"MÅNEDENS AKVARIE" Se denne måneds akvarie HER.

Fremtiden for foummet...

Generel tråd kun omhandlende dette forum.
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Fremtiden for foummet...

Indlæg af Hougaard »

Hej Alle,

Jeg har gemmen lang tid måtte konstatere, at jeg ikke er en supermand, ej heller Einstein, da jeg ikke har kunne ændre døgnlængden til over 27 timer ? Jeg når simpelthen ikke alle de ting som ambitionerne rækker til. Jeg bruger en masse tid på sager som bestemt ikke driver forummet fremad (men nok på mange måder sørge for at det ikke går bagud).
Detfor overvejer jeg hvordan der kan opnås en arbejdsdeling (i mangel af et bedre ord). Jeg vil gerne bruge min tid på holde systemet kørende, programmere de funktioner der mangler og holde kontakten til forhandlerne.

Peter gør samtidigt også et stort job med at være moderator, men kunne bestemt også bruge noget hjælp.

Jobs jeg ikke overskud til (I vilkårlig rækkefølge)
- Almindeligt moderatorarbejde (flytte og lukke tråde, samt hæjlp til brugere der farer vild etc.)
- Moderator når tråde går i "fnidder"
- Redaktør på forummer
- Redaktør på wiki'en
- Arrangere online events (ugens tråd, konkurrencer etc.)
- Arrangere offline events (fragmentmøder, udflugter, messer etc.)
- arrangere "Årets saltvandsakvarium" etc..

I virkeligheden en masse punkter der alle sammen omhandler "indhold", så spørgsmålet der naturligt stiller sig er, "Er det på tide at saltvandsforum.dk får sig en rigtig redaktion?". Hvis ja, hvordan skal man så sammensætte sådan en? Er det bare mig der finder nogle folk? Er det en offentlig process? Er det et valg? (Har jeg har vetoret?) etc. etc.

Det kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening om? I mit lille hovedet syntes jeg det kunne være fantastisk hvis der var en redaktion på 5-7 frivillige mennesker som have lyst og kræfter til at bringe forummet fremad.

Med julehilsner
Erik
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4023
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Engelquist »

Lyder som en rigtig god ide med en redaktion og flere moderatorer- men tror nu, du selv skal "håndplukke" nogle stykker til at drive forumet fremad...
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
Hr. Jørgensen
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
Indlæg: 577
Tilmeldt: lør 10. sep 2011 15:13
12
Postnummer: 6700 Esbjerg
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Hr. Jørgensen »

Er jo meget udbredt på størrere forums... Og er arbejdsbyrden overvældende for dig, så er det her bhelt sikkert vejen frem :)
[center]viewtopic.php?f=93&t=46618

Akvastabil Mark II 360l:
  • 2 Ecotech Radion XR30W - 2 Ecotech MP40WES

112l sump:
  • MS Red Devil RDC-1600 skummer - Hydor Seltz L30 Returpumpe
    APS UV-C 36W + MS Red Devil D3000 pumpe - Eheim Jaeger 3615
[/center]
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af wondersurfer »

fint med nye tiltag, jeg er enige med Bo om du selv bør håndplukke folk til div poster
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Lord Mike »

At du Erik har magtet at drive forummet med familie og de mange aktiviteter du har dig er for mig helt utrolig :GO

Syntes dog også du skulle prøve at håndplukke dine ønskede emner, men tror desværre ikke det bliver nemt. :h
Senest rettet af Lord Mike søn 4. dec 2011 16:00, rettet i alt 1 gang.
Rent Postevand
Reactions:

privat forum

Indlæg af Rent Postevand »

Hej Erik
Faldt lige over dit indlæg. Lad mig gå lige til sagen: Jeg er næsten 60, har været med på nettet som en af de første danskere, jeg har brugt rigtig mange på nettet inkl. søgninger, hvor jeg tit landede i et forum, og læste og læste og læste og læste og jeg fandt meget, meget sjældent hvad jeg søgte. Hvorfor:

1) Fordi enhver id... kan skrive i de fleste fora i hele verden, undskyld at jeg kalder en spade for en spade. Der er for mange mennesker, der søger en lille mening med deres liv ved at deltage i et forum. Det er bare et faktum, punktum. Derved afspores en tråd lynhurtigt.
2) Fordi som du selv har erfaret, det er et umuligt arbejde at holde et forum rent OG
3) Fordi det er et mega-arbejde at være redaktør på et forum
4) og du kan sikkert skrive flere grunde

Jeg har været MOD i et par fora for nogle år siden. Jeg har deltaget rundt omkring, mest på engelsk. Efter nogle år gik det op for mig at jeg spildte min tid. Det havde været langt billigere at købe mig til den information, jeg søgte, men jeg ville jo hellere have den gratis - det fik jeg også nogle gange, men til hvilken pris?

