Rør og fittings til akvarie?
-
- Søstjerne
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 4220 Korsør
- Saltvand siden?: 2013
- Geografisk sted: Korsør
Rør og fittings til akvarie?
Hvor kan man købe de billigste rør og fittings til at gå fra overløb til sump? Og selvfølgelig også kugleventiler
Saltvand er bare sjovere
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 5492 Vissenbjerg
Re: Rør og fittings til akvarie?
http://www.lavprispvc.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ham har jeg købt hos synes han er ok billig og hurtig
Ham har jeg købt hos synes han er ok billig og hurtig
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9750 Østervrå
- Saltvand siden?: 2010
Ville gerne ha anbefalet koiimport.dk, da de er billige.
Men det er vist også det eneste de er
Der gik 14 dage fra jeg bestilte, til jeg havde varerene.
Så manglede der en enkelt ting, hvilket jeg p.t har skrevet 3 mails til dem om, som de stadig ikke har svaret på
Men det er vist også det eneste de er
Der gik 14 dage fra jeg bestilte, til jeg havde varerene.
Så manglede der en enkelt ting, hvilket jeg p.t har skrevet 3 mails til dem om, som de stadig ikke har svaret på
Mit 40 Liters TV http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=62804
- Ryom
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8550 Ryomgård
- Geografisk sted: 8550 Ryomgaard
Jeg har nu aldrig oplevet problemer med koiimport.dk de sælger også forholdsvis billigt Red Sea salt
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
Næ har heller ikke haft problemer med dem indtil nu.Ryom skrev:Jeg har nu aldrig oplevet problemer med koiimport.dk de sælger også forholdsvis billigt Red Sea salt
Altså bortset fra LANG leveringstid.
Men lige nu har de så valgt at ignorere mine henvendelser til dem.
Det er ikke god stil!
Hvis jeg skal anbefale en side, skal det kun være, hvis jeg selv har gode erfaringer med dem
- Moente
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 2500 Valby
- Saltvand siden?: 2009
http://Www.reeffarmer.dk" onclick="window.open(this.href);return false; har fået nye priser på pvc, som er ganske glimrende.
Mvh Tobias
- Ryom
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8550 Ryomgård
- Geografisk sted: 8550 Ryomgaard
Har de fået det nu?Moente skrev:http://Www.reeffarmer.dk har fået nye priser på pvc, som er ganske glimrende.
Synes ikke jeg kan finde det på siden
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 11
- Postnummer: 4700 Næstved
D. 18.02.2013 bestilte jeg en masse fittings og lim samt 25 kg red sea salt hos koiimport, 2 dage efter var det så sendt, det var skal fin behandlingstid syntes jeg, dog var pakken lidt for let syntes jeg, de havde så ikke sendt salt med og bare streget det ud på fakturaen, ringede til dem og de sagde det var udsolgt, det er så hvad der kan ske, senere skal jeg så bruge tank gennemførsel der også skulle være med, den var så ikke med i forsendelsen, den var ikke streget ud og har nu kontaktet dem 2 gange pr mail og ringet 2 gange uden held.. hmm..
- Benny
- Dragefisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 2700 Brønshøj
Hvorfor ikke bestille det hos http://www.decocean.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hilsen
Benny
Benny
- Bergenser
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 3450 Allerød
Har haft nøjagtig samme oplevelse... De er umulige at få fat på pr. Telefon, lange leveringstider og sindsyg langtrukken mailkorrespondance.pasex skrev:D. 18.02.2013 bestilte jeg en masse fittings og lim samt 25 kg red sea salt hos koiimport, 2 dage efter var det så sendt, det var skal fin behandlingstid syntes jeg, dog var pakken lidt for let syntes jeg, de havde så ikke sendt salt med og bare streget det ud på fakturaen, ringede til dem og de sagde det var udsolgt, det er så hvad der kan ske, senere skal jeg så bruge tank gennemførsel der også skulle være med, den var så ikke med i forsendelsen, den var ikke streget ud og har nu kontaktet dem 2 gange pr mail og ringet 2 gange uden held.. hmm..
Jeg vil ikke anbefale dem.
Mvh Bergenser
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 11
syntes personligt det er meget uoverskueligt når der hverken er billeder eller andet.. bare min meningBenny skrev:Hvorfor ikke bestille det hos http://www.decocean.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
+1Bergenser skrev:Har haft nøjagtig samme oplevelse... De er umulige at få fat på pr. Telefon, lange leveringstider og sindsyg langtrukken mailkorrespondance.pasex skrev:D. 18.02.2013 bestilte jeg en masse fittings og lim samt 25 kg red sea salt hos koiimport, 2 dage efter var det så sendt, det var skal fin behandlingstid syntes jeg, dog var pakken lidt for let syntes jeg, de havde så ikke sendt salt med og bare streget det ud på fakturaen, ringede til dem og de sagde det var udsolgt, det er så hvad der kan ske, senere skal jeg så bruge tank gennemførsel der også skulle være med, den var så ikke med i forsendelsen, den var ikke streget ud og har nu kontaktet dem 2 gange pr mail og ringet 2 gange uden held.. hmm..
Mvh Bergenser
Jeg har handlet ved koiimport for sidste gang i mit liv!
Har også noget pvc til gode, som jeg har betalt for men aldrig fået.
-
- Eremit krebs
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 8380 Trige
- Geografisk sted: Trige
Jeg køber det her http://koishop.dk/" onclick="window.open(this.href);return false; de er hurtige til at sende og er billig samt har alt på deres hjemmeside
980L + 325L Sump
- AndersBoerglum
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Hjørring-Nordjylland
Køber selv ved maskincenteret. De bruger denne type pvc i stalde.
