomas fra Stockholm »

he he, jeg er faktisk også maskinarbejder :) Så jeg regner med at du bygger selv, hvorfor skal andre tjene penge på noget DU kan gøre bedre? Lidt provokerende, ja jeg ved min ven!


Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af Carsten »

charlie saltvand skrev:
Tykki skrev:Fis dog ud til decocean i morgen. Der er Black fridag på de søjler som jeg bruger i mit akvarie. Fedeste søjler som man kan sætte sten i som det nu passer, dvs man kan bygge på dem heletiden. Det bliver ikke billiger din nærige kapitalist.

Skam dig! Jeg er skam stadig kommunist, det hænger ved fra min lærlinge tid i national banken blandt alle de ræve røde smede og maskinarbejdere :GO Så jeg er en helt almindelig håndværker der har været lidt heldig med lidt investeringer og musik karrieren i gamle, meget gamle dage... :GO :y

Troede det var imod den kommunistiske tankegang at investere i private ejendomme/firmaer :biggrin:


Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af Tykki »

Sådan går det når en gammel stinkhippie kommer til gryn! Kender det jo alt for godt selv.


Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4610
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af Anders månsson »

lidt som børnestjerner der kommer for tidligt til success, det kan fucke nogen op... ikke at jeg siger at I to gamle ny-rige hippie svin har taget skade... møsser!
" onclick="window.open(this.href);return false;


Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4610
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
19
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af Anders månsson »

angående din 50cm i bredden på akvariet altså, inden Dan eller Poul vender det til noget sjofelt:-)

så vil jeg anbefale at bore stenene og føre pvc eller andet igennem (stenene altså), så står det hele fast og kan nemt skilles ad igen... Den teknik har jeg brugt på min nuværende stensætning...


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af charlie saltvand »

Tak Anders :-)

Tror Dan har taget skade :T , men mig...... NIX :snooty:

Lars U (en (måske efter dette skriv forhåndværende.....)personlig gl ven, der spiller i et eller andet band fra US of America)..... han har heller ikke helt kunne klare presset, han skulle ALDRIG været blevet skilt fra Connie..... suk, han lære det sgu nok aldrig! :clap:

Tak for tippet med stenene :GO


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af charlie saltvand »

Tak for jeres hyggelige kommentare :y :T :K

Har indhentet priser på akvarier som alternativer til det akvastabil standard 200 cm akvarie m hvid alu kant jeg har stående.

Det ender sgu nok med en model der hedder 250x50x60 (LxDxH) i fuld glas med bølgebryder og 2 tværsprosser i glas. Jeg er i tvivl om jeg skal lave en indvendig overløbskasse i halv højde (hængende) eller udvendig (så kan det komme til at knibe lidt med den samlede længde på møblet).... bum bum..... decisions.....decisions.....

More to come....


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af Marco R »

charlie saltvand skrev:Det ender sgu nok med en model der hedder 250x50x60 (LxDxH) i fuld glas med bølgebryder og 2 tværsprosser i glas. Jeg er i tvivl om jeg skal lave en indvendig overløbskasse i halv højde (hængende) eller udvendig (så kan det komme til at knibe lidt med den samlede længde på møblet).... bum bum..... decisions.....decisions.....

More to come....
Det lyder som en super ide, men jeg synes, at du skulle få lavet det omvendt med en dybde på 60 cm og en højde på 50 cm. Jeg har selv haft 50 cm på flere af mine forrige akvarier, men på mit nuværende har jeg 60 cm som dybde, og jeg vil aldrig have en dybde på mindre end min. 60 cm igen - specielt ikke på et større akvarie som jeres, da det lige giver det sidste :happy:

Jeg får selv lavet udvendig overløb på mit. Så jeg vil helt klart vælge udvendig overløb, da det giver et mere stilfuldt look, og det ikke optager plads i akvariet :happy:


Brugeravatar
kalmar
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 271
Tilmeldt: man 3. apr 2017 21:47
6
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2017

