"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Helle & Poul's 360L

Forum for Akvarier 251 -> 500 Liter
Besvar
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4105
Tilmeldt: fre 6. apr 2012 22:00
11
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af MoG »

Det ser da super ud Poul! :GO Vi startede næsten samtidig, men du må siges at været nået en del længere! :biggrin:


Morten
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2598
Tilmeldt: ons 12. dec 2007 01:08
16
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af Birkefeldt »

Hej Poul!

Rigtig flotte billeder. Dine fisk ser virkelig fine og sunde ud. Hvordan går det med muslingen? Studsede over der ikke var noget billede af den...

Mvh kenneth


Brugeravatar
hellfish
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3306
Tilmeldt: søn 12. sep 2004 18:10
19
Postnummer: 5000 Odense C
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Odense c

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af hellfish »

det sgu en badass tatovering din koralvogter har ;).... :D


mikkeljacobsen89
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
Indlæg: 692
Tilmeldt: ons 15. feb 2012 20:54
12
Postnummer: 2000 Frederiksberg
Saltvand siden?: 2012

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af mikkeljacobsen89 »

Dejlige koraller og fisk Poul og ikke mindst dejlige billeder :GO


wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af wondersurfer »

ser godt ud

den blå linkia den har jeg været mega uheldig med 2 x

de kravler ind steder og dør så jeg skal skille en masse ad for at få lortet ud hehe


288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af PoulD »

@Jaiz: ISO? Er der ikke en international Standardiserings Organisation? Jeg bruger en 100 ASA film :biggrin:

Spøg til side, jeg har taget de fleste i "blomster" mode med auto fokus og auto blænde. TROR den selv skruer op for ISO når der ikke er lys nok, medmindre blænde er sat til manuel (der var blitz anmodning ved nogle af dem). Tror der er en anden indstilling hvor den tager 4-5 billeder og merger samme til et hvis der ikke er lys nok. Jeg har dog ikke engang læst manualen endnu, og jeg har heller ikke noget stativ. Men tak for tippet, det må jeg da prøve når jeg får læst hvordan det gøres.

@Kenneth: Jeg har ikke taget billeder af alle dyrene, men sandt at sige har jeg ikke været heldig med de sidste jeg har købt. Gylten døde allerede dagen efter jeg købte den. Ikke sikker på hvorfor. Den kunne slet ikke holde balancen. Tror den måske havde fået for mange tæsk. Den lå stille bag ved en koral og fik kniven en del gange af min blå palet. Måske havde den allerede fået smæk af den store kejser hos Carsten. Den var i al fald ikke helt på toppen.

Den nye Maxima var pludselig død nogle dage senere, da jeg kom hjem fra arbejde. Ingen som helst indikation af hvorfor. Den havde dog ikke været mere end få mm åben på noget tidspunkt. Der var ingen snegle så vidt jeg kunne se. Tja, det var så lige 2 stk muslinger (eller små 3000 kr.) på få uger, så det kommer til at vare noget tid inden jeg forsøger mig med Maxima igen. Min Tridacna Crocea trives til gengæld fint.

Tangnålen holdt længere, men var pist væk da jeg kom hjem fra ferie i lørdags. Tror ikke den spiste andet end reef pearls, så jeg gætter på den ikke har fået nok at spise, og så har måttet sande ordsproget "spis eller bliv spist".

@Hellfish: Haha :K Yep, ved godt jeg ikke er en ørn til det der fotografering. Kan godt se der er tekst fra objektivet som spejler sig, men ved ikke hvordan jeg skal undgå det (kan sgu ikke engang tage et FTS i dagslys uden at få tegltaget på garagen med).

@Wondersurfer: Den blå Linckia har været med fra min gamle Boyu og var et af de allerførste dyr jeg købte. Den overlevede et ekstremt højt NO3 niveau der var i min Boyu den første tid, og nu 8 måneder senere ser den da ud til at trives fint.