Bottom line: Jeg overvejede at lave et forum, og så skulle det være privat, dvs. alle nye medlemmer skulle betale og godkendes af mig. Jeg er med i et sådant forum, og det er herligt. Meget få kompetente mennesker og en super-kompetent ejer. Det handler om SEO, og det har jeg ikke så meget forstand på, og jeg køber mig gerne til nogle gode råd.

Det er som med alt det, du får gratis: Du kan ikke klage, thi du har ikke betalt noget.

Just my 25c som amerikanerne vist siger.
Håber mit input giver stof til eftertanke og mine kommentarer var altså strictly positivt og konstruktivt ment, hvis nogen skulle læse noget andet
Good Luck
Michael
Brugeravatar
Lord Mike
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4522
Tilmeldt: ons 29. dec 2004 15:31
19
Postnummer: 2650 Hvidovre
Saltvand siden?: 2020

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Lord Mike »

Til Rent postevand:

Jeg ved ikke hvad jeg læser med dette indlæg..... Skal der betales for brug af forummet eller hvordan skal dit indlæg forståes?
Brugeravatar
AndersGS
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5279
Tilmeldt: søn 22. jun 2008 19:13
15
Postnummer: 9300 Sæby
Saltvand siden?: 2008
Kontakt:

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af AndersGS »

Det med et forum hvor man skal betale for at være med, var præcis det der tog livet af aquaforum.dk.

Det kan ikke anbefales..
Brugeravatar
seier
Dragefisk
Dragefisk
Reactions:
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs 15. nov 2005 15:42
18
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: vordingborg

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af seier »

jamen det er da genialt med betaling for forum da der vil være ganske få medlemer vil det lette admins arbejde meget, og hvis man også skal godkende alle medlemmer for at sikre sig de har den rette mening om tingene som de 9 andre medlemer så bliver debaten da også meget lærerig.
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1613
Tilmeldt: tors 30. dec 2010 11:07
13
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af bhjensen »

Jeg kan nemt forstå Hougaards udmeldinger.

Vi har trods alt et dansk saltvandsforum med super aktivitet, men glemmer måske ofte at der ligger et stort arbejde bag det...ikke mindst med overvågningen af afsporede/upassende tråde/indlæg, men så sandelig også med nye tiltag og mmm.

Dette forums aktivitet kan ikke fortsætte med at hænge på nogle få entusiaster - så en større bestyrelse kunne være en løsning :grouphug:

Jeg vil også mene at Mr. Hougaard har overblik nok til at henvende sig til de rette personer.

Vedr. "støtte til forum" betragter jeg det som en værtindegave - og ikke en egentlig betaling for medlemsskab...mener også det fortsat skal foregå i den ånd. Et egentligt betalingsabonnement sikrer jo ikke noget som helst, ud over et faldende medlemstal.

De mange kritiske bemærkninger, der gennem tiden er indløbet, om tonen på forum genkender jeg ikke...jeg holder mig bare uden for den slags diskussioner. Når så mange brugere med forskellig baggrund skal drøfte noget her, så må der utvivlsomt opstå konflikter...der dør ud af sig selv med tiden.

Slutteligen vil jeg udtrykke min store glæde over al den hjælp jeg har fået/givet her på SF - det er jo trods alt 99,9% af indlæggene der er fyldt med positive meldinger.

GOD JUL TIL ALLE
Bjørn
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Hougaard »

Vedr. Økonomi, så har forummet nu etableret en betaling for at drive kommercielt salg på forummet. Indtægterne fra dette dækker alle driftsomkostninger og har kunne dække de uforudsete udgifter der har været (advokatbistand etc.). Der kommer aldrig brugerbetaling på forummet sålænge jeg sidder bag roret.

"Jeg støtter forummet" ville jeg også gerne nedlægge. Men jeg kunne godt tænke mig at lave en "kundeklub" - dvs. noget man var medlem af, som gav rabatter, gode tilbud i stedet for ?
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af wondersurfer »

Hougaard skrev:tænke mig at lave en "kundeklub" - dvs. noget man var medlem af, som gav rabatter, gode tilbud i stedet for ?
ja så begynder det at blive interesandt for sådan en som mig som ikke er hoppet med på jeg støtter forum vognen
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Hougaard »

wondersurfer skrev:ja så begynder det at blive interesandt for sådan en som mig som ikke er hoppet med på jeg støtter forum vognen
Min holdning har også været siden overtagelsen, at jeg ville hellere have at folk brugte deres penge hos de forhandlere der støttede forummet end at de var med i "jeg støtter forummet".