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af kalmar »

Jeg ville helt klart vælge indvendig kasse i hjørnet hvis jeg var dig, da man jo vil kunne se akvariet fra begge ender, og så i den ende hvor det ses mindst, venstre?
Din gamle kirurg og Anthias'er ser iøvrigt ud til at trives ganske godt her ude på landet. :beer: :GO


Lars
Red Sea Reefer 350, Razor R420R 300W 16K, Red Dragon Mini 2500, Tunze cirkulation, BK180 skummer, GHL Profilux 3.1ex, GHL Doser 2
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 35613
Tilmeldt: tirs 1. jun 2004 22:51
19
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af Carsten »

Mål lige højden i elevatoren inden de bestiller. Det er hammer tungt i den størrelse.


charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af charlie saltvand »

Tak for jeres inputs og kommentare

Thomas, fra hinsidan. Ja, SELVFØLELIG laver jeg noget selv :GO Én gang håndværker, altid håndværker :y

Marco, ville gerne gå op til 60cm i dybden, men det passer desværre ikke ind i resten af hjemmet, så det er ikke en mulighed.

Lars, har selv tænkt det samme...... bum bum og FEDT at høre at “de kære små” har det godt ;-)

Carsten, ja, skal nok tjekke elevatoren, jeg ved den kun er ca 2 meter høj, så skal lige ud at måle den op på kryds og tværs og så have gang i lidt geometri regning. Hvis det skal op af trappen, så ved jeg at du kommer og hjælper mig :GO :GO :GO Hvis så ham damp drengen fra westerbronx også kommer, så klare vi da lige den :W


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid..... Med et par små baljer kørende

Indlæg af charlie saltvand »

Snart 200.000 klik :oops:

Vildt og det er sgu da ikke mig selv der har lavet alle sammen. TAK :beer: :W :dizzy:

Nøøøjjhh Hvor det allerede kribler i fingerne for at få startet den nye lange balje op :GO Det bliver 250 cm langt x 50 dybt x 60højt.

Det kommer op at stå på et hjemmebygget jern stel. Dette bliver 90, - ell 100 cm højt. Ja, jeg ved godt der bliver MEGET langt ned til bunden, når der skal rodes i baljen, men hurra for trappestige :W

Her er lige en stribe fotos af rumdelerbaljen, hen over tid.
foto1.jpg
foto2.jpg
foto3.jpg
foto4.jpg
foto5.jpg
foto6.jpg
foto7.jpg
foto8.jpg
foto10.jpeg
foto9.jpeg
Denne var jeg IKKE heldig med...æv. Poul, lever din stadigvæk?
foto11.jpeg
foto12.jpg
foto13.jpg
foto14.jpeg
foto15.jpg
foto16.jpeg
foto17.JPG
foto18.JPG
foto19.JPG
foto21.JPG
foto22.JPG
Det var lige en hurtig gennemgang, sat ind efter tid.

Der er mange, mange flere fotos og også bedre, i tråden, dette er bare et hurtigt udpluk.

Jeg har godt nok smidt MANGE fotos ind i tråden :biggrin: Håber det er fint :sneaky2:

Jeg skal nok smide fotos ind fra start når den nye balje skal bygges op.

Tak igen for ALLE jeres kig og klik i tråden :beer: :grouphug:

Hilsen Charlie
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid.Snart 200.000 klik.! Tak, lille foto tour

Indlæg af charlie saltvand »

Ps.

Er ved at være ferie KLAR :W

Har rodet lidt med apex’en i dag og sat foder automat, ATO, varme, lys mm op, så baljen kan klar sig selv, hvis nu sønniken glemmer det :K

Pss. Kwon.... jeg har IKKE glemt dig og den lille rainforesti. Jeg skal nok komme ud med den, i løbet af næste uge.
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af charlie saltvand søn 3. dec 2017 18:10, rettet i alt 1 gang.