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
JaizEdelmann
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 6. aug 2011 23:04
12
Postnummer: 4171 Glumsø
Saltvand siden?: 2011

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af JaizEdelmann »

Hej Poul, det kommer an på contexten :) , på SLR kamerare er ISO en indstilling som kontrollere filmen's hastighed som reflekteres i lys påvirkelse af dine billeder.

du kan læse en masse om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/Film_speed ... film_speed

Men kort fortalt så jo lavere ISO du kan tage billeder med uden at billedet blir total mørkt jo bedre, det vil gøre dine billeder mere skarpe uden og blive grynet samt give dig størrer dybde i dine farver, det virker somom dit kamera har sat ISO lidt for højt tror du ville få bedre billeder hvis du går lidt ned af :)

Du kan også kigge på shutter speed, hvis du vil have dine billeder lige i skabet ;)


Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2598
Tilmeldt: ons 12. dec 2007 01:08
16
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af Birkefeldt »

PoulD skrev:@Kenneth: Jeg har ikke taget billeder af alle dyrene, men sandt at sige har jeg ikke været heldig med de sidste jeg har købt. Gylten døde allerede dagen efter jeg købte den. Ikke sikker på hvorfor. Den kunne slet ikke holde balancen. Tror den måske havde fået for mange tæsk. Den lå stille bag ved en koral og fik kniven en del gange af min blå palet. Måske havde den allerede fået smæk af den store kejser hos Carsten. Den var i al fald ikke helt på toppen.

Den nye Maxima var pludselig død nogle dage senere, da jeg kom hjem fra arbejde. Ingen som helst indikation af hvorfor. Den havde dog ikke været mere end få mm åben på noget tidspunkt. Der var ingen snegle så vidt jeg kunne se. Tja, det var så lige 2 stk muslinger (eller små 3000 kr.) på få uger, så det kommer til at vare noget tid inden jeg forsøger mig med Maxima igen. Min Tridacna Crocea trives til gengæld fint.

Tangnålen holdt længere, men var pist væk da jeg kom hjem fra ferie i lørdags. Tror ikke den spiste andet end reef pearls, så jeg gætter på den ikke har fået nok at spise, og så har måttet sande ordsproget "spis eller bliv spist".
Det er da super trist at høre. Både fordi man når at blive glad for de nye dyr og fordi 3000,- er mange penge. Øv :( Men den nye maxima må næsten have været skidt fra starten tror du ikke? For sneglene kan vel ikke tage livet af den på et par dage?

Ligeledes har jeg læst at mange fairy wrasses er dårlige til transport og let bliver stressede den første tid. Og hvis så paletten går på den, så ja, det var svært at forudse...

Håber ikke det har taget modet for meget fra dig.

Men fedt at din flotte blå linckia trives så godt. Jeg har ligesom wondersurfer forsøgt to gange og begge gange er de døde efter et par uger. De er så smukke når ellers!

mvh kenneth


Mit Red Sea Max NANO: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pdy6

Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x
Brugeravatar
amddurin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3639
Tilmeldt: ons 21. jan 2009 21:45
15
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af amddurin »

Jeg ville da bare lige skrive at jeg er lidt misundelig på alle de fine ting du har i dit akvarie... :GO

(Mit 300L er stadigvæk lidt tomt, da jeg ikke er kommet mig helt endnu efter tabet af de 4 kirurg og fordi der ikke er meget på kontoen for tiden der står akvariefisk på...)

:beer:


"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62
(Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
Brugeravatar
palamo123
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1543
Tilmeldt: man 2. jan 2006 20:02
18
Postnummer: 9500 Hobro
Saltvand siden?: 2006
Geografisk sted: Hobro

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af palamo123 »

Hej Poul,
Hvordan går det med Nålen? kan du få noget foder i den?

Ked af at se det med muslingerne - :-(


Mvh

Kenneth

308 liters design
Følg min Youtube kanal her.:
http://www.youtube.com/channel/UCW6geBexL2S0rCtAGekNnqw
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af PoulD »

palamo123 skrev:Hej Poul,
Hvordan går det med Nålen? kan du få noget foder i den?
Det mente jeg, jeg fik. Om ikke andet så reef pearls, men det er nok også for ensidig kost. I al fald var den, som jeg skrev i mit sidste indlæg, pist borte da jeg kom hjem efter en uges ferie.

//Poul


Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Helle & Poul's 360L (15/11 et par foto)

Indlæg af PoulD »

Jeg har købt en ny flot gylte, Cirrhilabrus aurantidorsalis.