Men igen, det har været noget som jeg simpelthen ikke havde tiden til. Jeg har forhandlet med et par el-selskaber, men vi nåede aldrig frem til noget konkret.
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af wondersurfer »

det med de el selvskaber det kunne virkelig sætte skub i folket her inde tror jeg, er det muligt at genoptage forhandlingerne???
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
pederrevnørd
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Jeg støtter Saltvandsforum.dk
Reactions:
Indlæg: 7403
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 20:04
13
Postnummer: 3250 Gilleleje
Saltvand siden?: 1978
Geografisk sted: Gilleleje

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af pederrevnørd »

Synes som Bo Engelquist og flere andre, at du skal finde de folk, således at et allerede godt forum får et løft.

Iøvrigt god ide omkring kundeklub, og at støtte de forhandlere som er betalende og loyale overfor SF.

Synes ikke du skal fjerne "støtten" , jeg synes at det må være en personlig sag om man vælger dette.

Når jeg ser på hvor mange penge der ryger på licenser, yousee etc, så ifht de timer jeg bruger på et godt forum givet rigtig godt ud:-)

Held og lykke med det videre arbejde, og dejligt at du informerer på denne måde, og lytter til os brugere.

Mvh
Peder
1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af wondersurfer »

hvilke udgifter har et saltvandsforum til advokat bistand?
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1613
Tilmeldt: tors 30. dec 2010 11:07
13
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af bhjensen »

Hougaard skrev:Vedr. Økonomi, så har forummet nu etableret en betaling for at drive kommercielt salg på forummet. Indtægterne fra dette dækker alle driftsomkostninger og har kunne dække de uforudsete udgifter der har været (advokatbistand etc.). Der kommer aldrig brugerbetaling på forummet sålænge jeg sidder bag roret.

"Jeg støtter forummet" ville jeg også gerne nedlægge. Men jeg kunne godt tænke mig at lave en "kundeklub" - dvs. noget man var medlem af, som gav rabatter, gode tilbud i stedet for ?
Så vidt jeg husker, har du tidligere meddelt at du betaler en del fra egen lomme/tid for at holde dette her kørende...

Jeg har også forstået at forhandlerstatus koster noget (uden at vide hvor meget)

I andre sammenhænge har jeg også været udsat for disse kundeklub-medlems-rabatter, som jeg dog ikke har fundet særligt attraktive - og nogle gange direkte forvirrende.

Hvis SF mangler finanser, så skal der selvfølgelig ske noget - men mon ikke det største problem er en større bemanding til driften. Fornemmer der er mange der gerne vil yde et ulønnet arbejds-bidrag.

VI SKULLE JO NØDIG MISTE VORES ELSKEDE SF :GO
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
Engelquist
Site Admin
Site Admin
Reactions:
Indlæg: 4023
Tilmeldt: fre 28. maj 2004 20:19
20
Postnummer: 4600 Køge
Saltvand siden?: 1993

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Engelquist »

Jeg har været med i forumet helt fra den den spæde start og har benyttet det både som et nyttigt videns/erfaringdelingforum, men også som et lille fristed fra dagligdagens tummerum...
Hvis Hougaard finder det brugbart, vil jeg da gerne give lidt den anden vej og melde mig under fanerne til en form for redaktion...
Bo Engelquist Christiansen
”Modvind er en god ting – når man skal den anden vej”.– Storm P.

Min vandpyt: https://www.saltvandsforum.dk/viewtopic ... 93&t=95414
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1613
Tilmeldt: tors 30. dec 2010 11:07
13
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af bhjensen »

wondersurfer skrev:hvilke udgifter har et saltvandsforum til advokat bistand?
Anede ikke "vi" havde advokatudgifter :crybaby:
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1613
Tilmeldt: tors 30. dec 2010 11:07
13
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af bhjensen »

engelquist skrev:Jeg har været med i forumet helt fra den den spæde start og har benyttet det både som et nyttigt videns/erfaringdelingforum, men også som et lille fristed fra dagligdagens tummerum...
Hvis Hougaard finder det brugbart, vil jeg da gerne give lidt den anden vej og melde mig under fanerne til en form for redaktion...
SUPER STIL :beer:
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
Hougaard
Æresmedlem
Æresmedlem
Reactions:
Indlæg: 5957
Tilmeldt: søn 13. mar 2005 22:34
19
Postnummer: Ikke angivet
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Vancouver, Canada
Kontakt:

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Hougaard »

wondersurfer skrev:hvilke udgifter har et saltvandsforum til advokat bistand?
Når forummet bliver meldt, eller truet om det, til politiet (Til afhjælp af reglerne omkring at en administrator er ansvarlig for de indlæg der er skrevet på hans forum, samt håndtering af og krav til bevismaterialer).
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1613
Tilmeldt: tors 30. dec 2010 11:07
13
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af bhjensen »

