"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

lys til fluval edge

Forum om saltvand i Fluval Edge, ombygninger og lys m..
Besvar
roneld1974
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 167
Tilmeldt: tors 13. jul 2017 15:26
6
Postnummer: 3050 Humlebæk
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: humlebæk

lys til fluval edge

Indlæg af roneld1974 »

hej jeg er i gang igen efter lang pause
startede tilbage i 1974 med et 1500.l. det kostede mig mange lære penge.
har siden hen haft forskellige størrelser men sluttede med et 900.l. for ca 12.år siden
der er godt nok sket mange gode forbedringer siden. jeg har siddet her på forummet & læst for at få nogle gode tip. der er flere som ikke er tilfredse med deres belysning. selv har jeg købt tunze led full spectrum 8850
som dækker hele akv. 23. l. det er 100 % vandtæt & monteres med en magnet & har flere indstillinger lys mæsigt jeg har valgt den maxi male & den starter med sol opgang & så bliver der fuld power på - jeg kan varmt anbefale denne lampe. ( se evt. you tube ) man kan have alle slags koraller. pris i klovn fisken 1150.kr. jeg har set samme lampe på andre hjemme sider til 2095.kr.
billeder følger men er started op 31-7. så der ikke så meget at se. har 10.kg. red sea reef pink fint kornet levende sand en levende sten & tunze 6020 pumpe - varme lægme aqnael super tynd 9.mm. sort som falder sammen med kassen som er sort. aktivt kul - filter vat & keramiske rør. & vandet er krystal klart.købte det vand som de bruger i tanked - tv udsendelsen.
værdier no.2. - 00.
no.3. - ca 20.
så der er langt igen.
hilsen jan roneld.


roneld1974
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 167
Tilmeldt: tors 13. jul 2017 15:26
6
Postnummer: 3050 Humlebæk
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: humlebæk

Re: lys til fluval edge

Indlæg af roneld1974 »

se evt mit indlæg - endelig i gang - & nye beboer i akvariet.
hilsen jan.


Besvar

Tilbage til "Fluval Edge"