Måtte også lige prøve at optage en lille video med mit nye kamera:


@Kwon: Sangen hedder Hana og stammer fra Okinawa. Den findes faktisk også i en udgave med Teresa, men lige præcis denne sang kan jeg bedre lide med Satoko Ishimine (tror også den er tilpas ukendt til at afholde nogen fra at øffe om ophavsret).

Jeg har også forsøgt at lave en stock liste. Jeg glemmer dog altid, at spørge om navn på koraller, så jeg har listet de navne jeg selv har kunnet finde. Der er et par stykker hvor jeg ikke har kunnet finde nogen som ligner, og sikkert også nogle jeg hvor jeg tager fejl. Så hvis I falder over forkerte ID, vil jeg være taknemmelig for indspark:
  • Fisk
    1 Fløjlsklovn (Premnas biaculeatus)
    1 Pudsefisk (Labroides dimidiatus)
    1 Fridmani (Pseudochromis fridmani)
    1 Gul kirurg (Zebrasoma flavescens)
    1 Palet kirurg (Paracanthurus hepatus)
    1 Lilla kirurg (Zebrasoma xanthurum)
    3 Kardinalfisk (Pterapogon kauderni)
    1 Ildhale (Nemateleotris decora )
    1 Pincet (Chelmon rostratus)
    1 Scooter Blenny (Synchiropus stellatus)
    1 Mandarinfisk (Pterosynchiropus splendidus)
    1 Grøn gylte (Halichoeres chloropterus)
    1 Koral vogter (Neocirrhitus armatus)
    1 Dværg kejser (Centropyge bispinosus)
    1 Fairy gylte (Cirrhilabrus aurantidorsalis)

    Andre dyr
    1 Pudsereje (Lysmata amboinensis)
    2 Kardinalrejer (Lysmata debelius)
    1 Musling (Tridacna Crocea)
    2 Dværg eremitkrebs
    ? Snegle

    Koraller
    ?? Skiver blå og grønne (Discosoma )
    10 Ricordea Florida forskellig farve
    3 Hammerkoraller (Euphyllia ??)
    3 Caulastrea
    2 Fungia 1 Orange/lilla 1 grøn/lilla
    2 Boblekoral (Plerogyra sinuosa )
    1 Trachyphyllia (T. radiata)
    2 Turbinaria (T. ?reniformis?)
    1 ?ukendt grøn med grønne polypper ?? (?? Cyphastrea ??)
    3 Alveopora (Alveopora tizardi)
    1 Blastomussa (B. merletti)
    1 Duncanopsammia
    3 Goniopora 1 rød 1 blå 1 lys pink
    3 Acropora 2 blå 1 beige m/gule polypper (??)
    1 Millepora rød med blå tip (Acropora millepora)
    3 Montipora Digitata (Montipora Digiata)
    2 Montipora pladekoral 1 lilla 1 orange (??)
    2 Montipora ? (??)
    1 Stjernepolyp (?Briareum?)
    1 Hystrix (Seriatopora hystrix)
    1 Pocillopora (Pocillopora damicornis)
    1 Læderkoral (Lobophytum ?)
    1 Grønne polypper (Zoanthus)
    1 styllopora pink/grøn (styllopora)
    1 ? Ukendt grøn ?zebra? let krøllet (?Leptoseris?)


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Birkefeldt
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2598
Tilmeldt: ons 12. dec 2007 01:08
16
Postnummer: 8600 Silkeborg
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af Birkefeldt »

Wow jeg synes godt du har et flot akvarie Poul! Det hele strutter med polypperne fremme og jeg skal komme efter dig. Og du har da godt nok også mange utroligt flotte fisk. Du må køre en effektiv næringsbekæmpelse med sådan en bestand. Jeg får helt lyst til sådan en lille Zebrasoma xanthurum når jeg ser den video. Hvor store er dine zebrasomaer egentlig?