Mvh:
Anders Børglum Christensen.
Anders Børglum Christensen.
- Bergenser
- Kejser fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 3450 Allerød
Jeg synes det er bemærkelsesværdigt at jeg nu har hørt fra flere at koiimport "glemmer" de ting man har bestilt. Jeg boksede i over en måned for at få en manglende tankgennemføring tilsendt. Man skulle tro de gjorde det bevidst , jeg vil dog lade tvivlen komme dem til gode.Gizze skrev:+1Bergenser skrev:Har haft nøjagtig samme oplevelse... De er umulige at få fat på pr. Telefon, lange leveringstider og sindsyg langtrukken mailkorrespondance.pasex skrev:D. 18.02.2013 bestilte jeg en masse fittings og lim samt 25 kg red sea salt hos koiimport, 2 dage efter var det så sendt, det var skal fin behandlingstid syntes jeg, dog var pakken lidt for let syntes jeg, de havde så ikke sendt salt med og bare streget det ud på fakturaen, ringede til dem og de sagde det var udsolgt, det er så hvad der kan ske, senere skal jeg så bruge tank gennemførsel der også skulle være med, den var så ikke med i forsendelsen, den var ikke streget ud og har nu kontaktet dem 2 gange pr mail og ringet 2 gange uden held.. hmm..
Mvh Bergenser
Mvh Bergenser
- Gizze
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 14
Har gået med nøjagtig samme tanke.Bergenser skrev:Jeg synes det er bemærkelsesværdigt at jeg nu har hørt fra flere at koiimport "glemmer" de ting man har bestilt. Jeg boksede i over en måned for at få en manglende tankgennemføring tilsendt. Man skulle tro de gjorde det bevidst , jeg vil dog lade tvivlen komme dem til gode.Gizze skrev:+1Bergenser skrev:Har haft nøjagtig samme oplevelse... De er umulige at få fat på pr. Telefon, lange leveringstider og sindsyg langtrukken mailkorrespondance.pasex skrev:D. 18.02.2013 bestilte jeg en masse fittings og lim samt 25 kg red sea salt hos koiimport, 2 dage efter var det så sendt, det var skal fin behandlingstid syntes jeg, dog var pakken lidt for let syntes jeg, de havde så ikke sendt salt med og bare streget det ud på fakturaen, ringede til dem og de sagde det var udsolgt, det er så hvad der kan ske, senere skal jeg så bruge tank gennemførsel der også skulle være med, den var så ikke med i forsendelsen, den var ikke streget ud og har nu kontaktet dem 2 gange pr mail og ringet 2 gange uden held.. hmm..
Mvh Bergenser
Mvh Bergenser
I sær når de ikke vil svare en, når man henvender sig (Både tlf og mail)
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 11
jeg har nu (Fredag d. 22.02.2013) modtaget et opkald fra koiimport andgående en manglende tankgennemføring, jeg blev forsikret om den var på vej, så giver dem til onsdag før jeg ringer igen.. update følger
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 11
efter 4 opkald og 3 mails efter ovenstående indlæg der det nu ud til den manglende gennemføring er på vej, (har da fået en T&T fra Post DK) den skulle efter deres udsagn være blevet sendt til mig 3 gange nu og både ha rundet Norge og jeg ved ikke hvad, kan kun sige en ting om det firma, små kunder skider de på, højt og helligt....!!!! det er første og sidste gang jeg handler hos Koiimport....
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
De kan jo sagens være billige, når de ikke sender det som man bestiller.
Har desværre haft samme oplevelser med dem, som de fleste andre.
Jeg er gået over til at bruge lavprispvc.dk Han er ikke så billig som koiimport, men tilgæld så får man varen. Og han har så den fordel at man kan afhente varene hvis man bor i nærheden
Har desværre haft samme oplevelser med dem, som de fleste andre.
Jeg er gået over til at bruge lavprispvc.dk Han er ikke så billig som koiimport, men tilgæld så får man varen. Og han har så den fordel at man kan afhente varene hvis man bor i nærheden
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Jeg benytter altid Vand i haven i Vallensbæk.
De har et stort udvalg hjemme og det de ikke har kan de skaffe.
Jeg ved ikke om de er billige, men for mig er det afgørende at jeg kan få det jeg skal bruge, når jeg skal bruge det.
Jeg ringer altid i forvejen og sikrer mig at de har det jeg skal have.
Har bla købt en del både rør og fittings i 12mm (tror jeg nok det var) som jeg skulle bruge til mit luftsystem.
Jeg kunne ikke få det andre steder, men de havde det. Det eneste der manglede var rørene og dem fik de hjem inden for en uge.
Men tjek altid på deres åbningstider. De er anderledes uden for sæsonen.
http://www.vandihavenshop.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Erik
De har et stort udvalg hjemme og det de ikke har kan de skaffe.
Jeg ved ikke om de er billige, men for mig er det afgørende at jeg kan få det jeg skal bruge, når jeg skal bruge det.
Jeg ringer altid i forvejen og sikrer mig at de har det jeg skal have.
Har bla købt en del både rør og fittings i 12mm (tror jeg nok det var) som jeg skulle bruge til mit luftsystem.
Jeg kunne ikke få det andre steder, men de havde det. Det eneste der manglede var rørene og dem fik de hjem inden for en uge.
Men tjek altid på deres åbningstider. De er anderledes uden for sæsonen.
http://www.vandihavenshop.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;