Hougaard skrev:
wondersurfer skrev:hvilke udgifter har et saltvandsforum til advokat bistand?
Når forummet bliver meldt, eller truet om det, til politiet (Til afhjælp af reglerne omkring at en administrator er ansvarlig for de indlæg der er skrevet på hans forum, samt håndtering af og krav bevismaterialer).
Du milde kineser - bliver du også udsat for sådan noget??
Der må da være en jurist her på SF der kan hjælpe?
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Marco R
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 5167
Tilmeldt: lør 7. feb 2009 22:03
15
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Fredericia

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Marco R »

Hej Erik,

Jeg melder mig meget gerne frivilligt til at hjælpe dig.
wondersurfer
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 4182
Tilmeldt: lør 18. dec 2004 17:05
19
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: SØNDERUP VED SLAGELSE

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af wondersurfer »

hold da op det var jeg ikke klar over der var sket
288 LTR GEISS- NYOS ZEN COMPACT CONE 250-3X50W MAXSPECT MAZZARA-4X6055+ TUNZE MULTICONTROLLER 7096
BOYU L200 KØLER
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1613
Tilmeldt: tors 30. dec 2010 11:07
13
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af bhjensen »

Marco R skrev:Hej Erik,

Jeg melder mig meget gerne frivilligt til at hjælpe dig.
SE BARE: der er flere frivillige og arbejdsvillige hjælpere, der vil støtte dine gode initiativer :y
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
Peters1
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 3806
Tilmeldt: ons 27. okt 2004 20:26
19
Postnummer: 5800 Nyborg
Saltvand siden?: 2005
Geografisk sted: Fyn

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Peters1 »

Rigtig god ide Erik, som vi også har snakket om, så kunne det være dejligt med lidt ekstra øjne og hænder, da der er virkelig mange tråde at holde styr og orden på.
Dejligt med en masse positive tilkendegivelser

God jul
RSM130 kan følges her viewtopic.php?f=92&t=37678
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
Brugeravatar
bhjensen
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1613
Tilmeldt: tors 30. dec 2010 11:07
13
Postnummer: 7850 Stoholm Jylland
Saltvand siden?: 2010
Geografisk sted: Stoholm Jyll. (mellem Skive og Viborg)

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af bhjensen »

Er det da bare ikke skønt med alle disse positive tilkendegivelser :beer:
Hilsen Bjørn Heeger Jensen.
Lægelige råd gives: send PB til mig
Boyu 128 L
RSM 250 m. LED og Deltec MC500
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...
Brugeravatar
Tonny
Palet kirurg
Palet kirurg
Reactions:
Indlæg: 268
Tilmeldt: ons 6. jan 2010 16:35
14
Postnummer: 4140 Borup
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Nr. Dalby borup sj.
Kontakt:

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Tonny »

Jeg vil da også gerne give en hånd med, hvis det kan hjælpe til at forummet trivsel.

Pb sendt til hr. hougaard
Mvh.
Tonny Andersen

...540L saltvand...

http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=50741
Brugeravatar
Chrissy62
Rev haj
Rev haj
Reactions:
Indlæg: 1383
Tilmeldt: man 30. aug 2010 12:50
13
Postnummer: 4780 Stege
Saltvand siden?: 2011
Geografisk sted: Stege

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Chrissy62 »

Allerførst.

Tak for et fantastisk lærerigt forum med en masse dejlige mennesker!

Klart du skal have mere hjælp. Og klart du selv skal vælge dem, da du ved, hvem du regner med kan enes og være konstruktive i en ny redaktion.

Jeg vil hermed opfordre alle der gerne vil være frivillige til at melde sig under fanerne, og skrive, hvad de selv mener de er gode til, da jeg kan læse, der er flere forskellige opgaver at varetage og hver især har jo deres forcer. Så må vi håbe der melder sig rigtig mange, så Erik bare kan håndplukke dem han mener er bedst til opgaven.

Jeg melder mig gerne frivilligt, og jeg tror jeg kan sådan lidt af hvert IT-mæssigt. :biggrin:
Mvh
Christina Frisdahl Faurbye

Møn Rev: http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=2&t=44299&p=434032#p434032
Månedens akvarie september 2013: viewtopic.php?f=138&t=62205
Anders månsson
Moderator
Moderator
Reactions:
Indlæg: 4712
Tilmeldt: tors 27. maj 2004 23:02
20
Postnummer: 5210 Odense NV
Saltvand siden?: 2004
Geografisk sted: Fyn

Re: Fremtiden for foummet...

Indlæg af Anders månsson »

jeg har været med siden SF startede op og har været utrolig glad for, det har eksisteret! I tidens løb har der været meget uro pga en kæmpe interesse for vores fælles hobby, Det har både været godt og skidt.
Jeg kan godt følge dig I at det kræver megen tid fra din side og Peters, har der ikke også været flere moderatorer?

Jeg vil gerne melde mig til at assistere med f.eks månedens akvarie eller andet...
Besvar

Tilbage til "Forum generelt"