:GO for en flot video. Dejlig musik i øvrigt.

mvh kenneth


Mit Red Sea Max NANO: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pdy6

Mit tidligere Aqua Medic Percula 90: http://kortlink.dk/saltvandsforum/pe8x
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af Marco R »

Hej Poul,

Hvor ser det super flot og harmonisk ud :GO

Smuk og meget afslappende musik synes jeg godt nok :happy:


Brugeravatar
JaizEdelmann
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
Indlæg: 493
Tilmeldt: lør 6. aug 2011 23:04
12
Postnummer: 4171 Glumsø
Saltvand siden?: 2011

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af JaizEdelmann »

Godt og se du har success Poul, velforjtent absolut, thumbs up!


Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af PoulD »

Tak for de pæne ord.

@Kenneth: Ja jeg er faktisk også kommet op på et par fisk mere end jeg egentlig havde tænkt mig. Det lykkedes mig imidlertid at tage livet helt af 2 scolymia og næsten også af 2 Caulastrea og 1 Blastomussa. Inviterede Sensei ud på en kop kaffe, og fik at vide, at jeg havde alt for lidt næring i baljen. Det har gjort det vanskeligt for mig, at argumentere imod med saglige argumenter, når konen har ment vi skulle snolde flere fisk :-) Bortset fra de 3 kirurger bliver de fohåbentlig ikke så store.

Størrelse på zebrasomaerne vil jeg anslå til 7-8 cm for xanthurum'en og 6 cm for den gule. Den gule har sammen med paletten være med næsten fra starten i min Boyu. Den var vel 3 cm da jeg købte den. Har hverken før eller siden set en så lille flavescens, så jeg har vist været utrolig heldig. Den ville ikke spise de første dage og svandt lynhurtigt ind til skind og ben. Carsten fra Ølstykke havde stort set dødsdømt den, men det lykkedes mig da at få den fodret op, og synes da selv den er blevet en rigtig flot fisk.

//Poul


Brugeravatar
Nicki Henriksen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4551
Tilmeldt: søn 6. jul 2008 20:23
15
Postnummer: 2760 Måløv
Saltvand siden?: 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af Nicki Henriksen »

Hold da op hvor er din pincetfisk flot :GO

Også er jeg også ret så vild med dine alveopora & goniopora :)

Flot video løvrigt :)


Brugeravatar
pederrevnørd
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 7403
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 20:04
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af pederrevnørd »

Hej Poul,

Fantastisk video,og synes det var igår at duhavde hvid keramik, uden kalkalger :y
Fy fanden en død hest, hvor er det blevet lækkert at se på - og sundt.

BÅde fisk og koraller, og en Pincet med en fremtid indenfor TV - den VIL være centrum :f2:

Smuk balje, og tak fordi du har lagt denpå sf, så vi andre kan nyde din balje.

Sgu hilsen fra konen, og sige at hun synes musikken var god... De gule, kan vel li det gules muzak :scream:

God aften kære Poul

Kh
Peder


1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af PoulD »

Har et par gange tænkt om de ofte kostbare koraller og fisk nogle viser her på SF mon ikke kan få mangt en håbefuld, SU modtagende nybegynder til at løbe skrigende bort og totalt glemme drømmen om saltvand til fordel for et 60L med 4 blå tetra og en dværggurami.

Men det behøver jo ikke koste en formue for at være flot. Jeg købte i går en Gorgonia som er den billigste koral jeg nogensinde har købt. Alligevel er den - efter min mening - blandt toppen af poppen (om jeg så kan holde den kan kun tiden vise)
DSCF8162.jpg
DSCF8164.jpg
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.


Brugeravatar
pederrevnørd
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 7403
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 20:04
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af pederrevnørd »

Den er rigtig smuk Poul,

Men du ved allerede at den kræver speciel attention, og ikke mindst fodring.

Held og lykke - tænke sig en fremtid når vi engang kan holde disse typer, smukke blødkoraller fra rødehavet sammen med vores sps :biggrin:

Det er ikke så lang tid siden at Acros, mandarin og Påfuglekejser var 'umulige"......

Mvh
Peder


1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Brugeravatar
Fat_Donnie
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 534
Tilmeldt: tors 10. mar 2011 01:40
13
Postnummer: 2605 Brøndby
Saltvand siden?: 2011

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af Fat_Donnie »

Hej Poul,

Så først din lille note nu her.
Super fed video - ser sku godt ud med din balje. Godt nok nogle lækre fisk du har dig.
Især den røde koral vogter stikker i mine øjne, da vi mistede vores i overløbet for en måned siden cirka..!