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid.Snart 200.000 klik.! Tak, lille foto tour

Indlæg af charlie saltvand »

Kan I nu ALLE SAMMEN, have en glædelig jul og et FANTASTISK nytår :balloons: :celebrate:

Nu fiser fruen og jeg ned i varmen :drinkumb: :frogunsure: :dinner: :sunny:

Jeg håber vi “ses” i 2018 :beer:


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Allan M
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2712
Tilmeldt: søn 11. dec 2011 00:25
12
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 2011

Re: Ventetid..... GLÆDELIG JUL. Vi “ses” i 2018

Indlæg af Allan M »

God tur og jeg glæder mig til at følge din ny balje :-)


Life is a beach and then you dive.
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid..... GLÆDELIG JUL. Vi “ses” i 2018

Indlæg af charlie saltvand »

Hep
E250AF4D-8C20-4A6A-A884-12D735DCB284.jpeg
327BBA90-94E5-49FC-8729-73CC0E8AA811.jpeg
140C642A-5380-4FE0-B379-A5F9DDBF5325.jpeg
Godt nytår :-)
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
kalmar
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 271
Tilmeldt: man 3. apr 2017 21:47
6
Postnummer: 3660 Stenløse
Saltvand siden?: 2017

Re: Ventetid..... GLÆDELIG JUL. Vi “ses” i 2018

Indlæg af kalmar »

Det ser sgu lækkert ud! Hvor er i henne?
Her i DK er det regnvejr, blæsevejr, overskyet, klamt og småkoldt :-|
Men der er hyggeligt inde foran brændeovnen :-)
Godt nytår til jer også!


Lars
Red Sea Reefer 350, Razor R420R 300W 16K, Red Dragon Mini 2500, Tunze cirkulation, BK180 skummer, GHL Profilux 3.1ex, GHL Doser 2
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid..... GLÆDELIG JUL. Vi “ses” i 2018

Indlæg af charlie saltvand »

Thailand. “Golfen” Koh Tao en lille ø med en MASSE fine koralrev i snorkle afstand fra kysten :GO
FB9E22D6-9F27-4818-A8CB-640AC80C7647.jpeg
EA1A3AD6-A669-4279-97B0-03C3DC74B9FD.jpeg
89ABF9E0-2F30-48A5-99FE-1D99021D03AE.jpeg
STOR plade, rød på 5-6meters dybde. Ca 4-6kvm....

Der var mange fine sps koraller også Staghorn. Jeg har et hav af fotos og videoer fra gopro.... skal nok få smidt noget mere op.

HAR bestilt balje ved Decocean nu..... vente vente....
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
charlie saltvand
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 3695
Tilmeldt: man 20. maj 2013 20:45
10
Postnummer: 2450 København SV
Saltvand siden?: 1983

Re: Ventetid..... GLÆDELIG JUL. Vi “ses” i 2018

Indlæg af charlie saltvand »

C0EA2DD9-5BB6-42EB-9FB6-37EBEC181689.jpeg
D48147E3-EA7B-4116-9107-7A156D873170.jpeg
CEE6DA5D-616B-4AD6-933A-6961C1D921D8.jpeg
Har forøvrigt hentet en STOR filfisk, sjov fætter, nu håber jeg den vil æde nogle af alle mine flotte glasroser....?
342591DD-9B43-426D-9744-C3E8715B19AF.jpeg
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Har prøvet lidt af hvert. Besøg mit nuværende setup = Less is more her http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=94&t=73750" onclick="window.open(this.href);return false;
Tykki
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3531
Tilmeldt: tors 25. feb 2010 15:47
14
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009

Re: Ventetid..... GLÆDELIG JUL. Vi “ses” i 2018

Indlæg af Tykki »

Det er da Britt i bikini og ikke en fil fisk. Latin tak!!!!!


Besvar

Tilbage til "Akvarier 251 -> 500 Liter"