Den der sang lyder godt nok bekendt hehe.... har hørt den på kinesisk mange gange før, men kan ikke lige sætte navn på artisten. I næste video må der være noget korean pop a la gang nam style på lydsporet hahaha.....

God weekend til dig og konen =)


Red Sea Reefer 350L, ATI Sunpower Dimmcomp 6x39W, Jebao RW8 Propeller Pump, Nyos Viper 3.0 Return Pump, Coral Box D700 Skimmer, Grotech Tech 3.0 Dosing Pump - Decocean Bailing.
CasperJohan
Pudsereje
Pudsereje
Reactions:
Indlæg: 19
Tilmeldt: fre 14. dec 2012 14:35
11
Postnummer: 2620 Albertslund
Saltvand siden?: 2009

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af CasperJohan »

Rigtig flot akvarie !! Thumbs up fra den nye her


Brugeravatar
PoulD
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4000
Tilmeldt: søn 15. jan 2012 12:22
12
Postnummer: 2640 Hedehusene
Saltvand siden?: 2012

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af PoulD »

Tak skal I have.

Jamen Kwon, jeg tror slet ikke mine fisk kan lide billigt K-pop. Det er i hvert fald ikke lykkedes mig at lære dem Gangnam style. Derimod kan de mægtig godt lide at fyre den af til Tsa mina mina eh eh Waka waka eh eh (performeren er så også betydeligt mere lækker end PSY, i min optik)
[video][/video]


I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.

Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Moente
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2684
Tilmeldt: tirs 15. sep 2009 16:59
14
Postnummer: 2500 Valby
Saltvand siden?: 2009

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af Moente »

Poul, du er kraftedeme ikke uden humor. Tak! Tak fordi du er til!


Mvh Tobias
Brugeravatar
Bingocaller
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 6258
Tilmeldt: ons 21. apr 2010 18:09
13
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2010

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af Bingocaller »

Hahahahaha made my day!


Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
Brugeravatar
peder
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 2265
Tilmeldt: søn 13. aug 2006 19:49
17
Postnummer: 8543 Hornslet
Saltvand siden?: 1974
Geografisk sted: 8961 Allingåbro

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af peder »

Moente skrev:Poul, du er kraftedeme ikke uden humor. Tak! Tak fordi du er til!
+1 :y


Mvh. Peder
"stå ej til søs lad de andre stå"

http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=138&t=60977 Månedens akvarie Juli 2013
Brugeravatar
pederrevnørd
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 7403
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 20:04
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af pederrevnørd »

peder skrev:
Moente skrev:Poul, du er kraftedeme ikke uden humor. Tak! Tak fordi du er til!
+1 :y
Ditto :K


1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
Brugeravatar
ordy
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 553
Tilmeldt: lør 20. mar 2010 17:12
14
Postnummer: 5230 Odense M
Saltvand siden?: 2009

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af ordy »

Haha hvor godt :D

I øvrigt er det en virkelig lækker akvarie !!
Er især imponeret over hvor meget liv du har i det , og stadig spiller det bare :GO

VH. Martin


Nedlagt :Murerens Balje 250 + 128 L
viewtopic.php?f=92&t=48650
Brugeravatar
Pontoppidan83
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
Indlæg: 166
Tilmeldt: lør 24. jan 2009 09:55
15
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2012

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af Pontoppidan83 »

HAHAHAHAHA!!!!!

+1


Mvh Rasmus

Egen tråd (360L med 2x pacific sun black python 160w LED)
http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=55879
Brugeravatar
kenneth olsen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1328
Tilmeldt: ons 25. aug 2004 11:02
19
Postnummer: 1500-1799 København V
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: KBH V

Re: Helle & Poul's 360L (27/11 video, stock liste)

Indlæg af kenneth olsen »

Pontoppidan83 skrev:HAHAHAHAHA!!!!!

+1

+ 100! hahahahaahahahahahha


KORALREV PÅ ISTEDGADE
viewtopic.php?f=94&t=53436
Besvar

Tilbage til "Akvarier 251 -> 500 Liter"